FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT

Alleen zichtbaar voor ingelogde leden

Moderator: RT_Patrick

vuurvreter

Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT

Ongelezen bericht door vuurvreter »

BertL schreef:@Hielke: Ik zei het je toch ! Geweldig dat het jou ook goed bevalt.
Je mag nu een keer bij mij komen knijpen :lol:
BertL schreef:BTW heb de portofoon nu gemonteerd op de motor en alles gekoppeld via een BT-schakelkastje dat ik nog had liggen. Heb nu de portofoon bedraad, navigatie (en daarachter mobieltje) middels BT gekoppeld aan mijn cardosetje. In het kastje zit nog een radio ingebouwd. Moet maar eens uitproberen hoe het in het dagelijks leven allemaal functioneert.
Goed nieuws om te horen, hopelijk werkt alles naar behoren.
Ik ga me toch iets verder verdiepen in de portofoon gebeuren, want het is toch een handig communicatie middel op de motor.
Ik heb nog een omgebouwde portofoon (ex politie) liggen met o.a. LPD/PMR kanalen en een speakermic.
Het zal dan niet met blauwe tand gaan worden, maar mogelijk met vaste opbouw (porto consol/speaker/microfoon).
Eerst maar eens ff zien wat de mogelijkheden zijn.

Zijn er nog meer mensen die met een portofoon op de motor rijden?
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

vuurvreter schreef:.....Zijn er nog meer mensen die met een portofoon op de motor rijden?
Ja, plus een omgebouwde FTM-10E.

Maar gaarne dat in een nieuw draadje beginnen... ;)
bertus

Ongelezen bericht door bertus »

Vandaag grote beurt, 100.000 km. bij Kenny laten doen.
Tevens Hyperpro laten monteren. Het stukje van Den Dolder naar Almere had ik een ander fiets, (dacht ik ) maar is toch de zelfde. Ook het blok liep weer veel mooier. Dus dik tevreden.
En vergeleken met de vorige 80.000 km beurt financieel een stuk voordeliger, ondanks het doorspoelen van de abspomp en remmen. Klasse werk.

Groeten van een tevreden Bertus
RhanRT

Ongelezen bericht door RhanRT »

zoals ik vanmiddag ook al tegen je zei Bertus; je wilt de originele niet meer terug!

groet,
RhanRT
bertus

Ongelezen bericht door bertus »

Zoals ik hiervoor al heb geschreven heeft mijn -1150- een 100.000 beurt gehad bij Kenny.
Ik was er al enkele keren geweest voor kleine beurt en remblokken maar nu ging toch echt de sleutel er op.

We, hoofdzakelijk Kenny, hebben heerlijk rustig gewerkt met een praatje en uitleg.
Nu moet ik wel bekennen dat ik de meeste tijd mijn handen in mijn zak heb gehouden, want alles werd op een secure en rustige manier gedaan. Ook gezien hoe de remolie werd ververst, en niet zoals bij de dealer alleen er schone olie in, maar de "cola " werd uit het hele systeem gehaald en er kwam mooie blanke olie in.
Uiteraard werd er op z'n tijd een bakkie koffie gedronken en in de middag kwam RhanRT nog even een praatje maken.
Ik kan er wel een heel verhaal van maken, maar diegene die reeds bij Kenny zijn geweest hoef ik niets meer te vertellen en diegene die daar nog niet zijn geweest kan ik van harte aanraden om in Den Dolder de motor in handen te geven voor onderhoud en werkzaamheden.
Nee, ik heb er geen aandelen in, maar ik heb de werkzaamheden en rekening vergeleken van de 80.000 km beurt bij
mp...... (kan de naam niet meer over de lippen krijgen, zie vorige berichten van mij van vorig jaar)
dan krijg je achteraf ook nog eens een hele brede Big RT Smile .
Jammer dat ik geen foto's heb gemaakt van de montage van de Hyperpro.
Maar dat ze er onder zitten heb ik gisteren al gelijk ervaren, en vandaag met een langere rit zeer zeker in de mooie snelle bochten. (pas op je snelheid, je gaat harder als je erg in hebt)
Net wat RhanRT hiervoor al zei je wilt de originele niet meer terug!" bejn hij heeft gelijk.
Kom net terug van een weekje Moezel, hadden ze er maar eerder onder gezeten.

