graag even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
graag even voorstellen
Hallo allemaal,
Ik ben jeroen uit Raamsdonksveer. Jawel, de 2e al met dezelfde naam, en we kennen elkaar ook nog een jaartje of 30.
Ik ben ruim 20 jaar in bezit van een motor en intussen van alles gehad. Van silverwing tot ZX10. Mijn huidige motor is een R1150RT,
althans nog een paar dagen want dan komt de nieuwe R1200RT-LC. Prachtige fiets mensen!. Nadat ik de laatste weken enkele
motoren heb vergeleken, en proef heb gereden, kom ik toch gewoon weer tot de conclusie dat er niks rijdt zoals een BMW boxer.
Dat ligt niet alleen aan de afwerking, maar voornamelijk aan het rijgedrag- en het feit dat de engineerings van BMW echt langer dan
een dag na hebben gedacht in tegenstelling tot ander ''vergelijkbare'' fietsen. Dat merk je aan alles.
Mijn RT1150 gaat eind deze maand dus terug naar de dealer (inruil). Ik heb nog wat spulletjes over van deze fiets zoals een zumo 660 en een
Bagster tankcover (grijs). Mocht iemand interesse hebben.....
Er is aan de nieuwe RT echt niks aan te merken, behalve een persoonlijk dingetje dan. Je moet er van houden, maar al die grote frame-gaten
kan mij niet zo bekoren. Die zal ik dan ook proberen af te werken met wunderlich materialen. Even zoeken nog, maar komt goed....
Als er nog iemand is met een goed advies.....
groeten,
jeroen
Ik ben jeroen uit Raamsdonksveer. Jawel, de 2e al met dezelfde naam, en we kennen elkaar ook nog een jaartje of 30.
Ik ben ruim 20 jaar in bezit van een motor en intussen van alles gehad. Van silverwing tot ZX10. Mijn huidige motor is een R1150RT,
althans nog een paar dagen want dan komt de nieuwe R1200RT-LC. Prachtige fiets mensen!. Nadat ik de laatste weken enkele
motoren heb vergeleken, en proef heb gereden, kom ik toch gewoon weer tot de conclusie dat er niks rijdt zoals een BMW boxer.
Dat ligt niet alleen aan de afwerking, maar voornamelijk aan het rijgedrag- en het feit dat de engineerings van BMW echt langer dan
een dag na hebben gedacht in tegenstelling tot ander ''vergelijkbare'' fietsen. Dat merk je aan alles.
Mijn RT1150 gaat eind deze maand dus terug naar de dealer (inruil). Ik heb nog wat spulletjes over van deze fiets zoals een zumo 660 en een
Bagster tankcover (grijs). Mocht iemand interesse hebben.....
Er is aan de nieuwe RT echt niks aan te merken, behalve een persoonlijk dingetje dan. Je moet er van houden, maar al die grote frame-gaten
kan mij niet zo bekoren. Die zal ik dan ook proberen af te werken met wunderlich materialen. Even zoeken nog, maar komt goed....
Als er nog iemand is met een goed advies.....
groeten,
jeroen
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: graag even voorstellen
Hallo Jeroen,
Welkom op het
en bedankt voor je introductie. Maarre, over welke Jeroen heb je het? Met jou erbij hebben we er 7.
Als je relevante spullen te koop aan wilt bieden nodig ik je uit om dit in onze koop-/verkoop topic te doen. KLIK >>
Welkom op het

Als je relevante spullen te koop aan wilt bieden nodig ik je uit om dit in onze koop-/verkoop topic te doen. KLIK >>
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Hallo Jos,
Het is nog even wennen aan de nieuwe omgeving en functionaliteiten in deze brouwser.
Komt goed....Ik bedoelde overigens J. van Aert, maar nu je het zegt.....voordat ik een vraag stel
is er heel wat te lezen op dit forum. Kan me haast niet voorstellen dat er nog vragen zijn....
Het is nog even wennen aan de nieuwe omgeving en functionaliteiten in deze brouwser.
Komt goed....Ik bedoelde overigens J. van Aert, maar nu je het zegt.....voordat ik een vraag stel
is er heel wat te lezen op dit forum. Kan me haast niet voorstellen dat er nog vragen zijn....
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Lees je lekker in en gebruik vooral de zoekfunctie, want in ruim 7 jaar zijn al vele RT gerelateerde onderwerpen de revue gepasseerd.
jeroen sweep schreef:Hallo Jos,
Jos WRSM
Jos WRSM
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Jeroen,
Van harte welkom op ons mooie
en vele plezierige kilometers toegewenst op jouw nieuwe
/LC!
Eilert

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
!
Bert M

Bert M
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- BeamerPol
- Type: Overig R-serie
- Bijz: Garmin ZUMO 660,
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Hank
Hallo Jeroen,van harte welkom en de groeten uit het mooie Hank !
Yvonne & Paul

Driving on the safe side of the edge, is my thing.
- basplehn
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Tourscherm, Topkoffer en NAV V
- Woonplaats of omgeving: Heesch

Ik wens jou veel leesplezier en veilige kilometers toe met jouw nieuwe R1200RT LC
Het is een geweldige motor

Bas
BMW K1200GT (2003) Graugrun Metallic
BMW R1200RT LC (2014) Kalistograu Metallic Matt
BMW R1200RT LC (2014) Kalistograu Metallic Matt
- Jeroen1969
- Type: R1250RT
- Bijz: Spezial Option 719 Blue Planet
- Woonplaats of omgeving: Lage Vuursche
Heeee naamgenoot! Hier ook een hartelijke
groet van 1 van die andere 6 Jeroen-en hier! Veel rij plezier en genot met je LC gewenst!

Voorheen: 1981 Yamaha Maxim 550, 2001 R1150RS, 2010 R1200RT, 2015 R1200RS, 2017 R1200RS. Spätzi = 2019 R1250RT, ja ze heeft een naam, nee ik schaam me nix.
Ik kan bevestigen dat je een goede keuze hebt gemaakt met de aanschaf van de LC
Zooooo heerlijk!!!
Veel plezier alvast ermee en ook hier op het forum.
Luc

Zooooo heerlijk!!!
Veel plezier alvast ermee en ook hier op het forum.
Luc
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!