streetguard 3

Aanbevelingen, ervaringen, nieuwtjes over kleding, laarzen, handschoenen enz.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
marcel

streetguard 3

Ongelezen bericht door marcel »

Hallo,

Wat zijn de ervaringen met het motorpak Streetguard 3. Het pak wat ik nu heb van Damen Leather (mont blanc) is zeer slecht. In de regen koel je heel snel af, ik moet dus altijd een regenpak erover dragen. Ik vind dit ronduit slecht.
Hoe bevalt het Streetguard 3 pak, en dan met name in de winter? Blijf je 100% droog en koel je niet af met koud weer?
Het pak van Damen Leather koste een vermogen, maar is het geld voor geen meter waard. Is het BMW pak zijn prijs wel waard?

groetjes Marcel
deckers
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: midden limburg

Re: streetguard 3

Ongelezen bericht door deckers »

Maar goed dat er twee jaar garantie op is
Het is een geweldig goed pak voor de regen en de kou,een groot nadeel is dat de broek verkleurd nu heb ik mijn tweede Streetguard 3. en deze
is ook weer verkleurd ga hem weer omruilen voor een nieuwe
ben in januari 2006 begonnen met Streetguard 2 en heb elk jaar een nieuwe gekregen wel moest ik 62.50 bijbetalen voor Streetguard 3
gr. Deckers
Robin0341
Type: R1250RT
Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
Land: NLD
Woonplaats of omgeving: Ermelo

Ongelezen bericht door Robin0341 »

Heb alleen een streetguard 3 broek. In de zomer draag ik die niet. Vorige winter wel de hele winter dagelijks in doorgereden, van verkleuring geen last. Wellicht verkleurt de broek met name in de zomer??

Ook is de broek gewoon lekker warm. De binnenvoering draag ik meestal niet, maar wel een thermo onderbroek. Zit voor mij net wat prettiger.

Succes met je keuze _004
Lexrt
Type: R1200RT/LC
Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Best

Ongelezen bericht door Lexrt »

Hallo, heb zelf ook een streetguard 3 broek en jas, vwb de jas ben ik aan mijn derde toe verkleurde steeds en heb ook steeds een nieuwe gekregen. Was bij BMW bekend, deze zomer trok ik de rits kapot deze wilde men niet vergoeden hoorde niet tot de garantie. Wel wilde men bij BMW een nieuwe plaatsen kosten euro 100 omdat het een waterdichte rits was. Deze jas was nog geen jaar oud, dus slechte kwaliteit rits, heb erzelf maar voor euro 10 een nieuwe in laten zetten werkt perfect en een flab ervoor zorgt dat het niet inregend. De jas is verder super waterdicht en zit prima. De broek is inmiddels 3 jaar oud en ietwat verkleurd, maar dat valt mee. Ook de broek is super waterdicht en draagt fijn, geen last van de protectoren.
Vraag zou je opnieuw streetguard 3 kopen, twijfel ik de prijs is hoog en de verkleuringen vallen me tegen. Ik zou eens bij IXS of Rukka kijken, met name Rukka lijkt me super. ik hoor alleen maar goede berichten.

Groeten Lexrt _004 -1200-
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Als je in dit segment gaat winkelen moet je ook, buiten de genoemde merken, Stadler niet vergeten!
karel m

Ongelezen bericht door karel m »

Perfect waterdicht en winddicht. Ook bij negatieve t° had ik slechts een thermisch shirt onder de jas en that's it. Dus kwaliteit is OK.

Enige "minpunt" wat mij betreft: de vele protectors en de rugplaat maken het vrij "stroef" om te dragen... maar dat komt de veiligheid wel ten goede.
marcmuts

Ongelezen bericht door marcmuts »

Het Streetguard 2/3 pak is echt goed. Ik verkoop nu mijn set om een kleinere set terug te kopen (ben wat afgevallen). Wind & waterdicht, zeer comfortabel. Ikzelf heb nog geen verkleuringen gezien of ondervonden, wellicht zijn dat specifieke series?

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Motorkleding”