FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT

Alleen zichtbaar voor ingelogde leden

Moderator: RT_Patrick

Beamietoo

Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT

Ongelezen bericht door Beamietoo »

beemerrichard schreef:Kogel door de kerk.

De RT is aangeschaft.
Aflevering waarschijnlijk vrijdagavond (koopavond) en nog even 2 nwe Michelins eronder en wat van de prijs af kunnen halen.

Richard Big RT Smile
PROFICIAT !
En vele veilige kilometers zijn toegewenst.

[groet]
Kenny
Beamietoo

ksimon schreef:@Jan1200RT

Zoals gezegd in mijn antwoord ga ik eerst contact met TD en of marketing bij Michelin. Even geduld en hebben wij ons antwoord _004

[groet]
Kenny
Vandaag kreeg ik een telefoontje uit de Benelux Michelin Technische Dienst over de vraag ivm de extra letter aanduidingen. Het was een leerzaam gesprek.
De 180/55- ZR-17 Pilot Road 2 voor de 1200RT is verkrijgbaar zonder aanduiding en ook inderdaad met de B aanduiding. Beide zijn geschikt voor deze motorfiets.
Het is namelijk zo dat de band met een B aanduiding een extra laag heeft in zijn karkas om a) versteviging te geven voor extra zwaar belading op zeer hoog snelheid en b) door deze extra laag kan die aan de duitse TUV voorschriften voldoen. Hier heeft ook de KLPD voor gekozen. Erbij is een "C" aanduiding verkrijgbaar voor de voorband in maat 120/70 ZR-17. Deze wist ik niet. Ook merkwaardig is dat de KLPD gebruikt de gewone voorband.
Banden met deze letters hebben door Michelin een meerprijs ingecalculeerd.

Michelin maakt binnen het PR2 programma ook andere letter types isw met de motor fabricanten speciaal voor diverse merken en types. Voor de Triumph Tiger bvb is de voorband harder en de achterband zachter met de speciale aandudingen dan de gewoone zonder lettertype.

In samenvatting is het een voor de doorsnee RT rijder een persoonlijke keuze of de meerprijs voor hem of haar een wenselijk en of nodig is.

met vriendelijke groeten,
Kenny
**AC**

Ongelezen bericht door **AC** »

Weer handige info, bedankt!
Jan R1200RT

Ongelezen bericht door Jan R1200RT »

ksimon schreef:[De 180/55- ZR-17 Pilot Road 2 voor de 1200RT is verkrijgbaar zonder aanduiding en ook inderdaad met de B aanduiding. Beide zijn geschikt voor deze motorfiets.
Het is namelijk zo dat de band met een B aanduiding een extra laag heeft in zijn karkas om a) versteviging te geven voor extra zwaar belading op zeer hoog snelheid en b) door deze extra laag kan die aan de duitse TUV voorschriften voldoen.
In samenvatting is het een voor de doorsnee RT rijder een persoonlijke keuze of de meerprijs voor hem of haar een wenselijk en of nodig is.

met vriendelijke groeten,
Kenny
Ja, dit had ik eigenlijk ook begrepen over de "B"-aanduiding. :)
Zoals al aangegeven deze bevalt mij uitstekend en komt er weer op.

Wat ik begrepen heb is er ook een achterband met een "C "-aanduiding. Deze is speciaal voor de Triumph.