Hier nog een paar foto's van de werkzaamheden.

Afbeelding

Daar staat ze dan voor de grote beurt.

Afbeelding
met "gouden handen" wordt er aan gewerkt.

Afbeelding

en later kwamen de Hyperpro er nog onder.

Groeten Bertus.
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Ik was vandaag ook bij Kenny. Voelde me achteraf wel een beetje schuldig. Niks gekocht koffie gedronken koekje erbij nog meer koffie gezellig gekletst . Maar ja toen begon Kenny over mijn platte achterband en ik zag die mooie MPR3 staan dus als ik volgende keer terug ga dan mag er die achter ook op. En zelfs weer het een en ander geleerd van Kenny dus weer en leuke middag.

Ton
Beamietoo

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Ton1959 schreef:Ik was vandaag ook bij Kenny. Voelde me achteraf wel een beetje schuldig. Niks gekocht koffie gedronken koekje erbij nog meer koffie gezellig gekletst . Maar ja toen begon Kenny over mijn platte achterband en ik zag die mooie MPR3 staan dus als ik volgende keer terug ga dan mag er die achter ook op. En zelfs weer het een en ander geleerd van Kenny dus weer en leuke middag.

Ton
HA ! Je hoeft absoluut je niet schuldig te voelen :D
Ik vond het even zo gezellig !!!

Gr,
Kenny
Beamietoo

De 3de lading Grip Puppies zijn bijna op !
Ga ik volgende week weer aanvullen !!!!

gr,
Kenny
Laatst gewijzigd door Beamietoo op 29 feb 2016, 08:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Opahak

Ongelezen bericht door Opahak »

HI All,

Zoals gewoonlijk bij de beurt staat er een ritje Den Dolder op het programma. Afspraak gemaakt en vrijdag was het zover.
Vanuit Leiden om 8 uur vertrokken en om 8.50 bij Kenny aangekomen. Lekker bakkie koffie en alles doorgesproken, wat moest er gebeuren:

60.000 beurt met kleppen stellen en sync'en
Stebel nautilus airhorn gemonteerd
Nieuwe banden voor en achter (PR3)
alle remblokken vervangen
Achterrem schijf vervangen
Koppelingsschakelaar vervangen

Kenny is van 9.00 uur tot 18.00 uur bezig geweest en ik heb mijn topkoffer achtergelaten want hij was niet tevreden over het spuitwerk. Kortom weer een gezellige dag met veel lachen. Toen ik terug reed had ik een nieuwe motor meegekregen.

De terugrit met een brede Big RT Smile gereden ondanks dat ik pas 19.00 uur thuis was.

Hij heeft het weer gefliktdie Kenny. Service with a smile and perfect work!!
opArno

Ongelezen bericht door opArno »

Gisteren bij Kenny geweest voor een nulbeurt van mijn -1100-

Ben rond half 8 weg gereden thuis omdat ik verwachte nog wel wat file (langzaam tussendoor rijden, wat tijd kost) tegen te komen..en ja hoor. kWas doordoor rond negen uur bij Kenny.

Na een bakkie het één en ander door gesproken en Kenny begon.
Ik vond het reuze interessant om te zien hoe Kenny mijn -1100- ontdeed van zijn vacht..t'leek wel een schaap na het scheren :D

Kenny heeft gedaan:

Grote beurt,

vloeistoffen, motor,versnel bak, cardan en remolie
bougies
luchtfilter
oliefilter
remschijf achter
remblokken achter
Doorspoelen remsys en abs pomp
Versn.bak toevoeging (op mijn verzoek)
benzine reiniger toevoersysteem
Uitboren 4 kuipschroeven Oia
Rvs kuipschroeven set
Montage bedrading Garmin en druppel lader..(ik dacht ga ik niet thuis zelf doen..bij Kenny gaat toch al het plastic eraf)
Ook synchroniseren en kleppen-stellen was hard nodig

Kenny heeft ook bij mij een brandstof toevoeging in mijn tank heeft gedaan met het verzoek eens flink wat toeren te maken..wat ik al vaker ben tegen gekomen op het RT-forum .
Het was een leuke leerzame lange dag..maar genoot met volle teugen van de terug reis omdat mijn -1100- beter reageerde op het gas, het voelde allemaal soepeler dus kan er nu weer flink wat km's tegenaan.

