Een gratis forum voor liefhebbers van boxermotoren en RT-modellen. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere motorrijders. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Na alle positieve reacties over Kenny/MSA ook een afspraak gemaakt om even de motor, in april aangeschaft, te bekijken, voorafgaand aan een beurt. Ik moest toch in Wijk bij Duurstede zijn en vanuit Delft is het een mooie rit. En ik had geluk met met mooi weer. Aangekomen was er een inspectie gaande, maar aangezien ik een aansluitende afspraak had en snel weer door moest, werd er welwillend even ruimte gemaakt om de motor kort te inspecteren. Over het algemeen was het oordeel positief. Een afspraak voor onderhoud gemaakt en aanstaande donderdag gaat de motor naar Kenny voor een grote beurt. Ik ben heel benieuwd wat het allemaal gaat opleveren. Ik hou jullie op de hoogte.
Groet Edwin
EdwinBMW schreef:Een afspraak voor onderhoud gemaakt en aanstaande donderdag gaat de motor naar Kenny voor een grote beurt. Ik ben heel benieuwd wat het allemaal gaat opleveren.
Ik weet het wel: "Jij gaat met een "andere" motor naar huis dan degene waarmee je gekomen bent.....en rijdt terug met een big smile!"
Kijk, dat is tenminste weer iets meer in de buurt. Nou wordt de reden steeds slechter waarom ik nog niet langs ben geweest...Gefeliciteerd dan met je uitbreiding en zeker in deze tijden gewoon super. Success!!
Maar als ik 't goed lees staat er "uitbreiding"... betekent dat dat er een filiaal van MSA geopend is of dat je naar een groter bedrijfspand gegaan bent?
Het is wel ruimer en nieuwbouw.
Ook heel makkelijk te bereiken vanaf de A12 en A30.
Ik ben onder de indruk van jullie aanmoedigende reacties want zoiets doe ik niet zomaar
In 2009 was Den Dolder de bakermat van je inspiraties, de sprong in het diepe, het ongewisse van een totaal nieuwe uitdaging en ook een spannende tijd.
Het is leuk om te lezen én te ervaren hoe MSA ondanks de bange economische tijden in motorland toch de groei heeft gemaakt.
En dan is het ook tijd om de vleugels verder uit te strekken naar een nog betere locatie, voorzieningen en smoel.
Ow?
Expansiedrift wellicht?
Showroom erbij?
Per wanneer? En waar?
Ik mag niet klagen, is maar 10km verder...
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
dutchmidiman schreef:In 2009 was Den Dolder de bakermat van je inspiraties, de sprong in het diepe, het ongewisse van een totaal nieuwe uitdaging en ook een spannende tijd.
Het is leuk om te lezen én te ervaren hoe MSA ondanks de bange economische tijden in motorland toch de groei heeft gemaakt.
En dan is het ook tijd om de vleugels verder uit te strekken naar een nog betere locatie, voorzieningen en smoel.
Wullum schreef:Ow?
Expansiedrift wellicht?
Showroom erbij?
Per wanneer? En waar?
Ik mag niet klagen, is maar 10km verder...
Expansiedrift? Geen sprake ervan maar wel een volle bezemkast gevoel.
Showroom? Bijzaak en niet mijn ding ! Ik heb in totaal 8 motorfietsen verkocht in 3,5 jaar. 5 zijn weg zonder proefrit en iedereen is nog tevreden en zo wil ik blijven doen.
Klagen? AUB niet bij mij :lol:
Helaas zal mijn hond Nina niet meer op haar werk zijn.
Vandaag heeft ze heel vreedzaam haar afscheid van ons moeten nemen.
Zij heeft alle knuffels en lekkernijen van jullie zeer gewaardeerd. _002
Beamietoo schreef:Helaas zal mijn hond Nina niet meer op haar werk zijn.
Vandaag heeft ze heel vreedzaam haar afscheid van ons moeten nemen.
Zij heeft alle knuffels en lekkernijen van jullie zeer gewaardeerd. _002
Dat is minder leuk ik weet hoe het is als je je hond verliest.
De arme schat, wat zal ik haar missen!
Ik zit echt met tranen in de ogen, wat een enorm lief en aanhankelijk dier was het.
En toch zeer waakzaam en bijzonder dapper.
Je werd altijd door haar begroet, besnuffeld, en uitgebreid welkom geheten.
Wat een enorm hart had dat dier. Dat zegt iets over de eigenaars, volgens mij.
Dag lieve Nina;
Ik kan je nu geen knuffels meer schenken maar ik blijf eeuwig en altijd aan je denken.
Sterkte Kenny & familie met het verwerken van dit verlies.
Laatst gewijzigd door Inspector Gadget op 03 jul 2013, 07:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Hè gadver! Wat een vervelend bericht is dat zeg!
Nina, de grote lobbes die altijd wel even aandacht voor je had en van je vroeg...
Voor een knuffel liep ze nooit weg.
Een warm en vriendelijk dier met een groot hart... ze zeggen niet voor niets dat baas en hond op elkaar gaan lijken!!
Kenny, ik wens jou en je gezin heel veel sterkte in deze moeilijke tijd... je bent gewoon een familielid kwijt geraakt!
Hallo Kenny
ik weet niet zo wat ik moet zeggen, ik schrik _002 _002 _002 er een beetje van, maar wens jou heel veel sterkte.
Wat een ontzettend lieve hond was het, je zal haar ongetwijfeld missen.
Het is lunctijd bij MSA en ik lees jullie heel aardig berichten.
Het is goed dat ik nu alleen boven achter de pc zit want mijn ogen en wangen zijn helemaal nat onder de tranen. _002
Hoi Kenny,
Dit is even schrikken voor me. Als groot hondenliefhebber ( heb zelf 2 Berners) kan ik heel goed inschatten hoe jullie je nu voelen dit geeft een lege plek en je mist zeker de altijd hartelijke verwelkoming als je weer terug thuis komt al was de afwezigheid nog zo kort.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies
We spraken nog over Nina's conditie toen ik bij je was en hoe goed het ging, gezien de omstandigheden. Ik had niet verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan. Ik voel met je mee. Veel sterke en heel veel mooie herinneringen toegewenst.
Even een berichtje uit Nijkerk. Eerlijk gezegd heb ik niets met honden. (nare ervaring gehad.)
Maar de keren dat ik bij jou was heb ik met verbazing geconstateerd dat ik Nina echt een leuke hond vond.
Sterkte, allemaal!
Kenny, ik lees dit nu pas. Wat vervelend voor jullie. Ik begrijp wel uit de berichten dat Nina al niet meer de jongste was en dat het eraan zat te komen, maar eenmaal zover is de klap altijd groot, zeker als ze jou zo dierbaar was. Ik heb Nina een paar keer ontmoet en zij was één van de weinige viervoeters waarbij ik geen reserve had om aan te halen. Zo'n lieve en goeiige hond tref ik niet vaak.
Sterkte met dit verlies
JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
Dat gevoel van acuut pijn is nu weg maar het gemis blijft. Tja ik heb afscheid van vele mensen maar dit was qua emotie het ergste wat ik ooit heb meegemaakt.
Dankzij de tijd en alle medeleven hier op het forum begint het een plek te krijgen en hiervoor ben ik zeer dankbaar.
Of ik wel een andere hond neem zal ik nu niet erover nadenken. Deze beslissing wacht ik een langere tijd af.