Service TomTom

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
bmwrene
Type: R1200RT/LC
Bijz: Je voelt het pas als je het door hebt.
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Bladel

Service TomTom

Ongelezen bericht door bmwrene »

Ik moest iemand wegbrengen naar TomTom in Eindhoven en vertelde daar hoe ik tevreden ben met TomTom _004 en dat ik regelmatig in discussie was met Garmin en Zumo rijders maar dat ik onderweg toch heel vaak gelijk had :D tegenover mijn collega’s met de Garmin en Zumo. :oops: Maar ik vond het wel jammer dat na jaren gebruik van mijn TomTom wat krasjes op het scherm kwamen. :oops: En de balie medewerkster wilde mij een telefoon nummer geven voor de service van TomTom om daar te informeren wat de mogelijkheden waren. Gelijk kwam om de hoek een man die zei “ik heb zojuist staan te luisteren en geef die heer mijn e-mail adres maar dan kunnen we kijken wat we hier kunnen doen” _001 En jawel na enkele e-mails heen en weer verzonden te hebben mocht ik mijn TomTom rider komen brengen _004 en jawel ik heb een GRATIS gloednieuw scherm gekregen. En dat is nog eens service geven.
Big RT Smile
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wullum
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: Lkr. HN

Re: Service TomTom

Ongelezen bericht door Wullum »

Da's idd goede service, daarmee bind je klanten aan je.

Ikzelf heb TomTom na het tijdperk van TomTomNavigator op mijn iPaq pocketpc vaarwel gezegd, eea werd naar mijn inzien wat teveel gericht op de preconfigured kastjes die dummy-proof zijn (met alle respect voor de medeforumleden), als techneut kon ik er niks meer mee.
TomTomNavigator kon je nog tweaken en van addons voorzien (kilometerregistratiepakketjes, gratis POI databases, etc.)

Af en toe dacht ik nog aan een TomTom Rider voor de bRommeRT, maar het overweldigende aanbod van Garmin routes enzo heeft mij toch voor een Streetpilot doen kiezen (die gebruikt nog te doen was.....).
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Fokke Kooistra

Re: Service TomTom

Ongelezen bericht door Fokke Kooistra »

Hoi Wullem,

Het woord "kmregistratiepakketje" triggert mij. Ik heb een Tomtom XL en zoek een mogelijkheid om een sluitende registratie te maken voor de belastingdienst.
Hoe krijg ik (als dummy) een dergelijk pakket op mijn TT?

Groetjes, Fokke

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: GPS en navigatie”