De afgelopen week zijn Kenny en ik druk bezig geweest mijn

weer helemaal standaard te maken.
Dus alles is er weer helemaal af, de motor is weer zoals deze bedoeld is/was.
En voldoet weer aan de gewichtskenmerken van de voertuigpapieren.

:lol:
Het eraf halen van alle (!) modificaties ging redelijk voortvarend, al zeg ik het zelf.
Deels omdat ik zelf al menig voorbereidend werk gedaan had (thuis) en natuurlijk ook de afgelopen week geprobeerd heb flink de handen uit de mouwen te steken en Kenny te helpen (of niet te veel in de weg te lopen

).
Naast het feit dat Kenny de modificaties had aangebracht, ooit, en dan is het gemakkelijk(er) voor hem om het weer te verwijderen. (denk ik

)
Met sommige spullen heb ik al menig

mer blij mee kunnen maken, en de verkoop via MP gaat ook voortvarend.
Het enige niet-standaard op mijn motor wat achter zal blijven zijn de HyperPro veren, want dat loont de moeite niet geeft Kenny aan om ze te verwijderen, dat is behoorlijk arbeidsintensief (kosten) versus prijs in de 2e hands-markt en dergelijke.
Naast het feit dat een koper van mijn motor weet dat naast de prima staat van onderhoud, de veren nog een life-time mee zouden kunnen gaan.
Ik gun de volgende bestuurder dat van harte.
En het is prettig te bemerken dat mijn motor (door de lage kilometerstand en de staat van onderhoud) goed in de markt ligt.
Langs deze weg wil ik Kenny en zijn harige (maar sexy) assistente Nina bedanken voor alle hulp, goede zorgen en vooral de goede en gouden tips.
Uiteraard zal ik weer bij Kenny een vervolgafspraak maken om mijn

op- en af te tuigen. :lol:
(want ik moet toegeven, mijn

was op sommige punten een beetje "over the top" _002 )
Wel moet ik zeggen, en ik denk dat Kenny dat kan be-amen, we hebben er ontzettend veel lol aan gehad om mijn

toentertijd onder handen te nemen.
Ik zal met weemoed terug denken aan de bloed (letterlijk) zweet en ja, soms zelfs tranen (van vreugde, frustratie en verdriet) die de

in mijn leven heeft gebracht. Dat zal ik nooit meer vergeten, en is ook een beetje de grondslag van mijn "coming out" op het

.
(lees: het uitwisselen van ervaringen en tips, het delen van lief-en-leed en dergelijke). (en dus niet "dat andere"!!

)
En voor mij (persoonlijk) hoort dat ook bij de "levensstijl" die motor rijden heet.
Tabee, beste

, dankjewel voor alles wat je mij geboden en gebracht hebt, ik zal je nooit vergeten!
Lang zal mijn

naar verwachting niet te koop staan, ook daarin blijkt Kenny een meer dan hulpvaardig en kenner.
Op naar het volgende hoofdstuk van mijn motorcarrière!