ONDER GARANTIE VERVANGEN
Moderator: RT_Patrick
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
ONDER GARANTIE VERVANGEN
Nu BMW druk is met de wielflens recall van de R1200XX serie zijn we benieuwd wat er zoal aan uw motor onder garantie vervangen is.
- Geef aan of het een algemene modificatie betreft of individuele incidentele problemen / motorgebreken zijn.
- Geef aan of het herstel onder garantie bij een BMW dealer is uitgevoerd of door een universeel bedrijf.
- Geef aan of u de motor nieuw kocht of als occasion.
Maar vooral; hoe heeft u de garantieafhandeling ervaren?
- Geef aan of het een algemene modificatie betreft of individuele incidentele problemen / motorgebreken zijn.
- Geef aan of het herstel onder garantie bij een BMW dealer is uitgevoerd of door een universeel bedrijf.
- Geef aan of u de motor nieuw kocht of als occasion.
Maar vooral; hoe heeft u de garantieafhandeling ervaren?
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

- aantzeetje
- Type: R1200RT
- Land: B
- Woonplaats of omgeving: Oostduinkerke
Re: ONDER GARANTIE VERVANGEN
- benzine aansluiting aan de pomp (onder garantie - BMW Tarragona Spanje). Hebben ze gedaan terwijl we in Spanje zaten en de motor binnen ging voor 40.000km onderhoud. Werd me medegedeeld toen ik de motor terug ging ophalen.
- flens (onder garantie - BMW België). Zelf moeten vragen wanneer ik langs kon komen
BMW nieuw gekocht - mei 2009
- flens (onder garantie - BMW België). Zelf moeten vragen wanneer ik langs kon komen
BMW nieuw gekocht - mei 2009
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Re: ONDER GARANTIE VERVANGEN
Bij mijn GSA is net de Flens vervangen zelfs nog voor de uitnodiging van BMW. Mijn dealer gaf al aan dat ik gewoon langs kon komen en werd het gelijk gedaan na een afspraakje.
Daarvoor de brandstofafsluiting.
Daarvoor de ABS leidingsrecal gedaan.
En is mijn benzinelint voor de benzinemeter vervangen onder garantie.
Alle garantie en recals zijn uitgevoerd door de Jong in Alphen.
Altijd naar volle tevredenheid en meestal is een mailtje of belletje genoeg om tot afspraken te komen.
Gerjo en Rick zijn motorrijders in hart en nieren en zijn ook zo richting klant. Hun hele team is gewoon super.
Heb al heel wat motoren en dealers meegemaakt in mijn 35 jaar motorrijden maar dit is toch nog voor dealer en nu servicepunt toch iets wat ik niet vaak heb meegemaakt. -top-
Daarvoor de brandstofafsluiting.
Daarvoor de ABS leidingsrecal gedaan.
En is mijn benzinelint voor de benzinemeter vervangen onder garantie.
Alle garantie en recals zijn uitgevoerd door de Jong in Alphen.
Altijd naar volle tevredenheid en meestal is een mailtje of belletje genoeg om tot afspraken te komen.
Gerjo en Rick zijn motorrijders in hart en nieren en zijn ook zo richting klant. Hun hele team is gewoon super.
Heb al heel wat motoren en dealers meegemaakt in mijn 35 jaar motorrijden maar dit is toch nog voor dealer en nu servicepunt toch iets wat ik niet vaak heb meegemaakt. -top-
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 4317 Weergaves
-
Laatste bericht door FredBurgmans
-
- 5 Reacties