Achterwielflens

Alles over remmen, ABS-problemen en ervaringen.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
ElsPeet
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Triumph Trophy SE uit 2013 met alle opties
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Warmenhuizen

Achterwielflens

Ongelezen bericht door ElsPeet »

Gegroet motorvrienden,

Ik weet niet zeker of dit draadje op deze plek hoort, maar ik wilde melden dat ik vandaag een brief gekregen heb van BMW Nederland, met de mededeling dat zij de achterwielflens gaan vervangen. Ik neem aan dat veel meer forumleden deze brief gekregen hebben. In de brief wordt gezegd, dat de hele operatie gefaseerd plaats gaat vinden. Ik moet wachten op een volgende brief van BMW.
Toevallig had ik er iets over gelezen op dit forum ( kan ik niet meer terugvinden) en tijdens de laatste beurt laten controleren. Geen haarscheurtjes. Nu ga ik vanaf 9 mei 10 dagen toeren in Ierland. Dan is zo'n brief niet erg vertrouwenwekkend. Maar goed, al die jaren probleemloos gereden, niets geconstateerd bij laatste controle. Ik ga er maar van uit dat het oké is en wacht de volgende brief maar af. Ben wel benieuwd naar de eersten die vervangen gaan worden.

Groeten
Peter
KreidlerFlorett K54 1968
KreidlerFlorett RS 1970
YamahaXJ900F 1993
BMWR1100RT 1998
BMWR1150RT 2001
BMWR1200RT 2008
Triumph Trophy SE 2013
Wullum
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: Lkr. HN

Re: Achterwielflens

Ongelezen bericht door Wullum »

Je bedoelt dit draadje?
viewtopic.php?f=107&t=9878
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten

Terug naar “Remmen & ABS”