Beantwoord: aansluiting tomtom

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
tim ruitenburg
Type: R1100RT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: meerlo

Beantwoord: aansluiting tomtom

Ongelezen bericht door tim ruitenburg »

ik wil graag een tomtom op mijn rt bevestigen maar ik heb een paar vraagjes misschien weet iemand antwoordt,ben echt een leek op dat gebied :D
als ik de tom tom aansluit op mijn accu krijgt hij toch teveel stroom,want er staat op de auto aansluiting input 12/24 volt en uitput 5volt of moet ik dan een andere stekker hebben hebben? en wat voor een dan?ik hoop dat iemand mij kan helpen bvd
PaPinkelman
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW F800GT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Helmond

Re: aansluiting tomtom

Ongelezen bericht door PaPinkelman »

Uit je vraag leid ik af dat het een type voor in de auto is, hou je er dan rekening mee dat die niet waterdicht is?

Wat betreft de spanning: in de 12V stekker van de TT zit een transformator van 12/24 naar 5 V. Dus je zult deze stekker ook op de motor moeten gebruiken.
Je zou een standaard 12V (auto-)stopcontact kunnen monteren (en die ook ergens wegfrommelen waar er geen water bij kan komen). 12 V kan je dan het beste weghalen van b.v. het stadslicht of de radio aansluiting (als je die hebt).
Groeten,
Frank

BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
thepeck

Ongelezen bericht door thepeck »

ik heb vanuit de BMW stekkeraansluiting een verloop kabel naar een standaard auto (sigaretten) aansluiting gekocht bij Gebben motoren in Rogat . Waarschijlijk bij veel meer motorzaken te koop. Daarmee onder mijn dashbord bevestigd en voila. Alle vrijheid om tom tom of smartphone via originele kabels op te laden. ben nu op vakantie met koekblik dus ik kan helaas geen pics bijvoegen.

[groet] MaRTin
tim ruitenburg
Type: R1100RT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: meerlo

Ongelezen bericht door tim ruitenburg »

bedankt voor de antwoorden ga ermee aan de slag -1100-

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: GPS en navigatie”