Helemaal goed! Ben ik 9.00 uur bij jou.dhr schreef:Jack, om 0900 bij mij?Wildripper schreef:Ik ga op zeker mee.![]()
Dus Kees wat spreken we af?
Ik moet om 0800 eerst nog even snel naar de stad voor wat boodschapjes.
hgr
Kees

Moderator: RT_Patrick
Helemaal goed! Ben ik 9.00 uur bij jou.dhr schreef:Jack, om 0900 bij mij?Wildripper schreef:Ik ga op zeker mee.![]()
Dus Kees wat spreken we af?
Ik moet om 0800 eerst nog even snel naar de stad voor wat boodschapjes.
hgr
Kees
AadZ schreef:Beste Han,
Ook wij rijden graag mee.
Tot zaterdag.
Annemiek en Aad
blackers schreef:Holy shit:
Aldus het KNMI.
Weer
Verwachting
donderdag 23 tot en met woensdag 29 augustus 2012
Vandaag en morgen: Af en toe zon en overwegend droog.
Vandaag is er van tijd tot tijd zon en blijft het op de meeste plaatsen droog. De middagtemperatuur ligt rond 22 graden. De wind is zuidwest tot west, zwak tot matig. In de avond wordt de wind veranderlijk en zwak.
Vannacht zijn er eerst opklaringen, maar van het zuiden uit komt er meer bewolking en gaat er af en toe regen vallen. De minimumtemperatuur loopt uiteen van 15 graden in het zuiden tot 11 graden in het noorden. De wind is zwak tot matig en draait naar oostelijke richtingen.
Morgenochtend is het bewolkt en valt er met name in de zuidoostelijke helft van het land af en toe regen. In de middag is het overwegend droog en komt de zon regelmatig tevoorschijn. In de avond neemt de bewolking van het zuidwesten uit weer toe en kan er wederom wat regen vallen. De maximumtemperatuur ligt tussen 20 en 23 graden. De wind draait naar het zuidwesten en is zwak tot matig. (Bron: KNMI)
Vooruitzichten
Vrij veel bewolking en vooral gedurende het weekend veel regen. Na het weekend (tijdelijk) warmer.
De juiste kleding en goede zin doen ons er niet onder krijgen
Tja, dat krijg je er nou vanHet weer mag van mij volgende week wel iets humeuriger zijn dan vandaag .
JaKo schreef:Tja, dat krijg je er nou vanHet weer mag van mij volgende week wel iets humeuriger zijn dan vandaag .
Daarbij wens ik jou alle succes van de wereld!Heavy-NL schreef:Heren ik moet helaas voor a.s. zaterdag verstek laten gaan. Ik rij heel graag mee zeker omdat het mijn eerste toer rit met de BMW club zou zijn
maar hoor net dat ik zaterdag uitgenodigd ben voor een mogelijk toekomst bepalend gesprek.
Klinkt wat zwaar maar ik ben sinds 1 augustus werkeloos en zoek me verloren en hoor net dat een oud directeur, van een paar werkgevers terug,
mij heeft uitnodigt voor een kop koffie. En dat doet hij niet zomaar.
Veel plezier, veilige kilometers en mooi weer toegewenst.
Gr. Ruud.
Zo sta ik er ook in.HansD schreef:Ik kijk vrijdagavond naar de laatste weersvoorspellingen. Als die dan echt zo slecht zijn als het KNMI nu verwacht, denk ik dat ik thuis blijf.
Maar goede kans dat het mee valt, en dan ben ik erbij. Tegen 1 of 2 buitjes zie ik niet tegenop.
Lijkt mij gezien de huidige arbeidsmarkt een uiterst verstandige afweging.Heavy-NL schreef:Heren ik moet helaas voor a.s. zaterdag verstek laten gaan. Ik rij heel graag mee zeker omdat het mijn eerste toer rit met de BMW club zou zijn
maar hoor net dat ik zaterdag uitgenodigd ben voor een mogelijk toekomst bepalend gesprek.
Klinkt wat zwaar maar ik ben sinds 1 augustus werkeloos en zoek me verloren en hoor net dat een oud directeur, van een paar werkgevers terug,
Gr. Ruud.
Heavy-NL schreef:Heren ik moet helaas voor a.s. zaterdag verstek laten gaan. Ik rij heel graag mee zeker omdat het mijn eerste toer rit met de BMW club zou zijn
Gr. Ruud.
jenny54 schreef:Jammer dat je er niet bij kunt zijn, maar een toekomstepalend gesprek is veel belangrijker. Zeker omdat je dan lekker kunt blijven rijden en van vele mooie ritten getuige kunt zijn.
Heel veel succes en tot een volgende keer zullen we maar zeggen.![]()
Jenny
Heavy-NL schreef:Heren ik moet helaas voor a.s. zaterdag verstek laten gaan. Ik rij heel graag mee zeker omdat het mijn eerste toer rit met de BMW club zou zijn
Gr. Ruud.
Goedenavond.cdraaisma schreef:Goedenavond.
Ik zou graag mee willen rijden,maar ben 2 weken geleden door mijn rug gegaan mocht ik op tijd hersteld zijn laat ik het jullie weten.Dus misschien tot in de Lemmer??
Gr-Kees.
Heb je wel een ori Denfeld buddy of rijd je met een immi?cdraaisma schreef:Goedenavond.cdraaisma schreef:Goedenavond.
Ik zou graag mee willen rijden,maar ben 2 weken geleden door mijn rug gegaan mocht ik op tijd hersteld zijn laat ik het jullie weten.Dus misschien tot in de Lemmer??
Gr-Kees.