Thanks voor de bevestiging Kenny. _004
it's Micky
Type: R1200RT/LC
Bijz: brand new 2015
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Diemen

Ongelezen bericht door it's Micky »

ik was afgelopen vrijdag ook bij Kenny voor het plaatsen van wat nieuw rubber aan de voorzijde om de rit van zondag veilig te kunnen rijden(ging niet door voor mij, ziekmelding en lekker BINNEN gezeten) en het vervangen van de blokken(was nog niet nodig volgens Kenny, de helft zat er nog op) dus dat scheelde weer.
Nu ik er toch was Kenny gelijk verteld over de "bonk' die volgens mij de remklauw maakt bij het wat steviger remmen, het voorhoofd begon te fronsen en er werd direct een onderzoek ingesteld. Na wat heen- en weer gewiebeld te hebben en het balhoofd te hebben gecontroleerd kwam de meester tot de conclusie dat de borgbout van de linker voorpoot los zat......
Mijn band was al enige tijd"scheef" aan het afslijten zoals je veel w/w/ verkeer rijd maar dat doe ik niet dus lijkt het nu dat het wiel toch scheef in de vork gestaan heeft. dit is nu het tweede punt wat ontdekt wordt nadat ik de motorfiets vorig jaar gekocht heb, begin dit jaar de achterband laten vervangen waarbij werd geconstateerd dat de remklauw gewoon loszat(dit was bij Nico).
Denk dat ik toch een bezoek breng aan mp w'veer om mijn ongenoegen te uiten cq te verzoeken of de knutselaar niet gewoon kan gaan kleien of zo......Persoonlijk houdt ik niet van grote werkplaatsen waar je niet mag zien wat er gebeurt of wie er aan je fiets sleutelt, gelukkig kan dat bij Kenny allemaal wel(incl. het in de weg lopen).
Kenny bedankt weer voor je expertise, de rekening met RT-forum korting en de gezelligheid _004 _004 ;)
groet,
Mick
Only the strongest wil stay!

Honda Shadow, Honda Pacific Coast, Honda Pan European ST 1100, Suzuki Dl 650, Suzuki Burgman AN400, Vespa LXV 50, BMW R1100RT(Biarritz blau), R1150RT(2003, Titan silber), R1200RT(2010, Thunder grey) R1200RT(2013, Light grey)(2015,R1200RT LC Calistograu}
jaybmw
Type: R1200RT
Bijz: z-technikscherm,wunderlich schakelpookverlenger.
Land: nl
Woonplaats of omgeving: Brabant !

Ongelezen bericht door jaybmw »

@kenny,

Bedankt voor de info ! Zoals ik al vroeg mbt tot de klpd band van het type "b" is nu door michelin beantwoord. Mofra in rijen monteerd deze op de klpd en klantenfietsen standaard. Bij mij gaat dus ook de "b" erop,alleen nog wat prijzen opsnorren... Ik laatm maar komen via int en monteer/balanceer hem op het werk wel.Dit gaat op de auto balancer omdat het naafgat groot genoeg is.

Ik spaar zo'n kleine 100 euri's uit tov de dealert!

Groet Jeroen.
kawasaki gpz 600 r ,2jaar
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx7 r ,4jaar (totall los )
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
Chocobop

Ongelezen bericht door Chocobop »

Binnenkort loopt mijn garantie af, ik ga zeker even langs bij Kenny. Ik ben zeer benieuwd geworden naar zijn koffie en deskundigheid!!

Kenny, je hebt een nieuwe klant!

greetz
Yamamoto

Ongelezen bericht door Yamamoto »

Na al die goede reactie's hier te hebben gelezen ben ik vorige week ook eens met de motor tot bij Kenny gereden.
Eerst een hartelijke verwelkoming door de hond en daarna een goede koffie _004
Na een grondige controle werden alle punten even op een rijtje gezet en vakkundig alles op het lijstje afgewerkt.

S'avonds had ik een hele andere motor, mooi afgesteld en een plezier om op te rijden.
Ik ben blij dat ik de verplaatsing heb gemaakt, de service en kwaliteit wegen niet op tegen de KM's.

Keep up the good work.
jaybmw

Nog een aanvulling mbt de michelin pr 2 voor de -1200- Voorop type "d",achterop type "b" schijnt de beste combi te zijn volgens chef wp Mofra in Rijen,alleen de prijs van hun niet.... :shock: ! Wow ! Heb hem nu achter voor 155 pleuri .

