#1:

#2:

#3:

#4:

Moderator: RT_Patrick
Over de gehele foto ligt een gele kleurzweem. Gras en bomen ogen onnatuurlijk en het ostragrau lijkt goud-kleurig.Maarten de Vries schreef:Kan mij niet herrinneren dat ik deze kleur ooit in NL gezien heb.
Neen, geloof dat er op dit moment Metzlers opstaan.Ton1959 schreef:Hele mooie motor inderdaad. En staat mooi op de foto ook. Zijn de banden de Bridgestones BT21?
Als je de HDR techniek combineert met een opgaande zon in een bos, heb je altijd een geel-goud-achtige zweem.moh_fan schreef:Over de gehele foto ligt een gele kleurzweem. Gras en bomen ogen onnatuurlijk en het ostragrau lijkt goud-kleurig.
Waarschijnlijk door een opkomende of ondergaande zon...
Ah... HDR. Dat is aan de foto's zelf niet af te zien! Knap. Meestal vind ik dat soort foto's er gekunsteld uitzien.svenmichiels schreef:Als je de HDR techniek [...]
HDR kan je gebruiken dat het er echt over is, of je kunt het subtiel gebruikenmoh_fan schreef:Ah... HDR. Dat is aan de foto's zelf niet af te zien! Knap. Meestal vind ik dat soort foto's er gekunsteld uitzien.svenmichiels schreef:Als je de HDR techniek [...]
Verder was ik in de veronderstelling dat je door HDR bewerking, de EXIF gegevens van de foto kwijt raakte...
Na de 6de hack op 4 weken tijd had ik er genoeg van en heb ik de website tijdelijk offline gehaald om de backend grondig na te kijken en indien nodig te herschrijven.moh_fan schreef:PS. de link naar je website lijkt niet te werken. Ik gebruik Firefox.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!