Vertrek

Het hotel was prima, met garage

Die Reichsburg in Cochem, erg mooi, ook van binnen

Met volle bepakking

Schitterende uitzichten

En zelf tankte ik ook super plus....

Moderator: RT_Patrick
Hoi Han,RhanRT schreef:Inderdaad Marcel een schitterend stuk Duitsland.
Zie op de foto dat je op dezelfde plek gestopt bent als wij, Robin en ik, met uitzicht op de Reichsburg.
groet,
Han
Hoi Bart,RBaRT schreef:Hoi Marcel,
Leuk verslag van een prachtig tourgebied. Ik kan daar altijd wel wat bij bedenken.
Ik kom er dan ook graag.
Ik weet dat er veel routes zijn (ook ik heb er wel een aantal) maar heb jij jouw route(s) ook in een bestand opgeslagen?
En wil je deze bestanden dan delen met ons?
Ik zie/lees het wel!
groet Bart
Hoi Henk,siebke schreef:Hoi Marcel,
Als je de Pnksterweek in Cochem was, hebben we elkaar op een haar na gemist (nou ja, een haar..). Ans en ik stonden vanf Pinksteren met de sleurhut op de camping in Senheim, iets zuidelijker van Cochem en aan de andere oever. Een tas leut aan de caravan en een gezamenlijke tour hadden er anders wel in kunnen zitten, nietwaar? Ben even naar huis gereden om de auto te ruilen voor de. Het is gewoon een heerlijk gebied om in te toeren. Echter na een week wéér een retourtje gemaakt om wederom te wisselen omdat de vooruitzichten nogal verslechterden.
Groet,
Henk uit Kessel
Ziet er goed uit Kees. Die heb ik niet gereden......cdraaisma schreef:Goedenavond.
Ben diverse keren in moezeldal geweest,maar de mooiste afdaling vind ik bij Piesport.
Gr-Kees.
Mooi, gaan we zeker opzoeken. Bedankt voor de tipcdraaisma schreef:Goedenavond.
Ben diverse keren in moezeldal geweest,maar de mooiste afdaling vind ik bij Piesport.
Gr-Kees.
Ik heb 'm meteen in mijn basecamp database gezet!cdraaisma schreef:Goedenavond.
Gr-Kees.
Sankt Goar, dat roep jeugdherinneringen bij me op. Ik ben daar jaren (32) geleden met mijn ouders geweest. Mijn god wat wordt ik oud.cdraaisma schreef:Goedenmorgen.
Ben vorige week ook 5 dagen aan de moezel(Wintrich) geweest ben elke dag van de weg afgespoeld,heb toch nog een rit naar St Goar aan de Rijn kunnen maken.
Gr-Kees.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!