Stalling in Leiden gezocht

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Jan Willem

Stalling in Leiden gezocht

Ongelezen bericht door Jan Willem »

Ik heb gisteren een blauwe 1150RT gekocht (yeah!) maar het blijkt nu dat hij niet door de deur van de garage kan!!! :(

Ik heb ook een Kawasaki Vulcan en die ging er net doorheen. Zo niet den Beemer.

Hij staat nu op het bedrijfsterrein van een vriend tussen de tractors en de pellets, maar daar word ik niet blij van. Ook niet van het feit dat ik 80 km moet rijden om hem op te halen :cry:

Oftewel: wie weet er nog een plek in Leiden (daar woon ik) om hem kwijt te kunnen? Natuurlijk tegen betaling enzo.

Ik hoor het graag als iemand iets weet! Tenks....
Bijlagen
BMW R1150RT 2.jpg
boetsch1
2024
2024
Type: R1250RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Leiden

Re: Stalling in Leiden gezocht

Ongelezen bericht door boetsch1 »

Woon zelf ook in Leiden en weet helaas geen plekje voor jouw motor maar kwam dit wel tegen, wellicht iets voor jou: http://leiden.euroboxselfstorage.nl/con ... fault.aspx
Geniet nu, het is later dan je denkt.

Honda 500four, Honda 550four, Honda GL1000, BMW K1200RS, BMW 1150RT, BMW K1300GT, R1200GS LC, R1200R LC, K1300GT, K1600GT, R1250RT, R1250GS.

Groet Peter den Hollander
beckysmile

Ongelezen bericht door beckysmile »

Jan Willem,

gaat ie ook niet door de deur zonder spiegels/koffers? Allemaal simpel te verwijderen.
Je weet, als het apparaat niet onder handbereik is, wordt het te weinig gebruikt.

Groet, Aad
Jan Willem

Ongelezen bericht door Jan Willem »

Ah dat is een goede suggestie: de spiegels verwijderen. Dat zou hem net kunnen zijn. Bedankt, had ik niet aan gedacht :D

Ik ga hoe dan ook vandaag even langs bij Allsafe in Leiderdorp. Eens zien wat ze daar vragen.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”