Toch hadden we stiekum nog op je gerekend gisteren.
Groet, Henk
Moderator: RT_Patrick
Henk schreef:Goed om te zien dat je avatar weer op kleur is Kees!![]()
Toch hadden we stiekum nog op je gerekend gisteren.
Groet, Henk
Nou, dat is zeker het geval. Tot nu toe geen rode ABS lampjes meer !!!! En veilig in Bergschenhoek aangekomen.Henk schreef:Hans is in ieder geval vol vertrouwen richting Rotterdam vertrokken en ik hoop aan zijn reactie te weten komen of de modificatie goed gelukt is.
Big W(alter) schreef:de foto's van de ABS modificatiedag vindt je hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=37RF4NWU
Mooie fotos, Walter. De macro-opnames zijn ook prima gelukt.Big W(alter) schreef:de foto's van de ABS modificatiedag vindt je hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=37RF4NWU
Ik zit nog te wachten op de eerste poets-workshop :; .dhr schreef: Zeg jongens, wat was die smerig :roll: jullie hebben hem toch wel schoon gemaakt voor je hem dichtschroefde, he :lol:
Nee, hij is zo weer dicht gegaan.dhr schreef:Zeg jongens, wat was die smerig :roll: jullie hebben hem toch wel schoon gemaakt voor je hem dichtschroefde, he :lol:Big W(alter) schreef:de foto's van de ABS modificatiedag vindt je hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=37RF4NWU
Je hebt gelijk, het kan schoner. Maar in de winter rijd ik gewoon door met de motor en voor dat RWS begint met strooien gaan alle kwetsbare delen in een soort beschermende was.Big W(alter) schreef:Nee, hij is zo weer dicht gegaan.dhr schreef:Zeg jongens, wat was die smerig :roll: jullie hebben hem toch wel schoon gemaakt voor je hem dichtschroefde, he :lol:Big W(alter) schreef:de foto's van de ABS modificatiedag vindt je hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=37RF4NWU
Hans wil nog graag precies aan zijn ega laten zien wat de modificatie inhoudt.![]()
dan moeten alle kappen er toch weer af en kan hij gelijk onder de kappen poetsen. :;
Maar geloof me, ik heb er een van de gastheer gezien en ze kunnen echt nog smeriger... :lol:
Bedankt voor de tip. Ga zeker even wat dingen nalopen als de KFR niet overgaat. Maar, even onder tank kijken, dat is zeker een geintje (?). Weet je hoeveel werk het is voordat de tank eraf is? Dat ga ik pas doen als niets anders helpt...PaulRS schreef: dus even op de gasklephuizen EN op de verdeler onder de tank kijken(indien gemonteerd).
Groeten, Paul.
Ik heb inmiddels een flesje (merkloos) injector cleaner verstookt, zonder effect. Daarna maar een flesje Wynns injector cleaner gekocht voor de volgende tankvol en die lijkt langzaam effect te hebben. Afgelopen weekend de"tupperware" maar eens verwijderd en het een en ander nagelopen, maar alles zag er goed uit. Nu na een paar dagen loopt de motor elke dag een beetje beter - goed spul die Wynns!HansD schreef:Bedankt voor de tip. Ga zeker even wat dingen nalopen als de KFR niet overgaat. Maar, even onder tank kijken, dat is zeker een geintje (?). Weet je hoeveel werk het is voordat de tank eraf is? Dat ga ik pas doen als niets anders helpt...PaulRS schreef: dus even op de gasklephuizen EN op de verdeler onder de tank kijken(indien gemonteerd).
Groeten, Paul.
Hans
Han,han62 schreef:Hallo,
Ik geloof er niks van dat dit komt door de ABS modificatie bovendien zit er een benzine filter in de tank. als je de tank er dan toch af hebt en je wet niet wanneer of het filter ooit is vervangen kun je dat natuurlijk dan gelijktijdig overwegen.
Overigens hoeft bij de RT de tank niet verwijderd te worden bij de ABS aanpassing. je kan bij alle aansluitingen / stekkers zonder de tank te demonteren.
met vr gr
Han
Ik zeg niet dat het door de ABS modificatie komt. We hebben de tank met slangen op zijn zij naast de motor gelegd. Het enige dat ik kan bedenken is dat er dan vuil uit de bodem van de tank los komt...By the way - het benzinefilter is recent vervangen.han62 schreef:Hallo,
Ik geloof er niks van dat dit komt door de ABS modificatie bovendien zit er een benzine filter in de tank. als je de tank er dan toch af hebt en je wet niet wanneer of het filter ooit is vervangen kun je dat natuurlijk dan gelijktijdig overwegen.
Overigens hoeft bij de RT de tank niet verwijderd te worden bij de ABS aanpassing. je kan bij alle aansluitingen / stekkers zonder de tank te demonteren.
met vr gr
Han
Hmm, ik heb nog even de fotos nagekeken en zie dat je gelijk hebt. Is wel een goede aanvulling op de handleiding, want dat scheelt werk en in mijn geval, ellende.RuudRT schreef:Heren,
We vatten de koe even bij de horens,
Han heeft gelijk ik heb de modificatie ook uitgevoerd zonder de tank te verwijderen, de abs stekker kun je zo los nemen.
En waar staat in het ABS verhaal dat je de tank moet losnemen cq verwijderen.
De stekker is bereikbaar met de tank gemonteerd, sorry guys bad luck :;
Groeten Ruud
Hoi,HansD schreef:Hmm, ik heb nog even de fotos nagekeken en zie dat je gelijk hebt. Is wel een goede aanvulling op de handleiding, want dat scheelt werk en in mijn geval, ellende.RuudRT schreef:Heren,
We vatten de koe even bij de horens,
Han heeft gelijk ik heb de modificatie ook uitgevoerd zonder de tank te verwijderen, de abs stekker kun je zo los nemen.
En waar staat in het ABS verhaal dat je de tank moet losnemen cq verwijderen.
De stekker is bereikbaar met de tank gemonteerd, sorry guys bad luck :;
Groeten Ruud
Hans
Hoi Hans,HansD schreef:Matti,
Heerlijk is dat he. Mooi dat het gelukt is. Hoe lang zijn jullie bezig geweest?
Hans
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!