even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
even voorstellen
Beste mensen,
Mijn naam is Evert van der Leeden en sinds kort in het bezit van een 1150RT bouwjaar 2011. De km stand is momenteel 70000. Naast de BMW heb ik nog een Suzuki uit de 80e jaren GSX550ES in geheel originele staat. Ik wissel regelmatig van machine en rij voornamelijk door het Twentse land. Ik ben altijd een freak en lees zoveel mogelijk over de voertuigen die ik bezit dus voorlopig voldoende leesvoer op jullie interessante site.
Oh ja, de titel "kanaalduuker " komt omdat er door het dorp een kanaal loopt en ikzelf duikinstructor ben en in het verleden een poging heb ondernomen om in het kanaal te duiken.
Een ieder heeeeeeeel veeeeeeel veilige kilometers gewenst.
Evert van der Leeden
Mijn naam is Evert van der Leeden en sinds kort in het bezit van een 1150RT bouwjaar 2011. De km stand is momenteel 70000. Naast de BMW heb ik nog een Suzuki uit de 80e jaren GSX550ES in geheel originele staat. Ik wissel regelmatig van machine en rij voornamelijk door het Twentse land. Ik ben altijd een freak en lees zoveel mogelijk over de voertuigen die ik bezit dus voorlopig voldoende leesvoer op jullie interessante site.
Oh ja, de titel "kanaalduuker " komt omdat er door het dorp een kanaal loopt en ikzelf duikinstructor ben en in het verleden een poging heb ondernomen om in het kanaal te duiken.
Een ieder heeeeeeeel veeeeeeel veilige kilometers gewenst.
Evert van der Leeden
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: even voorstellen
Hallo Evert,
Van harte welkom op ons mooie
en gefeliciteerd met de aankoop van jouw
. Je geeft aan dat het bouwjaar 2011 is. Dat kan niet waar zijn, want dit type is geproduceerd van 2001 tot 2006.
In ieder geval wens ik ook jou vele plezierige kilometers toe en veel genoegen op ons forum.
Eilert

In ieder geval wens ik ook jou vele plezierige kilometers toe en veel genoegen op ons forum.

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Re: even voorstellen
! Veel rijplezier toegewenst
Bert M

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!