Nu ben ik erg nieuwsgierig naar het verbruik..nu hij weer perfect afgesteld is heb ik daarvan hoge verwachtingen _001

Kenny bedankt voor je goede zorgen en de gastvrijheid _004

[groet] Arno _004

Afbeelding

Afbeelding
Ton1959

En Jos hoe was de R1150GS ? Rijd wel even anders verwacht ik zo.

Ton _004
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Ik vergeet natuurlijk weer te vertellen dat Ken ook de Stebel Nautilus voor me heeft gemonteerd.
Die ik online bij heb gekocht.
DAT is wel even wat anders dan de standaard claxon met een capaciteit van 139Db. 't is maar goed dat ik zelf een helm op heb. :O
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
HenkvanR
Land: Spanje
Woonplaats of omgeving: Torrox Costa

Ongelezen bericht door HenkvanR »

Hoi Jos,
welke Stebel heb je dan gekocht, want er staan er verschillende op de site, qua uitvoering dan hé ?
qua lawaai waarschijnlijk niet Big RT Smile .
[groet]
HenkvanR -1200-
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Woonplaats of omgeving: Amsterdam

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Deze: Stebel Nautilus Compact zwart (de eerste op de website van Valk Motorparts)
HenkvanR schreef:Hoi Jos,
welke Stebel heb je dan gekocht, want er staan er verschillende op de site, qua uitvoering dan hé ?
qua lawaai waarschijnlijk niet Big RT Smile .
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Hallo BeemeRT's.

Ik heb dit hele topic door zitten ploegen en ik ben tot de slotconclusie gekomen dat Kenny geen betere reclame kan krijgen dan al deze positieve reacties :!: :!: :!: Deze week heb ik Kenny gemaild voor een prijsopgave voor de 20.000 km beurt en gelijk het monteren van de hyperpro vering op de -1200- van 2009.
Het zal wel in het voorjaar gaan gebeuren aangezien ik nog 3.000 km heb voordat ik bij de 20.000 ben aangeland.
Ik moet er 170 km voor rijden vanuit Sittard naar Den Dolder, maar na de verhalen hier op het forum heb ik dat graag ervoor over. Daarbij komt dat ik erg gevoelig ben voor goede service. Bij de afgelopen beurt heeft de lokale dealer meteen al wat steken laten vallen en ik vond het niet bepaald vertrouwd overkomen.

Dus Kenny, die afspraak komt eraan.
Waar ik benieuwd naar ben is of ik de klant wordt die het verste van je af woont :D :D :D 170 kilometertjes is natuurlijk niks op een -1200-
En liefde overbrugt elke afstand. _004

Groet
Luc
EL SCORPIO
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Luc, 170 km voor een Boxer is niets.
Alleen 170 km met slecht weer wel.

Maar ik ben van Haarlem naar Den Dolder gereden met een pittige file.
En ik kan je vertellen dat ik geen ander meer aan mijn motor laat zitten.
Kenny is een man met liefde voor je motor en een goede monteur die laat zien wat hij doet en het uitlegt.
Je zal hier geen spijt van krijgen.
Neem koekjes mee voor de koffie en voor de hond Nina en je kan niet meer stuk.
Ik heb ook Hyperpro door Kenny laten doen en ze bevallen me PRIMA.
Ze vangen de bumps beter op en het voelt smeuiiger, en je motor ligt strakker op de weg, zeker met wind.