Dit was voor mij de reden om het te laten doen bij een gozer in Wernhout.Dichterbij als naar Kenny rijden... Maar ik weet 100% zeker Dat Kenny een man is met HART! voor de klanten en zijn uiterste best doet. Btw,@ Kenny: is je naam afkomstig van king kenny roberts of gewoon toeval dat je dezelfde naam draagt als deze superlegendarische yamahacoureur?

Tijdens een rit zal ik je zaak eens een bezoek brengen en aanschouwen,mooie combi.

Groeten Jeroen.
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
Beamietoo

jaybmw schreef:Maar ik weet 100% zeker Dat Kenny een man is met HART! voor de klanten en zijn uiterste best doet. Btw,@ Kenny: is je naam afkomstig van king kenny roberts of gewoon toeval dat je dezelfde naam draagt als deze superlegendarische yamahacoureur?

Tijdens een rit zal ik je zaak eens een bezoek brengen en aanschouwen,mooie combi.

Groeten Jeroen.
Nou... mijn middel naam is toevallig Robert maar ik heb eigenlijk nooit deze connectie verlegd. Ik zal mijn ouders een keer hierover vragen :lol:
jaybmw

@ Kenny : HUMOR ! Ik ben benieuwd. Erg leuk allemaal. :lol: .

Grtn Jeroen.
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
Jan R1200RT

Ongelezen bericht door Jan R1200RT »

Yamamoto schreef:Ik ben blij dat ik de verplaatsing heb gemaakt, de service en kwaliteit wegen niet op tegen de KM's.
Ik neem aan dat de service en kwaliteit juist wel opwegen tegen de (extra) km :?: :?: ;) :D
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Wat zijn de kosten voor de 1200?

Ze zeggen dat ze het gedaan hebben met mijn aflevering van de motor omdat toch alles open lag.
Net zoals nieuwe bobine en remblokken achter en nieuwe banden.
En nog een nieuwe schakelaar voor de achterbuddy verwarming.

Maar zit er wel aan te denken om dit volgend jaar bij je te laten doen.
[groet]
Richard
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi

Ongelezen bericht door Walter »

beemerrichard schreef:Wat zijn de kosten voor de 1200?

[groet]
Richard
en 90,- voor de 1150/ 1200
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
Kees BMW

Ongelezen bericht door Kees BMW »

Goedenavond.

Mijn vraag, is er van de Pilot Road 2 ook een voorband met de type aanduiding B omdat een RT nogal zwaar op de voorband rust.
Kees BMW
Beamietoo

cdraaisma schreef:Goedenavond.

Mijn vraag, is er van de Pilot Road 2 ook een voorband met de type aanduiding B omdat een RT nogal zwaar op de voorband rust.
Er is wel een C aanduiding voor de MPR2 120/70-17.
De B suffix is uitsluitend voor de achterband in de maat die voor de 1200RT is gemaakt.
De KLPD heeft heeft niet voor de verstevigd voorband gekozen. Mijn vermoeden is dat het misschien te stevig is waarbij de stuur te veel feedback van de wegdek krijgt.

gr,
Kenny
Kees BMW

Goedenavond.

Dan heb ik nu de vraag wat de type aanduiding C dan wel betekend?
Kees BMW
Beamietoo

Kees,

Ga 1 pagina terug naar mijn post van 8/10.

gr,
Kenny
jaybmw

Mijn vraag, is er van de Pilot Road 2 ook een voorband met de type aanduiding B omdat een RT nogal zwaar op de voorband rust.[/quote]

Mij is gezegd bij Mofra in Rijen,dat voor een -1200- de ideale combi een type b achter en voor het type d is.Ik rijdt nu met de b achter en voorop ook een pr2 maar het exacte type vind ik nog niet op de band.Of het type d voor de voorband echt bestaat weet Kenny misschien te achterhalen?

