Vandaag een tochtje door Friesland gemaakt, mijn motor heeft vorige week een beurt gehad en wat liep hij weer heerlijk ik kon het verschil heel goed vernemen!
Tegen een uur of 11 uit Kamperveen vertrokken, richting Gorredijk vandaar naar Akkrum op de markt een heerlijk lekkerbekje gegeten, even een leuk praatje gemaakt met de groenteboer die het erg rustig had, en dus wel tijd had voor een praatje.
Vandaar weer vertrokken naar de Brédyk in Stiens waar ik via omleidingen moest komen wegens wegwerkzaamheden. weer verder langs allerlei binnenweggetjes naar Harlingen, even bij de haven gekeken fotootje gemaakt, en toen via Koudum naar Stavoren, en daar een heerlijke puntzak patat speciaal verorbert
Waar een Amerikaanse meneer mij aansprak, en vertelde dat hij precies de zelfde motor had als ik, ook een zwarte zei hij, maar omdat zwart volgens mij een gewoon een Nederlands woord is vroeg ik hem of hij deze taal ook machtig was, wel in iets andere bewoording als ik hier nu neerschrijf, maar waarop hij helaas ontkennend moest antwoorden, en ons gesprek maar van zeer korte duur was, omdat ik ook niet over de grens kan praten, maar toch leuk dat je met iemand van ver over zee, toch dezelfde hobby hebt en ook nog precies de zelfde motor toch? :lol: :-)
Omdat alles zo goed verlopen was heb ik mezelf bij Jansen in Kampen nog even getrakteerd op een heeeerlijk sateetje, op het terrasje nagenietend van de mooie dag, waar er toch weer een dikke 280 km bijgeschreven was.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mijn motoren vanaf 1973 tot heden Jawa 350cc BMW r75/5 Henkel scooter Yamaha XS 650 Suszuki 350 cc tweetakt Honda 125 Honda dream Suzuki GS 750-VX 800
BMW K 100s- R1150R.