Bij welk bedrijf mag je tegenwoordig nog kijken wat een monteur doet en zelfs meehelpen.
Plus het feit dat Kenny nog naar je luistert en je problemen probeert te vertalen.
Daarbij nog een vriendelijke prijs rekent en dat voor de uren die hij maakt.
Hij mag dan een eenmansbedrijf zijn maar hij maakt het wel allemaal waar en vindt dat dit wel gezegd mag worden door ons.
Hij doet dingen die menig motorbedrijf niet meer doet en dat nog met liefde.
Een topgozer mag ik wel zeggen en ik denk niet dat ik de enige ben.
Straks ga jij dat ook zeggen, moet je maar opletten en dan denk je van och die 170 km waren een leuke rit.

Groeten,
Richard
Erteetje

beemerrichard schreef:Luc, 170 km voor een Boxer is niets.
Alleen 170 km met slecht weer wel.

Maar ik ben van Haarlem naar Den Dolder gereden met een pittige file.
En ik kan je vertellen dat ik geen ander meer aan mijn motor laat zitten.
Kenny is een man met liefde voor je motor en een goede monteur die laat zien wat hij doet en het uitlegt.
Je zal hier geen spijt van krijgen.
Neem koekjes mee voor de koffie en voor de hond Nina en je kan niet meer stuk.
Ik heb ook Hyperpro door Kenny laten doen en ze bevallen me PRIMA.
Ze vangen de bumps beter op en het voelt smeuiiger, en je motor ligt strakker op de weg, zeker met wind.

Bij welk bedrijf mag je tegenwoordig nog kijken wat een monteur doet en zelfs meehelpen.
Plus het feit dat Kenny nog naar je luistert en je problemen probeert te vertalen.
Daarbij nog een vriendelijke prijs rekent en dat voor de uren die hij maakt.
Hij mag dan een eenmansbedrijf zijn maar hij maakt het wel allemaal waar en vindt dat dit wel gezegd mag worden door ons.
Hij doet dingen die menig motorbedrijf niet meer doet en dat nog met liefde.
Een topgozer mag ik wel zeggen en ik denk niet dat ik de enige ben.
Straks ga jij dat ook zeggen, moet je maar opletten en dan denk je van och die 170 km waren een leuke rit.

Groeten,
Richard
Het duurt nog even tot het voorjaar maar ik ben nu al erg benieuwd naar zijn bevindingen. Ik verwacht dat hij de dealer wel zal betrappen op zaken die in rekening zijn gebracht maar niet zijn uitgevoerd. In dat geval zal ik een jaarlijkse bezoeker zijn van MSA in den Dolder.

Luc
EL SCORPIO

Ik heb een NUL beurt laten doen en er kwamen dingen uit die haaks stonden met wat de dealer melde.
Dus laat je verrassen want ik weet nu wat ik heb en dat hij nog veel km's na mijn 70.000 mee kan.

Richard
Beamietoo

Erteetje schreef: Waar ik benieuwd naar ben is of ik de klant wordt die het verste van je af woont :D :D :D 170 kilometertjes is natuurlijk niks op een -1200-

Groet
Luc
Heb ik vaker mensen uit zuid Limburg, Drenthe, Friesland ook België, .
Maakt niets uit waar je vandaan komt zolang je met een big smile terugrijd Big RT Smile

gr,
Kenny
Erteetje

Beamietoo schreef:
Erteetje schreef: Waar ik benieuwd naar ben is of ik de klant wordt die het verste van je af woont :D :D :D 170 kilometertjes is natuurlijk niks op een -1200-

Groet
Luc
Heb ik vaker mensen uit zuid Limburg, Drenthe, Friesland ook België, .
Maakt niets uit waar je vandaan komt zolang je met een big smile terugrijd Big RT Smile

gr,
Kenny
Als ik in Sittard op het stalen ros kruip is de glimlach al niet meer van mijn gezicht te meppen :D :D :D
Jammer dat ik niet de eerste limburger ben die je weet te vinden. Dat krijg je als MSA beroemd is tot in het buiitenland _004

Luc
jevrbk

Ongelezen bericht door jevrbk »

