Super pak ook, je staat er prima op zo, klaar voor een geweldig 2010

Groet, Bert
Moderator: RT_Patrick
HansD schreef:Allemaal bedankt voor jullie leuke reakties!!
Het besef begint langzaam door te dringen hoe bevoordeeld ik ben.
Hoe geweldig en super de R1100RT ook is, de R1200RT is op bijna alle punten beter (hoe is het mogelijk zou je zeggen?), behalve op het punt van looks (ik ben inmiddels ook gewend en vind hem echt wel mooi, maar de R1100RT is in mijn ogen gewoon mooier).
En natuurlijk het zadel ...._002 _003 . Het gebrek aan zitcomfort is minder erg dan op de R1100RT, maar nog steeds zeer matig en onbegrijpelijk voor zo´n verder perfecte fiets. Maar goed, het verhoogde Corbin zadel is onderweg....
Inderdaad is mijn pak ook nieuw, een Rukka pak met een nieuw soort sluiting: geen rits, klitteband of drukknopen meer, maar een soort rubber strip die je in een gleuf schuift en net zo wind- en waterdicht schijnt te zijn.
Ik vind cilinderbeschermers niet mooi en aangezien de klepdeksels maar weinig duurder zijn dan de beschermers, komen ze er niet op.
IK heb nog een paar Wunderlich spullen in bestelling, waaronder de verstelbare stuurverhogers - die moet in combinatie met het verhoogde zadel, het verhoogde scherm en de wunderlich verstelbare pedaalverlagers de zitpositie perfect maken.
Als alles binnen is en gemonteerd plaats ik nieuwe fotos...
Hans
Jan,peijsj schreef:Hans,
Ziet er erg goed uit.
Ik rij zelf ook in en lease bak (45 k per jaar)en heb wel eens gedacht aan een lease motor. Durf het echter niet aan.
Complimenten voor jouw lef![]()
Groet
Jan
Volgens de 14 dagen vooruitzichten van weeronline loopt de temperatuur langzaam op, maar de lichte nachtvorst blijft. Het zal dus wel lukken vwb het weer in Nederland.alphonse schreef:Hou op hoor met dit weer. Ik heb mijn r1200rt sinds december 2009 en haast nog niet kunnen rijden.
De sneeuw is nog niet weg of de vlokken komen alweer naar beneden dwarrelen.
Ik hoop eind volgende week te kunnen vertrekken naar Frankrijk zo`n 900 km en dan wel op mijn r1200rt.
Ik zie zijpaneeltjes bij het achterwiel, oliekoelerinzet en een getind scherm... mis ik verder nog iets?BRS07 schreef:Hallo mensen,
Een paar weekenden aan het hobbyen geweest en hier het resultaat.
http://www.mijnalbum.nl/Album=LNE8AFBB" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Hans.
Ziet er super uit Hans, maar wat heb je allemaal gedaan ?BRS07 schreef:Hallo mensen,
Een paar weekenden aan het hobbyen geweest en hier het resultaat.
http://www.mijnalbum.nl/Album=LNE8AFBB" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Hans.
Ik wist niet dat de Blokker schroeven voor BMW verkocht?BRS07 schreef:
Orginele blokkerschroef in de gashandel
Petje af! :shock:Tour d' Europe van 6400 km, waarvan 1100 km autobaan, en 5300 km binnendoor naar " De teen in de laars" of wel onderin Italie.
Jan,peijsj schreef:Hans,
Geweldige motor. Wat ik me afvroeg. Ga je nog wel eens met de 1100 op pad en hoe ervaar je dat dan in vergelijking met deze 1200 ?
Ja, gaat inderdaad net. En in de schuur op de achtergrond kunnen er net 2 in. Eentje vooruit en de andere achteruit. Koffer aan de binnenkant eraf en het gaat prima.HansD schreef:Marianne,
Prachtige machine; gaat zo te zien nog net door het gangetje![]()
Hans
HansD schreef:Blackers,
Mooi man! Nou lijkt je fiets nog meer op die van mij. (Gelukkig heb ik nog een ander scherm)
Hans
Wildripper schreef:Hier ist ie dan.
En jongens en meisjes uiteraard, ik raad jullie af om op zo een 1200 te gaan proefrijden want het kost je geld.
Wat rijdt dat ding heerlijk, veel makkelijker (lees lichter) in de bochten. ja dat klopt is me inmiddels 2x overkomen![]()
veel veilige kilometers gewenst
han
En de drempels, bijna een genot om overheen te rijden, zo soepel glijdt ie er over heen.
We zijn er heel blij mee.![]()
Gefeliciteerd met je prachtige machine. Veel plezier ermee.Wildripper schreef:Hier ist ie dan....
Gefeliciteerd met je 1200!Wildripper schreef:Hier ist ie dan....
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!