Pagina 2 van 2
Re: Connected app verliest contact met de motor
Geplaatst: 08 aug 2024, 09:22
door QuickFix
Tieflaar schreef: 08 aug 2024, 08:54Wil je daar iets meer over vertellen?
Ik begrijp dat er nog geen massaclaim ligt (betreffende de connected app) bij BMW, maar dat Henk naar de mogelijkheid wijst om een massaclaim in te dienen, zoals dat eerder met succes ook gedaan is met de (Diesel) sjoemelsoftware- en de woekerpolis-affaires.
Er moet dan alleen wel iemand (of een groep van personen) zijn die deze handschoen op wil pakken want er gaat flink wat voorbereiding, bewijsgaring, maar vooral ook kosten in zitten.
Re: Connected app verliest contact met de motor
Geplaatst: 08 aug 2024, 11:37
door Tieflaar
QuickFix schreef: 08 aug 2024, 09:22
Ik begrijp dat er nog geen massaclaim ligt (betreffende de connected app) bij BMW,
Ik kan dat nog nergens uit opmaken.
Bij AD kun je alleen de kop van het artikel zien als je geen abo hebt. En zo ziet het er uit als een algemeen stuk of claimen.
En daarom stelde ik de vraag om meer informatie.
Ik ben best bereid om ergens tijd in te steken. Mits er voldoende support is om iet te willen bereiken.
Maar voorlopig ben ik nog in gesprek met mijn dealer en kan sowieso geen volgende stap ondernemen.
Tegelijk ben ik eigenlijk helemaal niet geïnteresseerd in een actie die leidt tot een financiële oplossing. Ik wil een werkend systeem (met IOS).