Ach en wee. Mijn RT is kapoDt. Hoe erg moet nog blijken..
6500 kilometer in twee maanden, zonder enige wanklank, dat is het echte BMW-rijden. Het was een fantastische motor, maar een val op de rechtercilinder resulteerde uiteindelijk in het wegvallen van de oliedruk en een blok wat er op de A28 de brui aan gaf. Vrouwen die niet uitkijken met achteruit rijden en een geparkeerde motor omverrijden altijd -1 Oia Oia

Zoals de reageerders in dit topic wellicht weten had Kenny een mooie R1150GS te koop staan. Had :D Big RT Smile

Kenny, je bent geweldig!
vuurvreter

jevrbk schreef:Ach en wee. Mijn RT is kapoDt. Hoe erg moet nog blijken..
6500 kilometer in twee maanden, zonder enige wanklank, dat is het echte BMW-rijden. Het was een fantastische motor, maar een val op de rechtercilinder resulteerde uiteindelijk in het wegvallen van de oliedruk en een blok wat er op de A28 de brui aan gaf. Vrouwen die niet uitkijken met achteruit rijden en een geparkeerde motor omverrijden altijd -1 Oia Oia

Zoals de reageerders in dit topic wellicht weten had Kenny een mooie R1150GS te koop staan. Had :D Big RT Smile

Kenny, je bent geweldig!
Jos,

Dus nu "definief" geen K meer?

Veel plezier met GS, daar ben ik ook heel erg tevreden mee, vanmiddag ff een Bagster Comfortzadel gescoord ;)
Ton1959

En die GS bij Kenny is echt een mooie motor. Ik zag hem al een paar keer staan.

Ton _004
jevrbk

Ongelezen bericht door jevrbk »

vuurvreter schreef:
jevrbk schreef:Ach en wee. Mijn RT is kapoDt. Hoe erg moet nog blijken..

Kenny, je bent geweldig!
Jos,

Dus nu "definief" geen K meer?

Veel plezier met GS, daar ben ik ook heel erg tevreden mee, vanmiddag ff een Bagster Comfortzadel gescoord ;)
Voorlopig was ik niet van plan een andere motor aan te schaffen ;)
Maar ik heb onlangs wel vreselijk staan kwijlen bij de K1600GT (vloeken in de R-kerk, ik weet het). Zeg nooit nooit...
Beamietoo

Ik weet dat de dealers de hele dag dat kwijl naar bezoek van iedereen moeten schoonmaken Big RT Smile
Wullum
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: Lkr. HN

Ongelezen bericht door Wullum »

Simpel: lekbak naast de K1600GT????
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Beamietoo

[media]hqnWPgXhgts[/media]
Wullum
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: Lkr. HN

Ongelezen bericht door Wullum »

Goh, Ken, is die California Highway Patrol bike nou nòg niet af?

Big RT Smile

Leuk filmpje, ik mis alleen Nina? Of had ze sterallures op de opnamedag?
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Ton1959

Wat een mooi filmpje. Lekker rustig muziekje erbij. Ik had wel de muziek verwacht van Grolsch bier " Vakmanschap is meesterschap " http://www.youtube.com/watch?v=2Zcs3s9-bLM

Ton _004
Inspector Gadget

Big RT Smile _004

Alleen Kenny met een pet is wel even wennen. ;)

Heel mooi gedaan overigens!
EL SCORPIO

Heel mooi.

Dit was Kenny in vogelvlucht. _004

Richard
vuurvreter

Bijzonder leuk filmpje _004
Alleen die muziek _002
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Goede presentatie Kenny!
Beamietoo

Mijn hartelijke dank voor jullie positieve reacties !!!
Dit filmpje is door onze eigen forum beheerder Jos helemaal zelf gemaakt.
Hij kwam onverwachts met zijn lieve vrouw Jenny voor wat ik dacht om eventjes een kopje koffie drinken.
Hij zei ga maar gewoon je werk doen en hij wou iets uitproberen met zijn foto toestel.
Deze resultaat was mij ook een heel aangenaam verrassing !!!

Nina had helaas een verlof dag :-)

gr,
Kenny
Junkyard Dog
Type: R1100RT
Bijz: Verlaagd met Hyperpro veren. TomTom GO 500.
Land: FRANKRIJK
Woonplaats of omgeving: Creuse.