[groet] ,Jeroen.
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
Beamietoo

MPR2 voor met B 120/70 ZR17 Speciale band voor BMW R1200ST/RT, K1200RS/GT´04, Honda CBF600/S/ABS, CBF1000, SuzukiSV1000N

D aanduiding op voorband is voor de Pilot Road en niet de Pilot Road 2.

gr,
Kenny
Kees BMW

ksimon schreef:

Kees,

gr,
Kenny
Hallo Kenny

Maar ik weet nog steeds niet of dit een harde of zachte band is voorband is?
Kees BMW
Beamietoo

cdraaisma schreef:
ksimon schreef:

Kees,

gr,
Kenny
Hallo Kenny

Maar ik weet nog steeds niet of dit een harde of zachte band is voorband is?
Zoals geschreven de extra letter aanduiding geeft aan dat er een extra laag op de carcas is aangebracht. Steviger dus.
EL SCORPIO

Hoi Kenny,

Ik heb met de aflevering van mijn motor nieuwe Pilot Road 2 banden erop gekregen.
Waar moet ergens die eventuele toegevoegde letter staan?
En als er niets staat heb ik dan de gewone standaard band?

Groeten,
Richard
jaybmw

Hallo rt-ers. De pr 2 is een 2ct band,dwz middenop een harder compound en op de schouders een zachter compound.Mooie slijtage van de band en minder snel 4-kant rijden is hierbij de achterliggende gedachte.Dit werkt echt,tenzij je een rijstijl hebt van immergrade aus en niet stuurt.De type aanduiding staat op de wang v/d band in een klein ovaaltje,wat eringekomen is vanuit de fabrieksmal.

@ kenny: dank voor de info! Nu weet ik dat ze bij de aflevering voorop een gewone pr2 ipv de "b" gemonteerd hebben. Type d is dus achterhaald en voor de pr1 begreep ik.

Groet,Jeroen.
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
EL SCORPIO

Thanks, nu weet ik gelijk wat ik heb.

De achterband dus met een ovaaltje met een B erin en voor een ovaaltje met niets.
Dus mijn dealer _004 heeft gelijk de juiste erop gezet.

Richard
jaybmw

@richard : Ik rijdt nu met deze combi,maar in het vervolg komt ook voor de type "b" erop ipv de gewone pr2. Deze ligt nu 5dznd km voorop naar tevredenheid,maar ga toch de b ook proberen omdat ik nogal stevig bochten doorga.Al met al een prima set gummi's hoor. Heb ook road attack gehad,welke type's weet ik niet hoor qua carcas maar de conti's gingen erg cuppen op het laatst.Verder ook een fijne band .Ik blijf bij michelin. _004

[groet] ,Jeroen.
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
Beamietoo

Koffers gespoten bij Motor Service Amersfoort

Bericht door wil_kok za okt 23, 2010 10:54

Toen ik voor de eerste keer bij Motor Service Amersfoort, Kenny, was voor een grote beurt hoorde ik dat hij ook de koffers van mijn RT1150RT in de kleur van de motor kon spuiten voor een redelijk bedrag. Leek me een goed idee, want mijn koffers zagen er niet zo mooi uit.
Hij gaf ook aan dat het misschien wel slim zou zijn om er bescherming op te zetten om ze mooi te houden.
Hij heeft er veel werk aan gehad, maar het resultaat mag er zijn! Kijk maar naar de afbeeldingen.
viewtopic.php?f=15&t=3052&p=30678&hilit ... ort#p30678
Kenny super werk!!

Wil
epronk
Type: R1100RT

Ongelezen bericht door epronk »

En hier weer een tevreden forummer!

Vandaag bij Kenny geweest, voor een grote onderhoudsbeurt van mijn R-1100-RT

Na een hartelijk ontvangst en een bakkie koffie meteen aan de slag gegaan.

Kenny vindt het helemaal niet erg om op z'n vingers gekeken te worden, en ja: Ik vond het reuze interessant!

