Voetsteun verlagers duo passagier
Moderator: RT_Patrick
Voetsteun verlagers duo passagier
Duo voetsteun verlagers van Wunderlich
Ik ben naar deze voetsteunen aan het kijken en twijfel over de lengte hier van 3 of 5 cm iemand met ervaring die 5 te veel vind geloof dat je dan snel aan de grond zit bij sportief rijden.
Ik ben naar deze voetsteunen aan het kijken en twijfel over de lengte hier van 3 of 5 cm iemand met ervaring die 5 te veel vind geloof dat je dan snel aan de grond zit bij sportief rijden.
Re: Voetsteun verlagers duo passagier
De voetsteunen van de duo passagier aan de grond
:
: das wel erg sportief
Ik heb de 5cm verlagers gehad voor de berijder en heb ze nooit aan de grond gehad (wel bijna).

Ik heb de 5cm verlagers gehad voor de berijder en heb ze nooit aan de grond gehad (wel bijna).
Ik heb ze(5 cm.) toevallig vorige week geplaatst. Hiermee kom je beslist niet aan de grond, ook niet bij een hele sportieve rijstijl.
Mijn Ega heel ze alleen nog niet uitgeprobeerd, ik hoop dat haar pijn in de knieën hiermee verleden tijd is.
hub
Mijn Ega heel ze alleen nog niet uitgeprobeerd, ik hoop dat haar pijn in de knieën hiermee verleden tijd is.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
hub
Met sportief rijden bedoel ik dat ik eigenlijk een race motor gewend ben en daar regelmatig met mijn knie op het asvalt schuur dus kan hem behoorlijk plat leggen.
Dus als ik hier met de bmw ook zo ga rijden wil ik het wel zo hebben dat de voetsteun van de berijder het eerst de grond raken en niet van de duo passagier.
We gaan volgende maand richting Oostenrijk dus de bochten komen er dan weer aan.
Maar dus volgens jullie gaat dat niet gebeuren als ik de 5 cm verlagers monteer.
Dus als ik hier met de bmw ook zo ga rijden wil ik het wel zo hebben dat de voetsteun van de berijder het eerst de grond raken en niet van de duo passagier.
We gaan volgende maand richting Oostenrijk dus de bochten komen er dan weer aan.
Maar dus volgens jullie gaat dat niet gebeuren als ik de 5 cm verlagers monteer.
Er mag nog steeds gereageerd worden.
Iemand met goede leuke tips bijzonder welkom
Garanties kan ik wat dat betreft helaas niet geven want knietje aan de grond is er voor mij niet bij :lol:thooms schreef:

- Yobotje
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amersfoort
thooms schreef:Er mag nog steeds gereageerd worden.
Hallo, ik ben op zoek naar duo-voetsteun verlagers voor op m'n R1150RT en heb niet zo veel tips gevonden op het forum.
Zijn ze uberhaupt nog te koop?
Is er iemand die ze ongebruikt heeft liggen?
Graag jullie reactie.
Oudoe ééj!
Theo.

Theo.
- Robin0341
- Type: R1250RT
- Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
- Land: NLD
- Woonplaats of omgeving: Ermelo
Forumlid Jan-Willem heeft net als ik die van Verholen MV. Hij heeft erover geschreven in dit draadje:Yobotje schreef:thooms schreef:Er mag nog steeds gereageerd worden.
Hallo, ik ben op zoek naar duo-voetsteun verlagers voor op m'n R1150RT en heb niet zo veel tips gevonden op het forum.
Graag jullie reactie.
viewtopic.php?t=2580
Bovendien heeft hij er duidelijke foto's geplaatst.
Succes

- Jan-Willem
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R 1200 GS
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Deventer
Hoi THooms,
Ik heb goede ervaring met de Verholen MV, zoals hierboven is aangegeven.
Ik heb nagekeken en het is ruim 5 cm verlaging. De breedte is links net breder dan je cilinder (i.v.m. uitlaat) en rechts dus smaller.
Naar mijn mening komt je cilinder links bijna gelijktijdig aan de grond met de voetsteun, rechts is je cilinder als eerste aan de beurt.
Je eigen voetsteunen komen nog eerder aan de grond, die zijn immers het laagste punt.
Jan-Willem
Ik heb goede ervaring met de Verholen MV, zoals hierboven is aangegeven.
Ik heb nagekeken en het is ruim 5 cm verlaging. De breedte is links net breder dan je cilinder (i.v.m. uitlaat) en rechts dus smaller.
Naar mijn mening komt je cilinder links bijna gelijktijdig aan de grond met de voetsteun, rechts is je cilinder als eerste aan de beurt.
Je eigen voetsteunen komen nog eerder aan de grond, die zijn immers het laagste punt.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jan-Willem
rijden is leven, leven is genieten. Je motor rijdt beter als hij is onderhouden door MSA
- siebke
- Type: R1200RT
- Bijz: 2009, import (D)
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Peel en Maas
Yobotje schreef:
Graag jullie reactie.
Ik heb ze van De Hobbyist te Hunsel. Geen flauw idee welk merk, het originele rubber moet er overheen. En goedkoper dan beide anderen. Vrouw's knieën zijn me dankbaar.
As ut neet geit zoeas 't môt, dèn môt 't mèr zoeas ut geit
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3558 Weergaves
-
Laatste bericht door Willempie75
-
- 3 Reacties
- 2847 Weergaves
-
Laatste bericht door bmwalter
-
-
Nieuw bericht Voetsteun verlagers R1200RT, kom je aan de grond?
door Jan R1200RT » » in Overige Techniek & Mechanica - 10 Reacties
- 7216 Weergaves
-
Laatste bericht door Ralph Romein
-
-
- 2 Reacties
- 1357 Weergaves
-
Laatste bericht door QuickFix