Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
cdraaisma schreef:Goedenmorgen.
Dit was voor mij ook het mooiste Treffen tot nu toe,ik heb er 5 mee gemaakt en dan nog hulde aan diegene die dit mogelijk gemaakt hebben.Nog een vraagje hebben wij de eerste keer ook een speldje gehad(2009) ik heb deze namlijk niet.
Gr-Kees.
Hoe krijg je het weer voor mekaar Bert !? Eindelijk nóg een foto van jou1-handed schreef:Leuk stukje in de krant over het forum treffen![]()
Jos WRSM schreef:Het is best lastig om een korte video te maken van een evenement dat een dag duurt en waarin zo veel gebeurt. Maar ik denk dat ik er met deze video redelijk in geslaagd ben.
Naast beeldmateriaal van ons zelf (Jenny, Maaike en Jos) ben ik zo vrij geweest om ook beelden te gebruiken van Hans Hendriks, Walter en Bert Pot.
De gitaarmuziek is van forumlid Joop Even (JDoubleOP).
Hij is leuk geworden Jos,Jos WRSM schreef:Het is best lastig om een korte video te maken van een evenement dat een dag duurt en waarin zo veel gebeurt. Maar ik denk dat ik er met deze video redelijk in geslaagd ben.
Naast beeldmateriaal van ons zelf (Jenny, Maaike en Jos) ben ik zo vrij geweest om ook beelden te gebruiken van Hans Hendriks, Walter en Bert Pot.
De gitaarmuziek is van forumlid Joop Even (JDoubleOP).
Guusvb schreef:Ook wij hebben zeer genoten van de goeie organisatie, de mooie rit, het mooie weer en de foto's die inmiddels zijn geplaatst.
Maar ik heb een vraagje: Bij aankomst zat er een fotograaf in de oprit op zijn knieën en ook tijdens de dag iemand bij de poort (met mul zand) in de wei te fotograferen. Weet iemand waar die foto's te zien zijn en/ of te downloaden?
Nogmaals bedankt voor de mooie dag,
Guusvb
Jos WRSM schreef:Het gaat hier om Hans Hendriks van http://www.hendriksfotografie.nl
Hij is al jaren onze 'hoffotograaf' en maakt erg mooie foto's. Hij is echter nog niet klaar met de nabewerking.
Jos WRSM schreef: Helaas heeft er zich ook een vervelend incident voorgedaan. De RT van forumlid Henk de Vries wilde niet starten. Zijn eega trachtte de motor aan te duwen en maakte daarbij en val waardoor haar neus geblesseerd raakte. We hopen dat dit letsel geen grote gevolgen voor haar heeft. Uiteraard sturen we haar als kleine pleister op de wonde een bloemetje namens het forum.
Okay Jos.Jos WRSM schreef:In 2009 was het eerste Treffen en er is toen geen speldje uitgegeven . . . .![]()
cdraaisma schreef:Goedenmorgen.
Dit was voor mij ook het mooiste Treffen tot nu toe,ik heb er 5 mee gemaakt en dan nog hulde aan diegene die dit mogelijk gemaakt hebben.Nog een vraagje hebben wij de eerste keer ook een speldje gehad(2009) ik heb deze namlijk niet.
Gr-Kees.
Nou, niet iedereen natuurlijk1-handed schreef:zien we er ZO slecht uit dan ??? :mrgreen:
Guusvb schreef:Ook wij hebben genoten van de heerlijke dag.
Met onderstaande link kun je (enkele van mijn foto's in) de route bekijken.
http://www.a-trip.com/tracks/view/152332
Met vriendelijke motorgroeten,
Guusvb