Nadat ik hem zaterdag gemonteerd had en alles had gekoppeld (iPhone en Zumo 210), kreeg ik zondagmorgen geen connectie tussen de telefoon en de Sena. Wel met de zumo, maar dat vond ik minder belangrijk. Achteraf bleek mijn telefoon zaterdagavond om onduidelijke redenen de verbinding tussen de parrot in de auto en de telefoon ook verbroken te hebben.
Dus aangekomen in Heeten, de iPhone maar eens volledig uitgezet en weer opgestart, en voila.... direct verbinding met de Sena bluetooht. Dus tijdens de rit kunnen genieten van muziek en zelfs een telefoontje met het thuisfront kunnen voeren. Alleen viel mij het geluid in de helm zwaar tegen.
Vandaag weer een beetje aan het spelen geweest hiermee en het bleek dat ik de luidsprekertjes zo ongeveer bij mijn achterhoofd had zitten (nou ja, een klein beetje overdreven natuurlijk). Dus nu de luidsprekertjes goed in de helm gemonteerd en een super geluid. Zowel telefoon gesprekken komen goed door als de muziek van de iPhone komt helder en zonder gekraak door. Ook de zumo werkt goed, maar het geluid schakel ik normaal uit. Als ik iets irritant vind is dat er een dame in mijn oor verteld dat ik over 600 meter, 300 meter, 100 meter links af moet. Ik zie de aanwijzingen wel op het scherm.
Tot zover mijn positieve review over de Sena SMH5
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Rob