Zeker het doorspoelen van het remsysteem (incl. ABS-module) was hard nodig. Het leek wel stroop wat eruit kwam. En dan het resultaat: De remmen werken nu weer zo direct!!

Na het plaatsen van een nieuwe accu en het afstellen van de motor, kon al het tupperware weer gemonteerd worden. ( meteen met RVS schroeven.)

Het resultaat EEN NIEUWE MOTOR!

Ja, Kenny heeft ook bij mij prima werk verricht. _004

Dank je wel voor de leuke en leerzame dag.

Erik.
Beamietoo

Hoi Forum broeders,

Vele van jullie zijn bij mij geweest en weten al dat het pushen van andermans producten niet echt mijn ding is. Weliswaar heb ik verschillende items wat zou de veiligheid en onderhoud kunnen verbeteren. Service is de insteek en zo zal het voor de leeuwendeel blijven. Er zijn een paar producten waarbij ik zelf een uitzondering wil maken. Meestal ga ik alleen op verzoek erop in. Naar veel fora te lezen en een review van de amerikaans onafhankelijk Web Bike World (ik ben een grote fan van WBW) ging ik met enthousiasme naar Intermot met een afspraak bij SENA Bluetooth de makers van de SMH10 intercom. Ik kwam weg met nog meer enthousiasme en eindelijk heb ik mijn demo binnen en gemonteerd. Werkelijk 10 minuten werk op mijn C3 !

Het is een nog niet bekend merk in NL maar dat zal niet veel langer zo blijven. Het is begint de wereld te veroveren en dat is nu voor mij geen verrassing.
Overal kwaliteit geluid, bediening, en bereik zijn uitstekend. SENA claimt 12 uur gesprektijd van de lithium polymer accu op een lading maar je kunt ook onderweg terwijl je rijd ook laden. Deze biedt een grote voordeel voor mij persoonlijk aan.
Lees meer (engels) hier
deel 1- http://www.webbikeworld.com/motorcycle- ... -intercom/
en deel 2 hier- http://www.webbikeworld.com/motorcycle- ... part-2.htm

Als er interesse is laat mij het weten. Je kunt het zien, vragen stellen of misschien kunnen we een groepsinkoop organizeren ???
Prijs indicatie is 189 enkel unit en 349 voor de twinpak.
http://www.senabluetooth.com/

groeten,
Kenny
Beamietoo

Ik ben met een renovatie van een bj. 1986 K75S mee bezig. Een leuke project voor de winter maanden. Een klant heeft er 20 jaar op gereden en die vindt deze motorfiets zo vertrouwd dat hij nog 20 jaar erop wil rijden. Alles wordt afgehaald voor technische bewerking, poedercoaten of lakspuiten.
Hierbij wat foto's van het begin fase.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wordt vervolgd...

Groetjes,
Kenny
Wildripper
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland

Ongelezen bericht door Wildripper »

Leuk projectje Kenny. _004

Als je straks alle schroefjes nog maar weet te vinden. Big RT Smile

[groet]
Zümo XT
Beamietoo

Wildripper schreef:Leuk projectje Kenny. _004

Als je straks alle schroefjes nog maar weet te vinden. Big RT Smile

[groet]

HA! :-)

Voordeel is bijna alle schroeven, moeren en bouten worden vervangen maar het zal toch een 1000 stuk puzzel worden.
Wat helpt is goed muziek, koffie, sigaretten, geduld en tijd .
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Dat is een leuke opdracht Kenny.
Ik dacht niet dat zoiets nog vaak gedaan werd. Maar is wel leuk om tussen het andere werk door te doen. In opdracht zoiets doen is leuk werk. Als je echt alle uren moet rekenen is het vaak een onbetaalbare opdracht denk ik. Ik zou zoiets ook best willen doen bij een motordealer af en toe in het weekend. Ik hou van die puzzels. De kunst is om niks vitaals over te houden op het eind. Succes ermee Kenny en ik ben nieuwsgierig naar het vervolg.

