Remklauw vind ik wel mooi

Moderator: RT_Patrick
scan schreef:Dacht dat het een feestje zou worden maar dit lijkt meer op een begrafenis...
Na 90 jaren draagt BMW Motorrad de 'airheads' ten grave...scan schreef:Dacht dat het een feestje zou worden maar dit lijkt meer op een begrafenis...
Dus geniet er nou maar vanmoh_fan schreef:Na 90 jaren draagt BMW Motorrad de 'airheads' ten grave...scan schreef:Dacht dat het een feestje zou worden maar dit lijkt meer op een begrafenis...
Nou, nog niet- er komt een "retro" model aan...moh_fan schreef:Na 90 jaren draagt BMW Motorrad de 'airheads' ten grave...scan schreef:Dacht dat het een feestje zou worden maar dit lijkt meer op een begrafenis...
Met of zonder "waterhoofd!"japachap schreef:Nou, nog niet- er komt een "retro" model aan...
http://www.anwbmotor.nl/nieuws/bmw-komt-met-retroscan schreef:Met of zonder "waterhoofd!"japachap schreef:Nou, nog niet- er komt een "retro" model aan...
Dit begrijp ik niet echt.scan schreef:Dacht dat het een feestje zou worden maar dit lijkt meer op een begrafenis...
Niet iedereen vindt deze kleurstelling mooi....Dingeman schreef:Dit begrijp ik niet echt.scan schreef:Dacht dat het een feestje zou worden maar dit lijkt meer op een begrafenis...
Smaken verschillen: ik vind hem niet mooi en eerder treurig. Misschien staat ie op de beurs, eens kijken hoe dat bevalt...roosje44 schreef:Wowh wat een prachtige machine toch, ben er helemaal weg van.
De Airhead is er al lang niet meer. Wij rijden een oilhead. Vergeet niet dat de huidige boxers ook al vloeistofgekoeld zijn, alleen is het olie. Straks wordt het water/koelvloeistof en het is hetzelfde principe als de oilheads, want het is ondersteuning zoals je zelf al terecht opmerkt. Eigenlijk is er niet heel veel veranderd.JDoubleOP schreef:En de 'airheads' gaan niet ten grave, want ze zijn 'maar' 35% water gekoeld en nog steeds 65% luchtgekoeld.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!