Nieuwe rt is volgende week een aantal uren te bewonderen
Moderator: RT_Patrick
Nieuwe rt is volgende week een aantal uren te bewonderen
Borne, 03 januari 2014.
Ik sprak net mijn BMW Dealer uit Enschede en ik hoorde van hem dat de nieuwe BMW R1200RT volgende week donderdag van 17.00 uur tot 21.00 uur bij hen te zien is.
Geen foto's maar nu in het echt !!
Waarschijnlijk zullen de andere BMW dealers in het land dit ook wel doen.........
Hoeven we niet te wachten tot de eerst komende motorbeurs.
Harm Hoek
Ik sprak net mijn BMW Dealer uit Enschede en ik hoorde van hem dat de nieuwe BMW R1200RT volgende week donderdag van 17.00 uur tot 21.00 uur bij hen te zien is.
Geen foto's maar nu in het echt !!
Waarschijnlijk zullen de andere BMW dealers in het land dit ook wel doen.........
Hoeven we niet te wachten tot de eerst komende motorbeurs.
Harm Hoek
- japachap
- Type: R1150RT
- Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Enschede
Re: Nieuwe rt is volgende week een aantal uren te bewonderen
Hier de nieuwsletter- (ik ben geen agent of maatschappelijk oprichter van BOM)-
DE GSA wordt ook erbij!!!
http://mail.typischtoon.nl/mail/display ... =808&N=815
3 januari 2014
Twee fantastische primeurs.
Én een gezellige nieuwjaarsborrel.
Nieuwe machines bewonderen, nog voor hun officiele introductie. Dat zijn toch de leukste momenten in het leven van een echte motorliefhebber? Dat is nu precies waarvoor wij u met veel plezier uitnodigen: een exclusieve preview van de nieuwe BMW R 1200 RT en de nieuwe BMW R 1200 GS Adventure in onze showroom.
Het is de meest comfortabele BMW RT ooit gebouwd - met de hoogste prestaties en de meeste innovaties. Maar ook de nieuwe BMW 1200 GS/A is bewonderenswaardig. Donderdagavond 9 januari 2014 tussen 17.00 uur en 21.00 uur ziet u met eigen ogen dat we niet overdrijven. En vanzelfsprekend maken wij het gezellig, we hebben heerlijke hapjes en drankjes in huis.
We zien uit naar uw komst! Bent u aanwezig op 9 januari 2014? Dan kunt u zich aanmelden via broekhuisgroep.nl/preview.
Met vriendelijke groet,
Rob Sluijters
BMW Broekhuis Oost Motoren - Enschede
Broekhuis Oost Motoren
Spaansland 10
7543 BG Enschede
Tel. 053-4326116
Fax: 053-4364136
E-mail: [email protected]
DE GSA wordt ook erbij!!!
http://mail.typischtoon.nl/mail/display ... =808&N=815
3 januari 2014
Twee fantastische primeurs.
Én een gezellige nieuwjaarsborrel.
Nieuwe machines bewonderen, nog voor hun officiele introductie. Dat zijn toch de leukste momenten in het leven van een echte motorliefhebber? Dat is nu precies waarvoor wij u met veel plezier uitnodigen: een exclusieve preview van de nieuwe BMW R 1200 RT en de nieuwe BMW R 1200 GS Adventure in onze showroom.
Het is de meest comfortabele BMW RT ooit gebouwd - met de hoogste prestaties en de meeste innovaties. Maar ook de nieuwe BMW 1200 GS/A is bewonderenswaardig. Donderdagavond 9 januari 2014 tussen 17.00 uur en 21.00 uur ziet u met eigen ogen dat we niet overdrijven. En vanzelfsprekend maken wij het gezellig, we hebben heerlijke hapjes en drankjes in huis.
We zien uit naar uw komst! Bent u aanwezig op 9 januari 2014? Dan kunt u zich aanmelden via broekhuisgroep.nl/preview.
Met vriendelijke groet,
Rob Sluijters
BMW Broekhuis Oost Motoren - Enschede
Broekhuis Oost Motoren
Spaansland 10
7543 BG Enschede
Tel. 053-4326116
Fax: 053-4364136
E-mail: [email protected]
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
- KeesdW
- Type: R1200RT
- Bijz: Grijs
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Elst
- Contacteer:
Ik heb vanavond even mogen kwijlen bij Simako in Elst GLD. Die nieuwe
is echt een mooi apparaat. 

R1200RT 2006
Garmin Zumo 390
Cardo Q3
Garmin Zumo 390
Cardo Q3
- R1200RT-LE
- Bijz: Lifestyle Edition
- Woonplaats of omgeving: Betuwe
Gadver... Had ook een uitnodiging van Simako maar zat gisteravond op de bank ....KeesdW schreef:Ik heb vanavond even mogen kwijlen bij Simako in Elst GLD. Die nieuweis echt een mooi apparaat.

-Yamaha 750 Virago - Yamaha 900 Diversion -
- BMW R1200C Montauk - BMW R1200RT Lifestyle Edition-
Schuberth C3 met SRC & Scala Rider G4 en een Zumo 660 boven de tellers
- Baird
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Zojuist ook de nieuwe R1200RT LC mogen bewonderen en de contracten zijn getekend, levering uiterlijk op 11 augustus 2024 _002
Tot die tijd maar een beetje dromen, uit de crisis komen, erven en verder sparen, zoals hij hier stond bijna € 24k

Tot die tijd maar een beetje dromen, uit de crisis komen, erven en verder sparen, zoals hij hier stond bijna € 24k

Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
€ 24K? ach, als je het snel zegt is het niet zoveel . . . .
maar dit staat je wel goed Bert . . .