Ton _004
Beamietoo

Ton1959 schreef:Dat is een leuke opdracht Kenny.
Ik dacht niet dat zoiets nog vaak gedaan werd. Maar is wel leuk om tussen het andere werk door te doen. In opdracht zoiets doen is leuk werk. Als je echt alle uren moet rekenen is het vaak een onbetaalbare opdracht denk ik. Ik zou zoiets ook best willen doen bij een motordealer af en toe in het weekend. Ik hou van die puzzels. De kunst is om niks vitaals over te houden op het eind. Succes ermee Kenny en ik ben nieuwsgierig naar het vervolg.

Ton _004
De opdrachtgever doet ook mee aan wat klein werkzaamheden en wij hebben afgesproken om wekelijks een optelsom samen te bespreken. Dwz dat hij ook veel zeggenschap heeft in de kosten en mag stoppen wanneer zijn budget het einde nadert. De grotere kosten zitten echter in de lak spuitwerk, poedercoating en nieuwe onderdelen. De motorfiets uit- en in elkaar zetten valt qua uren best wel mee.
Ton1959

Dat is wel een prettige manier van samenwerken zo. En natuurlijk is het leuk omdat de eigenaar er zelf nauw betrokken is bij de restauratie en daardoor de kosten ook drukt. En van te voren kan je eigenlijk al zien meestal wat een groot deel van je budget gaat opslokken. En hopelijk niet teveel minder leuke verrassingen als het blok (en eventueel cardan en versnellingsbak) open ligt. Het is trouwens echt meer een autoblok als je het zo bekijkt. Maar ik hoor altijd wel dat het behoorlijk goede blokken zijn. Succes in ieder geval en zeer interessant.

Ton _004
Beamietoo

TIP VOOR OPLOSSEN PIEPENDE REMMEN...

WARSCHUWING ! Deze voor mensen met de technische kennis in huis om met remmen te werken anders vraag deskundige assistentie.

Wat je nodig hebt is gereedschap om de remklauwen te de-en monteren (vergeet je momentsleutel niet) remreiniger, koper of keramiek vet, schuurpapier voor metaal (niet hout) 250 of 400 korel, een kwast, medium vijl en vele schone doekjes.

Haal je remklauw(en) los, remblokjes uit en met een kwast en remreiniger maak ze helemaal sterile schoon en vetvrij.
Neem een medium vertande vijl en op de gesinterde remmateriaal van de blokjes 2-3mm afschuinen aan rand van de voor- en achterzijde. Niet de boven en beneden randen.
Neen een stuk 250 of 400 korel schuurpapier en de oppervlak van de remmateriaal aan de blokken en de remschijven licht opschuren. Beide kanten aan de schijven. Dit om vuil en glazuur te verwijderen.
Weer alles schoon en vet vrij met de remreiniger maken. Gebruik een dun laag koper of hi-temp keramiek vet op de achterzijde van de blokjes en de borg pen. Dat borg pen moet ook opgeschoond worden want de blokjes bewegen overheen.
Monteer alles volgens voorschriften en specificatie terug (vergeet dat kleine borgpen clipje niet) en ga rijden.
Of beter gezegd ga remmen want dat piepen moet nu weg zijn! Proficiat _004

groeten,
Kenny
Laatst gewijzigd door Beamietoo op 30 jan 2011, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ton1959

Hoi Kenny

Perfecte tips weer van jou om de remmen piepvrij te krijgen.

