GEZOCHT: (sterke) motorverhalen

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
MarkL

GEZOCHT: (sterke) motorverhalen

Ongelezen bericht door MarkL »

Dames, heren,

Mijn naam is Mark Litjens en Ik ben al een tijdje forum-lid en fervent BMW rijder (R 1100 RT) en al heel lang freelance journalist/tekstschrijver en vertaler.

Maar pas sinds kort werk ik ook voor ANWB Promotor en vanaf komend nummer wordt dat helemaal zichtbaar: dan neem ik de rubriek "Sterk Verhaal" van Amir Andriesse over. En daarvoor ben ik nu dus op zoek naar vrijwilligers met een goed verhaal. Het moet ook een lang verhaal zijn, want het artikel beslaat twee pagina's.

De rubriek loopt al een hele tijd in het blad en gaat over motorrijders die hun - met name stoere - verhalen vertellen. Verhalen die overal over kunnen gaan, maar vaak te maken hebben met reizen en wat je onderweg zoals meemaakt in vreemde landen.
Het is aan degene die zich opgeeft wat hij of zij kwijt wil. De optie om alleen te reageren als je mee wilt werken, is natuurlijk ook een optie..... Al die tijd gebeurt dit op vrijwillige basis: Promotor het verhaal, de verteller een mooi blad met daarin zijn verhaal.

Zelf schrijven hoeft natuurlijk niet: wie zich opgeeft vertelt het verhaal tegen mij, waarna ik er een artikel van maakt. Dat ook nog eens wordt voorgelegd vóór publicatie. Een fotograaf maakt vervolgens een paar mooie foto's.

Groet,
Mark Litjens (MarkL)

edit mod: Jos WRSM: Na overleg met Mark is bovenstaande bericht aangepast en zijn de reacties in dit draadje verwijderd en is het gesloten.
Reageren naar Mark kan MIDDELS PB >>
Laatst gewijzigd door MarkL op 21 mei 2013, 23:25, 2 keer totaal gewijzigd.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”