GEWEEST: BMW RT-Forum Oefendagen 2010

Archief van evenementen in het verleden. Posten niet mogelijk.

Moderator: RT_Patrick

BeemerBert
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute

Re: oefendag 29 mei

Ongelezen bericht door BeemerBert »

Berrybeer schreef:.....watdachtjewat....kom zojuist terug van de dokter.....blijk ik vorige week zaterdag een tennisarm te hebben opgelopen... :D ..een tennisarm.....bij een motoroefendag....

Opgelopen bij dat vermaledijde kleine bochtjes rijden met een slepende rem(....volgens mij gaat dat niet met een R1150RT uit 2004, meneer de instructeur...).....toch proberen natuurlijk, we zijn per slot van rekening echte kerels.......liet ik 'm bijna uit mijn potXX....donderen... _003 ..nog nét kunnen opvangen en getracht 'm quasi nonchalant weer overeind te trekken.. 8)_ .....iets te wild zo nu blijkt...

De volgende keer toch maar eerst wat rek- en strekoefeningen doen..... :lol:

Zo loop je nog eens wat op _004
Doet me denken aan een voorval jaren geleden, een goede vriend liep geslachtsziekte op terwijl hij nooit voor slager geleerd had Big RT Smile

Beterschap Berry.

Groet, Bert
Stingray

Re: Oefendag 5 juni

Ongelezen bericht door Stingray »

Zijn we er al klaar voor??

Niet te warm kleden want het zonnetje gaat schijnen.

Big RT Smile Big RT Smile Big RT Smile Big RT Smile

Tot morgen allemaal!!
Hub

Ongelezen bericht door Hub »

Het is weer voorbij, een prachtige zonovergoten dag , vol nieuwe ervaringen en veel oefening met een hele mooie tourtocht aan het eind(of begin) Big RT Smile .
Heel veel dank aan de organisatoren en instructeurs _004 _004 _004 . Dit is zeer zeker voor herhaling vatbaar en een aanbeveling voor iedereen.
We hebben genoten :D
[groet] -1150-
Hub
bmw jacky

Ongelezen bericht door bmw jacky »

Hallo Organisatie,

WAT EEN LEUKE DAG Big RT Smile

en wat een goed sfeertje _004 _004

heel veel dank,
[groet]
BMW Tijger

Ongelezen bericht door BMW Tijger »

Bij deze dank ik de organisatoren en instructeurs voor een fijne en zeer geslaagde dag. Links en rechts weer wat puntjes op de I kunnen zetten en vertrouwen kunnen tanken.
Alleen een vraagje aan Dave, of het mogelijk is om bij het plannen van routes ook wat terrasjes op te nemen, want na tante Jet a.d.maas geen terrasjes meer gezien en het prachtige weer nodigde echt wel uit voor een exstra rustpauze Big RT Smile verder nogmaals mannen het was geweldig ook de verzorging van de inwendige mens tussen de middag en de BBQ _005 _005 _005 voor herhaling vatbaar _004 _004 _004
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Hoi BMW Tijger (Jan, toch?),

_004

Oeps.. Ik had inderdaad wel rekening gehouden met terrasjes en restaurants (ben er zelfs op een zondag langsgereden om te zien wat al dan niet open was), maar ben domweg vergeten een aantal terrasjes in vooral de tweede helft van de route op te nemen. In de eerste helft is daar gewoon minder behoefte aan...

De volgende keer zal ik er beter op letten (dit is een plechtige belofte). We moeten tenslotte de Nederlandse economie ook aan de gang houden, nietwaar? Ik zal er zelfs wat omrijden voor inplannen als dat nodig is ;) .

Groet,

Dave
BMW Tijger

Ongelezen bericht door BMW Tijger »

Hoi Dave, mijn opmerking was positief bedoeld ik had natuurlijk zelf ook wel iets van de route kunnen gaan om iets te nuttigen maar dat is er niet van gekomen, ik zie met vertrouwen je volgende routes tegemoet
groetjes Jan _004
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Ach Jan,

Maak je geen zorgen: kritiek ontvang ik altijd als opbouwend (anders had ik geen leven meer :D ). Of volgens de heer Jekkers:
Loop gerust tegen de lamp, maar neem dan wel een beetje licht mee!
Groet,

Dave
bmwmuppet
Type: R1200RT
Bijz: 2012
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Franeker

Ongelezen bericht door bmwmuppet »

Een zeer geslaagde dag. Heb de rit vanuit Franeker er graag voor over gehad. Enne een prima overtuigende instructeur die Perry. Enige minpuntje is dat de tijd onder deze omstandigheden toch (te) snel gaat. Ik ga me nu voorbereiden op de trip a.s zondag naar Schotland maar hoop het geleerde en beoefende niet teveel in praktijk te hoeven brengen.

Groet Lambert
moh_fan
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: N-Br

Ongelezen bericht door moh_fan »

Dank aan de organisatie voor een leuke dag! Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1150RT - R1200RT '07 / '08 / '11 / '15
--- Lid BMW MC Vlaanderen ---
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Oefendag 30 mei

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Forumlid Hans (JPLKUIJEN53) heeft me verzocht wat foto's te plaatsen van de oefendag op 30 mei. Natuurlijk doe ik dat.

Hierbij doe ik op deze wijze, u een paar foto's toekomen van de rijvaardigheidsdag in Oploo op 30 mei 2010.
Het was een enerverende dag die ik niet gauw zal vergeten. Met zestig km per uur, staand op pedaal, in de regen, over pijp en band rijden. Dit vergeet je niet meer. De dag was erg geslaagd en de instructeurs waren subliem en inspirerend.
Alleen het weer was herfstachtig te noemen. 's middags was de motortour geen pretje, maar we hadden energie voor tien. Zonder ongelukken gelukkig. Bedankt voor de geboden mogelijkheid. We hebben wederom iets geleerd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten

Terug naar “GEWEEST . . . .”