Ton _004
Eddy
Bijz: Ostgrau metallic mat
Woonplaats of omgeving: Doesburg

Ongelezen bericht door Eddy »

Beste forumleden,

Vandaag bij Kenny in Amersfoort geweest om de ABS door te spoelen en kleppen stellen en synchronisatie etc. Dus al met al de bekende Kenny afstelling.Gezellig met Kenny sleutelen aan de motor. Echt een genot om iemand met passie voor techniek aan het werk te zien.
Af en toe de hond effe een knuffel geven en dan weer aan het werk.
Motor loopt weer als een zonnetje. Echt geweldig !!!!!!!!! _004
Het weer vandaag zat niet echt mee maar met mijn nieuwe Dane goretex pak jas korsor en broek nyborg en mijn nieuwe Daytona roadstar gtx laarzen niks te klagen. Waterdicht en winddicht. Lekker warm. Kost een paar cente maar dan heb je ook wat !!!!!!
Kenny heeft alles nagekeken en verder is de motor perfect.
Volgende stap vering vervangen van de motor en dan is alles voor elkaar. _004

Sticker van Kenny gekregen voor op de kentekenplaat en ik moet zeggen de motor loopt er echt beter door !!!!!!!!!!!! :D

Jullie zijn weer op de hoogte en tot de volgende keer.

Grtz Eddy
Het leven is zo mooi daar kun je nog géén 1/2 uur dood voor zijn.
Ton1959

Eddy zei:

Sticker van Kenny gekregen voor op de kentekenplaat en ik moet zeggen de motor loopt er echt beter door !!!!!!!!!!!!

In dat geval wil ik ook zo'n sticker hoor. Big RT Smile

Ton _004
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Ik ook :!: :!: Kenny neem je wat stickers mee naar het rtreffen2011 ;)
Beamietoo

Ton1959 schreef:Eddy zei:

Sticker van Kenny gekregen voor op de kentekenplaat en ik moet zeggen de motor loopt er echt beter door !!!!!!!!!!!!

In dat geval wil ik ook zo'n sticker hoor. Big RT Smile

Ton _004
Stickers uitsluitend voor klanten en worden alleen op locatie bij MSA aangebracht.
Dan is het een reclame met een eerlijk verhaal :D :D :D
Vroeger bij de tweede oorlog zag je hetzelfde idee op de mooie Spitfire's en P51 Mustangs.

Gr,
Kenny
EL SCORPIO

Helemaal mee eens.
Zou hou je het duidelijk en overzichtelijk.

Zodra mijn garantie verlopen is komt er ook een KENNY sticker op de bike.

Richard
Ton1959

Ik heb mijn sticker.

Bedankt Kenny voor de goede service. Het was gezellig en zeker tot ziens. De motor loopt als een zonnetje zelfs in de regen. Mijn handschoenen blijven vast 3 dagen doordrenkt van de regen maar het was de moeite waard. En de koffie was ook lekker. Heerlijk zo'n rammelvrije nokkenaskettingspanner. Big RT Smile

Ton _004
stefke
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: veluwe

Ongelezen bericht door stefke »

Vandaag 1e grote beurt van mijn RT bij Kenny. Resultaat? Hij klinkt beter, rijdt beter en remt beter!
Oh ja, en hij ziet er beter uit met die rvs boutjes in de kuip.
Thanks, Kenny! :-)
Groet, Steven
mveenstra
Bijz: Corbin zadel
V-stream scherm
Stuurverhogers
Woonplaats of omgeving: Baarn/Terschuur

Ongelezen bericht door mveenstra »

Ja Kenny is absoluut top. Ga er van de week weer heen voor een grote beurd. Maar de vorige keer heeft hij mij echt prima geholpen. Hij legt goed uit en neemt echt de tijd voor je. Echt ik heb niks anders als lof voor hem. Echt een topper.
Groetjes Mike,

Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Afgelopen week bij MSA geweest en een MPR3 voorband laten aanmeten. De eerste indrukken zijn _004 . De fiets spoort weer helemaal. Ook heeft Ken een plug-in gemonteerd in het dashboard van m'n -1150- zodat ik de navi weer van stroom kan voorzien. Keurig een afgeschermd draadje naar de accu met uiteraard een zekeringetje. Ik ben weer helemaal tevreden.

