Hond (20kg) in aanhangwagen
Moderator: RT_Patrick
Hond (20kg) in aanhangwagen
Hallo forumleden, ik bezit al +~10j een rt1100 en ben hier supertevreden over.
Ik heb nu pas een superlieve hond van 2,5j (+/-19kg) die heel graag reist ( met de auto).
Ik wil hem in een aanhangwagentje achter de moto meenemen. Is dit een goed idee? Wie heeft hier ervaring mee? Waar kan ik een dergelijke aanhangwagen kopen.. Ik ben v TONGEREN (België), nabij Maastricht.
Heel erg bedankt voor een reactie.
Koen ([email protected])
Ik heb nu pas een superlieve hond van 2,5j (+/-19kg) die heel graag reist ( met de auto).
Ik wil hem in een aanhangwagentje achter de moto meenemen. Is dit een goed idee? Wie heeft hier ervaring mee? Waar kan ik een dergelijke aanhangwagen kopen.. Ik ben v TONGEREN (België), nabij Maastricht.
Heel erg bedankt voor een reactie.
Koen ([email protected])
- Ares
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drenthe
Re: Hond (20kg) in aanhangwagen
De motor is geen geschikt vervoermiddel voor een hond. Het is nml niet mogelijk om een hond afdoende bescherming te bieden in het geval van een ongeval, zoals dat wel kan bij een mens. Ook kan een hond niet goed reageren in het geval van een plotseling manoeuvre oid. Hoe mooi het "plaatje" ook lijkt, ik zou mijn hond nooit meenemen op de motor.
Gerhard
Gerhard
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Hond (20kg) in aanhangwagen
Hallo Koen
welkom op het forum.
Ik heb hiermee geen ervaring maar eerlijk gezegd zie ik geen bezwaren om een hond als passagier mee te nemen op de motor, mits e.e.a. op een zo veilig mogelijke wijze geschiedt.
Motoraanhangers voor honden zijn te koop maar er hangt wel een prijskaartje aan. Zie: http://www.tourmaster.nl/nl/hondenaanhangers
Ps we stellen het op prijs als nieuwe leden zich even voorstellen op: viewforum.php?f=43
welkom op het forum.
Ik heb hiermee geen ervaring maar eerlijk gezegd zie ik geen bezwaren om een hond als passagier mee te nemen op de motor, mits e.e.a. op een zo veilig mogelijke wijze geschiedt.
Motoraanhangers voor honden zijn te koop maar er hangt wel een prijskaartje aan. Zie: http://www.tourmaster.nl/nl/hondenaanhangers
Ps we stellen het op prijs als nieuwe leden zich even voorstellen op: viewforum.php?f=43
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht