Ik zou graag willen weten hoe ik op eenvoudige wijze (lees: voor iemand zonder technische kennis en dus zonder veel te moeten sleutelen) mijn verlichting kan uitschakelen en dit zowel mijn koplamp als mijn achterlicht (mijn stoplicht mag ook maar is iets minder noodzakelijk) richtingsaanwijzers mogen daarbij ook mee uitgeschakeld worden moest dat nodig zijn, maar is net als mijn stoplicht geen prioriteit. En dit uiteraard zonder dat de werking van de motor daar hinder van ondervind, al de rest moet foutloos blijven functioneren en ze moeten daarna ook weer net zo eenvoudig weer in werking kunnen gebracht worden. Het is voor een dagje circuit rijden.
Tot hiertoe plakte ik de lampen af met ducktape op mijn vorige moto's maar door de warmte van de lampen blijven er steeds lijmresten aanwezig die er heel moeilijk weer afgaan of je moet middelen gaan gebruiken die dan weer heel slecht voor de lak zijn,...
Ik hoop dat ik ergens simpelweg een zekering kan uittrekken? En zo ja, waar dan exact?
Alvast bedankt.
Edit: ik vraag dit liever niet aan mijn dealer want als hij weet dat er circuit mee gereden is (ook al is dat bij de beginners en kan dit geen kwaad voor de motor) zou hij mogelijk moeilijk doen moest ik een garantieclaim voor iets nodig hebben. Het is dan heel makkelijk om de oorzaak op het circuit rijden te schuiven, terwijl dit er dan niks mee te maken heeft. Dus hoe minder hij daar van weet hoe beter