Le Mans 2013 21 en 22 september

Vertel over je motorritten en -vakanties.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
warmbakkertje

Le Mans 2013 21 en 22 september

Ongelezen bericht door warmbakkertje »

Ik wil dit jaar naar de 24 uurs motorendurance race in Le Mans. Deze zal zaterdag 21 september starten.
Heeft er iemand zin om mee te gaan?

Ik ben van plan om te gaan kamperen, tenzij mede reizigers liever een hotel boeken.

Groet

Gerrit-Jan
warmbakkertje

Re: Le Mans 2013 21 en 22 september

Ongelezen bericht door warmbakkertje »

Helaas blijft het oorverdovend stil. Misschien mijn plan even toelichten:

Vrijdag middag wil ik rond 5 uur vertrekken. Dan rijden tot voorbij Parijs en ergens een hotel opzoeken voor de nacht. De volgende morgen doorrijden naar Le Mans. De totale rit zal dan rond de 720 km zijn.
Bij het circuit kan je kamperen en ik heb een 2 persoonstent waar ook bagage in past. Deze zet ik in 2 minuten op. Letterlijk! Daarna naar het circuit.
De race start zaterdag om 3 uur. Een paar uur race kijken en dan een paar uurtjes uitrusten. 's Nachts is het ook leuk om een uurtje of 2 te kijken hoe de teams de pit stops doen en dat de coureurs 's nachts amper langzamer rijden dan overdag.
Om 3 uur op zondag is de finish van de race en dan om 4 uur vertrek? Dan kan je 's nachts nog thuis zijn en maandag weer aan de slag, maar misschien op de terug weg nog een hotelletje scoren om maandag dan thuis te komen?
Alles in overleg met eventuele medereiziger(s).

groet,

Gerrit-Jan
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Re: Le Mans 2013 21 en 22 september

Ongelezen bericht door Franky »

ik moet ook hier passen, een 70-tal forum leden gaan op 22 sep ook naar Zandvoort voor de BMW day ;)
Grts Franky

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over motorritten en -vakanties”