FF voorstellen.
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
FF voorstellen.
Beste forumleden,
Net lid geworden van het forum en ondanks dat ik geen RT rijder ben denk ik mij toch ook wel thuis te kunnen voelen op het forum. In het verleden overigens wel RT gereden maar al weer 5 jaar terug overgestapt van RT naar een GS en dat bevalt me ook goed. Naast de gemeenschappelijke hobby het motorrijden die we denk allemaal delen is ook tegelijk mijn werk als brandweerman mijn andere hobby.
Hoop (ondanks geen RT rijder te zijn) veel plezier te beleven aan/op het forum en wens voor iedereen veilige kilometers toe.
Net lid geworden van het forum en ondanks dat ik geen RT rijder ben denk ik mij toch ook wel thuis te kunnen voelen op het forum. In het verleden overigens wel RT gereden maar al weer 5 jaar terug overgestapt van RT naar een GS en dat bevalt me ook goed. Naast de gemeenschappelijke hobby het motorrijden die we denk allemaal delen is ook tegelijk mijn werk als brandweerman mijn andere hobby.
Hoop (ondanks geen RT rijder te zijn) veel plezier te beleven aan/op het forum en wens voor iedereen veilige kilometers toe.
Re: FF voorstellen.

Je bent niet de enige hier op het RT forum die geen RT rijd, maar daarom zeker niet minder welkom!
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Luc
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Van harte welkom op ons mooie forum en idd of je nu een RT, een GS of een andere motor rijdt . . . we delen allemaal dezelfde passie . . . motorrijden!
Veel plezier hier en uiteraard op jouw GS!
Eilert

Veel plezier hier en uiteraard op jouw GS!

Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- basplehn
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Tourscherm, Topkoffer en NAV V
- Woonplaats of omgeving: Heesch

Ondanks jij geen RT rijder bent, delen wij samen het hart van onze prachtige motoren

Ik wens jou veel plezier op dit Forum en veilige kilometers toe

Bas
BMW K1200GT (2003) Graugrun Metallic
BMW R1200RT LC (2014) Kalistograu Metallic Matt
BMW R1200RT LC (2014) Kalistograu Metallic Matt
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!