Ik moest iemand wegbrengen naar TomTom in Eindhoven en vertelde daar hoe ik tevreden ben met TomTom

en dat ik regelmatig in discussie was met Garmin en Zumo rijders maar dat ik onderweg toch heel vaak gelijk had

tegenover mijn collega’s met de Garmin en Zumo.

Maar ik vond het wel jammer dat na jaren gebruik van mijn TomTom wat krasjes op het scherm kwamen.

En de balie medewerkster wilde mij een telefoon nummer geven voor de service van TomTom om daar te informeren wat de mogelijkheden waren. Gelijk kwam om de hoek een man die zei “ik heb zojuist staan te luisteren en geef die heer mijn e-mail adres maar dan kunnen we kijken wat we hier kunnen doen”

En jawel na enkele e-mails heen en weer verzonden te hebben mocht ik mijn TomTom rider komen brengen

en jawel ik heb een
GRATIS gloednieuw scherm gekregen. En dat is nog eens service geven.

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.