Al eerder had ik 50% gestemd, maar dat was nog met de VStream in medium hoogte. Prima scherm, niks mis mee, maar niet turbulentievrij met mijn 194 cm.
Ik dacht dat ik er maar mee moest leren leven.....
Niets bleek echter minder waar.
Na vorige week een Nedplex 68 cm te hebben overgenomen, heb ik deze eerst tijdens een rit van 200km uitgeprobeerd. Nu, na een week woon-werkverkeer (nog eens 450 km erbij), weet ik zeker dat dit scherm een blijvertje is! Hoewel het scherm niet moeders mooiste is

en ik over de afwerking wat opmerkingen heb gemaakt, doet dit scherm in mijn persoonlijke situatie datgene wat een scherm moet doen!
Ik ervaar weer hetzelfde als eertijds de VStream op mijn R1100rt; rust en stilte en geen rukken meer aan mijn hoofd bij het passeren van vrachtwagens.
Ook de RT lijkt een rustiger weggedrag te vertonen, waarschijnlijk mede veroorzaakt door de meer ronde en smallere vorm van de Nedplex, t.o.v. de bredere en wat plattere VStream.
En het gegeven dat de Nedplex niet moeders-mooiste is, kun je eenvoudig verhelpen door er onze weergaloos mooie forumsticker op te plakken!