Waar via internet onderdelen bekomen
Moderator: RT_Patrick
- Ralf
- Type: R1100RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Waar via internet onderdelen bekomen
Beste medeforum genoten,
Al enkele jaren maakte ik gebruik van de webshop van de hobbyist, voor mij was dit ideaal geen tijd verdoen met rijden naar een dealer en direct inzicht in de kosten. Nu is het tijd voor de 70k km beurt en zie ik helaas dat de Hobbyist geen OEM onderdelen meer levert voor mijn R1100rt. Dit zo naar hun zeggen op enige dwang door BMW bij Duitse dealers die hun van onderdelen voorzagen.
Na enig zoeken lijkt het erop dat de Hobbyist uniek was in hun assortiment/webshop want ik heb nog geen alternatief gevonden.
Weet iemand een goed alternatief?
groet Ralf
Al enkele jaren maakte ik gebruik van de webshop van de hobbyist, voor mij was dit ideaal geen tijd verdoen met rijden naar een dealer en direct inzicht in de kosten. Nu is het tijd voor de 70k km beurt en zie ik helaas dat de Hobbyist geen OEM onderdelen meer levert voor mijn R1100rt. Dit zo naar hun zeggen op enige dwang door BMW bij Duitse dealers die hun van onderdelen voorzagen.
Na enig zoeken lijkt het erop dat de Hobbyist uniek was in hun assortiment/webshop want ik heb nog geen alternatief gevonden.
Weet iemand een goed alternatief?
groet Ralf
Re: Waar via internet onderdelen bekomen
mischien kan je bij de knalpot terecht http://www.knalpot.nl/
- PaPinkelman
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: BMW F800GT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Helmond
Of bij Quispel: http://www.motorenwebshop.nl/
Groeten,
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
- Benji
- Type: R1150RT
- Land: België
- Woonplaats of omgeving: Limburg
Ik haal al jaren onderdelen bij de hobbyist, kun je me vertellen welke onderdelen dan niet meer leverbaar zijn om een 70K beurt uit te voeren. Ik kan er nog steeds alle onderdelen kopen.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
- Ralf
- Type: R1100RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Door de reactie van Benji ben ik nogmaals gaan kijken of onderdelen zoals bijvoorbeeld onderlegringen nu wel beschikbaar zijn, en gelukkig na het intikken van het oem nummer kwam er nu wel respons terug. Ongeveer een maand geleden had ik diverse onderdelen op gezocht en kreeg nul respons terug op de zoek actie's. Na het lezen van het bericht op hun website de conclusie getrokken dat het om dergelijke onderdelen ging, blijkbaar is er dan toch iets veranderd of was er een ander probleem waardoor de onderdelen niet naar voorkwamen. ik ben in ieder geval weer blij dat ik de onderdelen gewoon kan bestellen.
Bedankt voor de reactie's.
Bedankt voor de reactie's.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht