Wat een idioot
Moderator: RT_Patrick
- WaltzingMatilda
- Type: R1250RT
- Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
- Land: LUXEMBOURG
- Woonplaats of omgeving: Kautenbach
Wat een idioot
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
- strik
- Type: R1100RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Zwolle
- Contacteer:
Re: Wat een idioot
Daar zijn nou circuit-dagen voor. Een stuk veiliger voor iedereen!
Omdat beelden meer zeggen dan 1000 woorden. https://www.3xfilm.nl/motorcrossfilm-laten-maken
Wat een idioot. De verkeerde heeft uiteraard weer het leven gelaten.
Laatst gewijzigd door Erteetje op 01 okt 2015, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
YouTube is rijkelijk voorzien van video's met idioten op motoren.
Als je er op kickt moet je zeker even gaan kijken.
Mijns inziens heeft deze post geen enkele toegevoegde waarde dan alleen sensatie.
Maar goed, 't is hier nu eenmaal cafépraat . . . .
Mijns inziens heeft deze post geen enkele toegevoegde waarde dan alleen sensatie.

Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
YT staat er inderdaad vol mee. Toch goed om je te realiseren dat dit soort idioten bestaan en dat ze JOUW leven in gevaar kunnen brengen en je dus ten allen tijden alert moet zijn op als je op je geliefde tweewieler onderweg bent.Jos WRSM schreef:YouTube is rijkelijk voorzien van video's met idioten op motoren.
Dit soort filmpjes vind ik ook beslist niet leuk om te zien en zal ze ook niet bewust gaan zoeken op YT. Je ogen ervoor sluiten is een optie (voor alle ellende die zich in de wereld afspeelt) maar dan klopt je wereldbeeld niet meer.
Door dit soort zaken te zien kun je het zelf gemakkelijker beter doen.
Eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat ik zelfs uit iets negatiefs iets positiefs probeer te halen, al lukt dat niet altijd.
- WaltzingMatilda
- Type: R1250RT
- Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
- Land: LUXEMBOURG
- Woonplaats of omgeving: Kautenbach
Jos WRSM schreef:YouTube is rijkelijk voorzien van video's met idioten op motoren.
Geen sensatie Jos, maar gewoon om (weer eens) te laten zien hoe kwetsbaar je (zeker als tweewieler) bent in het verkeer.
Dit (die kwetsbaarheid) kan m.i. niet vaak genoeg onder de aandacht gebracht worden.
Ik kom iedere dag mensen in het verkeer tegen die denken onsterfelijk te zijn, misschien dat het zien van dit filmpje ze weer met beide benen op de grond zet.
Hoewel ik bijna zeker weet dat dit niet voor lezers van dit forum zal gelden.

Laatst gewijzigd door WaltzingMatilda op 13 sep 2015, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
- Nico4sen
- 2023
- Type: R1200RT
- Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân
Nee, de forumleden hier zul je nooit met beide benen op de grond krijgen :p
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Zat 'opgebolde lakens' gezien in de afgelopen 23 jaar. Motorrijders, maar ook fietsers, wandelaars, automobilisten, vrachtwagenchauffeurs, een loslippige vastgoedhandelaar met verkeerde vrienden, mensen met accuut hartfalen... Of te wel: de mens is inderdaad kwetsbaar en zeker niet onsterfelijk. Geniet lekker van het moment! En hoe je dat doet? Lekker zelf bepalen.WaltzingMatilda schreef: ...Dit (die kwetsbaarheid) kan m.i. niet vaak genoeg onder de aandacht gebracht worden...

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!