Baird schreef:Zojuist ook de nieuwe R1200RT LC mogen bewonderen en de contracten zijn getekend, levering uiterlijk op 11 augustus 2024 _002
Tot die tijd maar een beetje dromen, uit de crisis komen, erven en verder sparen, zoals hij hier stond bijna € 24k![]()
Jos WRSM
Jos WRSM
- Martin7007
- Bijz: F.O. + intercom + grijs Nedplex flip up + zumo 590
- Woonplaats of omgeving: Doetinchem
Vrijdagavond 17 januari zijn de nieuwe 2014 modelen vanaf 19:00 uur (ontvangst, onthulling 19:30) ook te zien voelen ruiken etc bij Motorport Zelhem.
Ga zeker kijken en vervolgens denk ik jaren wachten tot ze financieel binnen bereik komen.
Ga zeker kijken en vervolgens denk ik jaren wachten tot ze financieel binnen bereik komen.

- Martin7007
Vanavond de nieuwe R1200RT LC mogen bewonderen bij Motoport Zelhem. Wat mij betreft een erg mooi exemplaar.
Een aantal opvallende zaken (foto's volgen). De zithoogte van de RT voelde erg laag (ben zelf 1,85)
Onder het achterzadel was geen vrije ruimte aanwezig voor bijv. Een intercom, etc. Het achterzadel zat ook door middel van schroefknoppen vast. De montage van het stuur is uit een stuk, voor de liefhebbers van een verhoging zal dus een nieuwe oplossing gezocht moeten worden.
De zijkoffers zijn voorzien van deflectoren waardoor vermoedelijk de zuiging achter de motor kleiner wordt en de vervuiling afneemt.
Er is geen (zichtbare) bevestiging voor een tanktas. De oude mee overnemen is er dus niet bij.
Aan de achterkant van de cilinders zit een beschermkap, waarschijnlijk zijn er meer voorstanders die zomers geen last willen hebben van de warmte aan de voeten. Winterrijders zoals ondergetekende zullen de warmte in de winter missen.
Het bergvak in de kuip is erg klein bemeten.
Een aantal knoppen zoals de zadel verwarming voor de buddy, de 12v stekker en het slot voor het zadel zijn verplaatst.
Tot zo ver een kleine impressie van de zaken die me opvielen.![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)

Onder het achterzadel was geen vrije ruimte aanwezig voor bijv. Een intercom, etc. Het achterzadel zat ook door middel van schroefknoppen vast. De montage van het stuur is uit een stuk, voor de liefhebbers van een verhoging zal dus een nieuwe oplossing gezocht moeten worden.
De zijkoffers zijn voorzien van deflectoren waardoor vermoedelijk de zuiging achter de motor kleiner wordt en de vervuiling afneemt.
Er is geen (zichtbare) bevestiging voor een tanktas. De oude mee overnemen is er dus niet bij.
Aan de achterkant van de cilinders zit een beschermkap, waarschijnlijk zijn er meer voorstanders die zomers geen last willen hebben van de warmte aan de voeten. Winterrijders zoals ondergetekende zullen de warmte in de winter missen.
Het bergvak in de kuip is erg klein bemeten.
Een aantal knoppen zoals de zadel verwarming voor de buddy, de 12v stekker en het slot voor het zadel zijn verplaatst.
Tot zo ver een kleine impressie van de zaken die me opvielen.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
- Martin7007
De beloofde foto's
- Martin7007
Nog een kleinigheidje vergeten
Het ventiel is verplaatst naar de onderkant/zijkant van de spaak en dus eindelijk standaard goed bereikbaar
Het ventiel is verplaatst naar de onderkant/zijkant van de spaak en dus eindelijk standaard goed bereikbaar
- Baird
- 2024
- Bijz: R1200GS LC
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Het lijkt dezelfde als in Rijen: de zelfde kleur, zou het één exemplaar zijn dat het land rondreist en overal even onder laken uit mag?
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
- Bert M
- Erelid
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Baird schreef:Het lijkt dezelfde als in Rijen: de zelfde kleur, zou het één exemplaar zijn dat het land rondreist en overal even onder laken uit mag?
Ik denk dat je niet meer mag raden! Hij wordt inderdaad met een busje van dealer naar dealer gesleept. De RT kwam net aan toen ik gisteren in Zelhem was... Ik vind het zeker een mooie fiets. Prachtige kleur ook in het "echie". Wat mij opviel is dat de bevestiging van de Navigator V toch weer anders is dan bij de K1600 serie. Deze zit nu weer op het dashboard ipv erachter. Dat toont zich ook in een van de foto's van Martin.
Bert M
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- Martin7007
In Zelhem werd door Enberts aangegeven dat het om een pre-productie model zou gaan. Deze zal over 2 jaar worden vernietigd. De GS kwam wel rijdend aan, deze werd getest voor motor plus. Het exemplaar dat eigenlijk zou komen was er niet en de eind redacteur van motor plus had de GS staan en woont vlakbij Zelhem.Baird schreef:Het lijkt dezelfde als in Rijen: de zelfde kleur, zou het één exemplaar zijn dat het land rondreist en overal even onder laken uit mag?

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Nieuw bericht Voor je volgende toertocht?
door Inspector Gadget » » in Over motorritten en -vakanties - 0 Reacties
- 2017 Weergaves
-
Laatste bericht door Inspector Gadget
-
-
- 10 Reacties
- 4125 Weergaves
-
Laatste bericht door Dimi
-
- 5 Reacties