http://www.boottrailer-onderdelen.nl/we ... t-led.html
Kost een tientje van een andere bedrijf in de buurt...
Lijk mij altijd raar de

Zichtbaarheid straks verder verbetered...

Moderator: RT_Patrick
Sander M schreef:ZTechnik VStream ruit. Ik vind het uiterlijk van de RT er niet op vooruit gaan, maar wat leuk om de motor zo goed te horen, zonder dat geraas van de wind om m'n harses![]()
Sander
Ik ben (nog) niet zo bekend met de 1150, omdat ik hem maandag pas op de stoep heb.japachap schreef:Een LED Mistlamp voor achter...
Lijk mij altijd raar dehad mistlampen op de voorkant, maar niks behalve van een zwakke gewone achterlamp...
Dit is puur voor beter zichtbaarheid in het mist- ik heb andere oplossingen voor dagelijks opvallen...J vd B te V schreef:Ik ben (nog) niet zo bekend met de 1150, omdat ik hem maandag pas op de stoep heb.japachap schreef:Een LED Mistlamp voor achter...
Lijk mij altijd raar dehad mistlampen op de voorkant, maar niks behalve van een zwakke gewone achterlamp...
Maar hoe en waar monteer je die lamp dan en waar sluit je hem aan? Want die extra zichtbaarheid van achteren lijkt mij ook wel wat.
Groeten,
Jan
Jan op jouw avatar staat een draaiplateau. Ziet er interessant uit, kun/wil je daar informatie over geven (prijs/leverancier/afmeting?)J vd B te V schreef:Helaas werken op die dag.
Groeten van Jan via Tapatalk
beamer1200rt schreef:Cool!
Begrijp ik het goed dat je de setup via een app kan doen?
1-handed schreef:beamer1200rt schreef:Cool!
Begrijp ik het goed dat je de setup via een app kan doen?
helemaal goed, instellingen veranderen , div grepen activeren , voor keuze settings , real time grafiek , het is allemaal mogelijk
Heeft wel iets weg van Darth Vader. (Metalige stem): "May the heat not be with you"dutchmidiman schreef:Of het echt gaat helpen moet ik heel wat warmer weer voor afwachten natuurlijk![]()
http://www.ventz-range.com/
Ik heb zelfs 2 kleuren aangeschaft, zodat het "past" bij de kleur van mijn jassen. (verward)beamer1200rt schreef:Leuke vondst. Daar ga je vast de blits mee maken. Het grootste probleem is meestal de hitte als je stil staat. Daar gaat dit niet voor helpen vrees ik. Tenzij je er kleine fans inbouwt.
:lol:aartjw schreef:Heeft wel iets weg van Darth Vader. (Metalige stem): "May the heat not be with you"
Mij te winderig!RhanRT schreef:NEE NEE NEE, jullie begrijpen het systeem niet!!!!
De maker van al dit moois heeft daar nog een accessoire bij gemaakt.......
op deze vents behoren nog 2 afvoerpijpjes per kant ...... jullie kennen het principe van een hoovercraft toch wel??
Het is een flexibel hoogtezit aanpassingssysteem voor de berijder t.a.v. de buddyzit/zadel.
Je legt de 2 afvoerpijpjes dusdanig dat ze in je broek uitkomen, voila het laat zich raden !!!!
![]()
![]()
![]()
groet,
RhanRT
Hey PeterPeter_V schreef:En omdat we toch bezig zijn.. vandaag een hele nette originele topkoffer gescoord via marktplaats![]()
Nu nog een rug kussentje zien te vinden.
JDoubleOP schreef:...Moet nog bevestigingsmateriaal ritselen voor bevestiging in het midden op het stuur, want boven de klokken vind ik maar niks....
prijzen in pb; ik mag toch toch aannemen dat ik voor dat bedrag een originele heb!jaybmw schreef:@baird : Kost dat bij Kenny's ? Nu nog een keertje prutsen om het erin te mikken Bert .
Und original BMW teil ?
Groet Jeroen .
HenkvanR schreef:Gisteren de knoop doorgehakt en de verschrikkelijk, bijzonder, mooie R1200RT van een heel bekend forumlid (jullie allen wel bekend maar ik noem geen naam) gekocht. Alleen als hij dat zelf ook goed vind.
Komende week ophalen, in principe zaterdag maar ik weet niet of ik zolang kan wachten, dus als ik eerder kan...........
De foto's volgen wel als ik een paar mooie gemaakt heb.
Henk, van harte gefeliciteerd, hier ga je geen spijt van krijgen!HenkvanR schreef:Gisteren de knoop doorgehakt en de verschrikkelijk, bijzonder, mooie R1200RT van een heel bekend forumlid (jullie allen wel bekend maar ik noem geen naam) gekocht. Alleen als hij dat zelf ook goed vind.
Komende week ophalen, in principe zaterdag maar ik weet niet of ik zolang kan wachten, dus als ik eerder kan...........
De foto's volgen wel als ik een paar mooie gemaakt heb.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!