Ik heb vanmiddag samen met de FysioTherapeut besloten niet met de Zuid West Friesland route mee te doen,nu na 4 weken behandelen is er bijna geen verbetering opgetreden.Vanmiddag heeft hij een andere behandeling toegepast,dus nu maar afwachten of dit helpt?Ik had als test afgelopen zaterdag met een paar maten een tocht van 110 km op mijn (Kreidler Florett Super 4) gereden naar Metslawier,en daar het Tweewieler museum(De Veteraan)bezocht.Maar dat viel later ook tegen wat rugpijn betreft dus vandaar mijn besluit.Ik wens ieder een Ongeval en Pechvrije toertocht.
Gr-Kees.
Hoi Hans.HansD schreef:Jammer Kees, ik had graag weer een stuk met je gereden.
Beterschap en gewoon tot de volgende keer dan maar.
cdraaisma schreef:Goedenavond.cdraaisma schreef:Goedenavond.
Gr-Kees.
Ik heb vanmiddag samen met de FysioTherapeut besloten niet met de Zuid West Friesland route mee te doen,nu na 4 weken behandelen is er bijna geen verbetering opgetreden.Vanmiddag heeft hij een andere behandeling toegepast,dus nu maar afwachten of dit helpt?Ik had als test afgelopen zaterdag met een paar maten een tocht van 110 km op mijn (Kreidler Florett Super 4) gereden naar Metslawier,en daar het Tweewieler museum(De Veteraan)bezocht.Maar dat viel later ook tegen wat rugpijn betreft dus vandaar mijn besluit.Ik wens ieder een Ongeval en Pechvrije toertocht.
Gr-Kees.
Machiel schreef:Beste Han,
Helaas moet ik wegens prive omstandigheden afhaken. Ik doe graag een volgende keer mee.
Veel rijplezier morgen,
Machiel
:lol:RhanRT schreef:Beste forummers,
Uiteraard zie ik nu een aantal afmeldingen die met de verwachte weersomstandigheden te maken hebben, geen probleem mijnerzijds hoor. Rijden in regen hoort er naar mijn mening wel een beetje bij in ons kikkerlandje, echter als het de hele dag regent dan is lekker motorrijden wel iets anders. Vaak valt het wel mee in de praktijk maar ja het kan natuurlijk ook wel eens anders uitpakken. Gezien onderstaand artikel ga ik (RhanRT) deze rit morgen (UITERAARD) wel rijden;
EXTREEM WEER VOORSPELD….
Meteorologen staan voor een compleet raadsel, dit losstaande van het weerbeeld wat wel steeds meer richting uitersten gaat.
Zo de effecten van El Nino nog redelijk in te schatten waren staan de meteorologen nu voor een raadselachtig weersverschijnsel die schijnbaar te maken heeft met een motorrijder in Nederland. Het geval wil namelijk dat het wat betere weer zich in een grillig patroon verplaatst alsof het een vermeend voorbedoelde richting aan neemt en zelfs achteraf een route blijkt te volgen.
Verslaggever V. Erbaasd interviewde meteoroloog dhr. R. Ain over dit vreemde verschijnsel. Ook dhr. R. Ain kon geen verklaring voor dit fenomeen geven en heeft daarom een onderzoek ingesteld. In samenwerking met een medewerker van het Forensisch Weersbureau mevr. D.E. Zon is dit fenomeen onderzocht waarbij tevens een medewerker van het Kans-Tour bureau dhr. O.N. Weer betrokken is.
Onderzoek lijkt uit te wijzen dat dit grillige weerpatroon zich mee schijnt te bewegen met een motorrijder, nicknaam RhanRT, welke verbonden is aan een befaamd motorforum. Uiteraard hebben wij contact gezocht met deze motorrijder maar dat is ons nog niet gelukt, blijkbaar is hij nog steeds onderweg. Zodra uw verslaggever meer nieuws heeft zullen wij u op de hoogte houden.
Wordt gewoon een tocht voor echte bikkels.Wildripper schreef:De boel staat inmiddels gewoon klaar.
Ik zal er gewoon zijn droog, regen of wat danook.![]()
Hoewel bij sneeuw haak ik toch af.
Flinke bui rond 12:00 en vanaf een uur of drie. Verder droog en prima motorweer.HansD schreef:Volgens Piet Paulusma gaat het morgen spoken in Friesland.
Ik bekijk het ook morgenvroeg.
Ja het giet wel af en toeHansD schreef:Flinke bui rond 12:00 en vanaf een uur of drie. Verder droog en prima motorweer.HansD schreef:Volgens Piet Paulusma gaat het morgen spoken in Friesland.
Ik bekijk het ook morgenvroeg.
It giet oan !
RHarryRT schreef:
RhanRT schreef:hierbij zo als beloofd een video samenvatting van onze Zuid West Friesland tour:
groet,
Han
RhanRT schreef:hierbij zo als beloofd een video samenvatting van onze Zuid West Friesland tour:
groet,
Han
Habeve schreef:Oei Han,RhanRT schreef:De route – met dank aan – weersvoorspellingen – het onderzoek – de gesprekken – het resultaat
Zuid West Friesland route:
De 175 km lange route voert ons langs en over oude dijken, prima te berijden landwegen, idyllische dorpjes, prachtige vergezichten en Hollandse luchten, de met pleziervaart beladen vaarten en de Friese meren.
Halverwege kom je langs het dorpje Sloten, hier zijn ter verpozing prima horecagelegenheden aanwezig. De route leidt dan ook dit dorpje in.![]()
Hiermee maak je een hoop Friezen verdrietig.![]()
Sloten is namenlijk een stad en behoort tot de 11 Friese Steden.
![]()
Harald
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!