zzzzzz zzzz zz zonnetje.....

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

JDoubleOP
Type: R1100RT
Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
Land: Duitsland
Woonplaats of omgeving: Emlichheim

zzzzzz zzzz zz zonnetje.....

Ongelezen bericht door JDoubleOP »

Hallo boxervrienden,

De eerste 400 km zitten er al weer op sinds zaterdagmiddag. Gisteren 40k beurt + nieuwe achterband erop. Rijdt weer als een zzzzzz zz zz onnetje.... "ga je wel direct even tanken" zei m'n broer nog. Dat was in Borculo. Ik "ja komt wel goed". Ik had nog 2 streepjes op m'n display en geen oranje lamp dus ik denk 'dat red ik wel tot aan Hengevelde(+/- 20 km)'. :$ Niet dus, 1 km voor de pomp was het gebeurt _002 . Na het tanken ging er toch echt maar 23 ltr(nokkievol) in. De 3 liter zat 'verstopt' in de diverse compartimenten waaruit de tank is opgebouwd. Ik heb hem al eens leger gehad, maar toen bleef ie het normaal doen. 25 ltr. ging er toen bij in.

Nooit te oud om te leren :lol:

Fyi,
Gr. Joop
Baird
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Re: zzzzzz zzzz zz zonnetje.....

Ongelezen bericht door Baird »

Hééél vreemd! Als die echt leeg is moet er toch zo'n 25 liter in gaan! Als bij mij het laatste streepje weg is en het lampje brandt gaat er zo'n 22-23 liter bij (R1150RT).
Met vriendelijke motorgroet
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
JDoubleOP
Type: R1100RT
Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
Land: Duitsland
Woonplaats of omgeving: Emlichheim

Re: zzzzzz zzzz zz zonnetje.....

Ongelezen bericht door JDoubleOP »

Baird schreef:Hééél vreemd! Als die echt leeg is moet er toch zo'n 25 liter in gaan! Als bij mij het laatste streepje weg is en het lampje brandt gaat er zo'n 22-23 liter bij (R1150RT).
Het laatste streepje brande zonder oranje lamp. Toen ik wegreed branden er nog 2 streepjes de 2e ging uit na +/- 3 km.

Vertrouwen is goed, tanken is beter :D Na 1 keer vol schijnt alles weer op regel te zijn.

fyi gr. Joop

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”