Radio rt 1150
Moderator: RT_Patrick
Radio rt 1150
Helaas ben ik de code van de radio kwijtgeraakt dit is de originele radio van BMW deze zit in een 1150 rt.
type is clarion CL0475520009001 pu 1681A
Is er mischien iemand die mij zou kunnen helpen met het verkrijgen van de code.
Radio is opgestuurd geweest naar EBK Electronics helaas zonder resultaat radio is volgens EBK te oud [2004] . _003
mvg Hans
type is clarion CL0475520009001 pu 1681A
Is er mischien iemand die mij zou kunnen helpen met het verkrijgen van de code.
Radio is opgestuurd geweest naar EBK Electronics helaas zonder resultaat radio is volgens EBK te oud [2004] . _003
mvg Hans
Re: Radio rt 1150
Wij hebben zo'n mooi forum waar werkelijk alles te vinden is:
http://www.radio-code.co.uk/clarion-radio-codes.html
Of het echt werkt weet ik niet, ik heb mijn code gelukkig nog....
Groeten,
Easy Louis
http://www.radio-code.co.uk/clarion-radio-codes.html
Of het echt werkt weet ik niet, ik heb mijn code gelukkig nog....
Groeten,
Easy Louis
Hallo dank voor de snelle reaktie dit heb ik geprobeerd code zou moeten zijn 4235 werkt alleen niet.
Hans,
Ik kan het wel oplossen moet je alleen met de motor naar Hengelo ov , of de radio meenemen kan ook.
Als het gaat met de zelfde soldering als de mijne kan ik het gratis oplossen voor je.
Groet Arno
Ik kan het wel oplossen moet je alleen met de motor naar Hengelo ov , of de radio meenemen kan ook.
Als het gaat met de zelfde soldering als de mijne kan ik het gratis oplossen voor je.
Groet Arno
Hallo BMW Vrienden
Mooi dat dit is opgelost.
Op sturen heeft geen zin, mailtje naar Arno en je krijgt een code, voor een oudere radio krijg je een soldeer oplossing mooi toch.
Groet Arno
Mooi dat dit is opgelost.
Op sturen heeft geen zin, mailtje naar Arno en je krijgt een code, voor een oudere radio krijg je een soldeer oplossing mooi toch.
Groet Arno
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1868 Weergaves
-
Laatste bericht door Berrybeer