[groet]
Jos
ksimon schreef:De Michelin Pilot Road 3 is nu verkrijgbaar !

Momenteel voor de 1150 en 1200.
Het is nog steeds even wachten op de PR3 achterband voor de 1100 RT

En set met montage, uitbalanceren en inspectie op verschillende technische punten is ong. 375,- incl. btw
Voor meer informatie email [email protected]

[groet]
Kenny
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Beamietoo

OLIEPEIL ?

Voor vele "old school" maar voor anderen en vooral nieuwe boxer piloten de handleiding...

Zet je pas gereden en warme RT min. 10 min. op de jiffystand. Zo loopt alle olie uit de oliekoeler via de linkerkant terug naar de motorblok.
Daarna zet de motorfiets min. 5 min. op de middenbok en dan pas peilen.

Zo krijg je iedere keer een nauwkeurige meting. Verschil tussen bodem van de peilglas en bovenkant is 1/2 liter.
Zorg voor een schone peilglas om beter te kunnen zien.

gr,
Kenny
Brommertje114

Ongelezen bericht door Brommertje114 »

ksimon schreef:OLIEPEIL ?
...
Zet je pas gereden en warme RT min. 10 min. op de jiffystand. Zo loopt alle olie uit de oliekoeler via de linkerkant terug naar de motorblok.
Daarna zet de motorfiets min. 5 min. op de middenbok en dan pas peilen.
...
Kenny
Aha... dat van die 10 minuten jiffy wist ik niet!
Lekker stukkie rijden, dan op de middenbok en na minimaal 10 minuten even gaan kijken...

_004 Dank voor het advies, Kenny! _004

Groet,
Eric
mveenstra
Bijz: Corbin zadel
V-stream scherm
Stuurverhogers
Woonplaats of omgeving: Baarn/Terschuur

Ongelezen bericht door mveenstra »

Was gister weer bij Kenny om het kfr probleem op te lossen. Moet eerlijk zeggen dat ik twijfelde of het hem wel zou lukken. Maar hij heeft het echt voor elkaar gekregen. Het KFR probleem is voor de volle 100% weg en ook de grote beurt heeft Kenny keurig uitgevoerd. Dingen die de dealer niet had gezien heeft hij wel gezien en daar waar nodig gerepareerd. Was echt top. Verder heeft hij mij aan alle kanten van informatie voorzien wat het beste is voor mijn dame en ook voor eventuele upgrades die ik later nog wil gaan doen. Ik ben zeer te vrede over zijn werk en ik moet zeggen ik ben heel kritisch. Wat hij wellicht ook wel gemerkt heeft aangezien ik constant op zijn vingers zat te kijken. Nee het resultaat is absoluut bevredigend. Ze rijd zit en stuurt nu veel beter. (wist niet dat dit mogelijk was)

Kenny je ziet mij absoluut weer terug. Je werk is top.

Gr (een zeer te vrede) Mike
Groetjes Mike,

Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Gefelicitaart!

Je kunt je nu aansluiten bij de rij van ex-KFR rijders en tevreden klanten. _004

Nu kan ik gaan roepen dat ik een taart (o.i.d.) heb voor degene die nadat Kenny er mee aan de slag geweest is, nog steeds last heeft van KFR, maar daar wordt ik alleen maar dik(ker) van. Big RT Smile
Want uiteindelijk zal ik die taart niet kunnen uitdelen en zelf moeten opeten, daar ben ik vrijwel van overtuigd.

En vandaar mijn stelling nog altijd is, dat de Recyclizer (en aanverwanten) een symptoombestrijding is, en geen oplossing voor het daadwerkelijke probleem.
Wel fopt het de Motronix om meer brandstof in te spuiten, waardoor je wat meer trekkracht e.d. krijgt, en soms deels je KFR probleem oplost, maar ook meer verbruik, etc.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Korting voor forumleden bij bedrijven”