Tijdens vakantie in de Harz op gegeven moment geen koppeling meer.
Niet slippen maar geen druk in de handle.
Na een poosje pompen weer druk.
Bij thuiskomst de boel goed ontlucht, veel rommel eruit en de koppeling functioneerde weer. Echter, na paar 100 km wederom zelfde euvel.
Ben nu bezig om de slave cylinder uit te bouwen maar kan er niet goed bij. Bij de R1150R uit 2001 zit er een stang voor die tussen links en rechts voetsteun vast zit. Heeft iemand een idee hoe dit onderdeel uit te bouwen. Men spreekt ook van frame iets oplichten (15 mm) maar dan lijkt me nog dat het onmogelijk is om er goed bij te kunnen als die tussenstang blijft zitten.
hulp koppelingscilinder R1150R
Moderator: RT_Patrick
- Baird
- 2024
- Berichten: 4365
- Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Re: hulp koppelingscilinder R1150R
Het is leuk als je je eerst even voorstelt op dit Forum voordat je losbrandt met je vragen. :mrgreen:
Bij de 1150RT schijnt het te kunnen met de bak gemonteerd maar gaat het handiger om de bak met achtertrein compleet naar achteren te verplaatsen, dan is het een koekie
Bij de 1150RT schijnt het te kunnen met de bak gemonteerd maar gaat het handiger om de bak met achtertrein compleet naar achteren te verplaatsen, dan is het een koekie

Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht