Had ik daar in het verleden al niet eens eerder over gepost

: Dat is immers de

waar ik toen het eerste mijn oog op had.
Ik was in die periode driftig op zoek naar mijn droommotor, een R1150RT, en die had ik het liefste nieuw gekocht. Maar ja, die werd niet meer gemaakt omdat de R1200Rt al was uitgekomen en die vind ik qua lijnenspel...afijn

. Die rode die Erik als eerste voor mij keurde was werkelijk in nieuwstaat, maar had zoals beschreven geen officieel bmw frame. Ik kreeg eigenlijk al argwaan toen ik de brommert niet bij het betreffende heerschap thuis kon komen bekijken; dat moest ergens anders gebeuren. Toen ik als eerste naar de papieren vroeg, was hij ze vergeten mee te nemen...maar de brommert was móóóóí!!!!
Op zich was er technisch met dat Heinemann frame ook niets aan de hand, had zelfs een TÜV goedkeuring. Uiteraard heb je ook hele goede en gerenommeerde frame bouwers zoals BAKKER, maar Erik en ik konden verder nagenoeg geen info over die firma vinden, behalve dat ze in Kerken (D) zetelen. Nee, dan maar een echte BMW en wat denk je? Twee weken na die bewuste keuring stond er zomaar in mijn eigen woonplaats óók een zo goed als nieuwe R1150RT. Kon Erik weer komen opdraven.... maar die is nu dan ook echt van mij