Ongelezen bericht door Junkyard Dog »

Leuk fimpje, goed gedaan.
Ik mis alleen het viervoetig personeelslid. _002

[groet] Anton _004
The Dog is in the house

In bezit van:
BMW R60/5 1970 391.252 KM
Harley Davidson FXLR 1990 333.100 KM
BMW R1100RT 1998 310.128 KM
Nieuwe motor HD Dyna Low Rider mei 2015, 73053 KM.
Benji
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Limburg

Ongelezen bericht door Benji »

Kenny heeft geen reclamefilmpje nodig, want al zijn klanten maken hier op het forum al reclame genoeg. :lol:
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
Ares
Type: R1200RT
Woonplaats of omgeving: Drenthe

FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT

Ongelezen bericht door Ares »

Mooi hoor!

Ares
Egghead

Ongelezen bericht door Egghead »

Vandaag in Den Dolder geweest om Kenny een 50.000 km beurt te laten uitvoeren aan mijn 2009 1200RT.
Gezellig en leerzaam, en voorzien van een nieuwe achterschijf (en blokken) plus Grip Puppies op huus oan...
Service-indicator weer laten resetten bij MP Almere (paar minuutjes werk, gratis) en nu weer karren voor de volgende 10.000 kilometer.
Reken maar dat ik voor de volgende beurt weer bij MSA aanklop. _004
Laat ik gelijk een setje Hyperpro's monteren.

Kenny bedankt!

Egghead
Kees Jan

Ongelezen bericht door Kees Jan »

Mijn idee.

Groet,
Kees Jan
Beamietoo

Egghead schreef:Vandaag in Den Dolder geweest om Kenny een 50.000 km beurt te laten uitvoeren aan mijn 2009 1200RT.
Gezellig en leerzaam, en voorzien van een nieuwe achterschijf (en blokken) plus Grip Puppies op huus oan...
Service-indicator weer laten resetten bij MP Almere (paar minuutjes werk, gratis) en nu weer karren voor de volgende 10.000 kilometer.
Reken maar dat ik voor de volgende beurt weer bij MSA aanklop. _004

Kenny bedankt!

Egghead
Met een software update van mijn TEXA diagnose computer is het resetten van de dashboard SERVICE indicator nu mogelijk. Big RT Smile

groeten,
Kenny
Egghead

Ongelezen bericht door Egghead »

Ha Kenny,

Mooi dat het enkel een kwestie van een software-updeetje is!
Scheelt mij de volgende keer een ritje naar de 'officiele stealer'. 8)_
Man, wat rekenen die ondertussen een bizarre uurtarieven

Grtz, Egg
Beamietoo

Als de verkoop van nieuwe motorfietsen in de showroom verder zakt zal ik niet verbaast zijn van nog meer stijgende werkplaats tarieven.
Inspector Gadget

De afgelopen week zijn Kenny en ik druk bezig geweest mijn -1100- weer helemaal standaard te maken.
Dus alles is er weer helemaal af, de motor is weer zoals deze bedoeld is/was. Big RT Smile
En voldoet weer aan de gewichtskenmerken van de voertuigpapieren. _004 :lol:

Het eraf halen van alle (!) modificaties ging redelijk voortvarend, al zeg ik het zelf.
Deels omdat ik zelf al menig voorbereidend werk gedaan had (thuis) en natuurlijk ook de afgelopen week geprobeerd heb flink de handen uit de mouwen te steken en Kenny te helpen (of niet te veel in de weg te lopen ;) ).

Naast het feit dat Kenny de modificaties had aangebracht, ooit, en dan is het gemakkelijk(er) voor hem om het weer te verwijderen. (denk ik ;) )

Met sommige spullen heb ik al menig RT-forum mer blij mee kunnen maken, en de verkoop via MP gaat ook voortvarend.

Het enige niet-standaard op mijn motor wat achter zal blijven zijn de HyperPro veren, want dat loont de moeite niet geeft Kenny aan om ze te verwijderen, dat is behoorlijk arbeidsintensief (kosten) versus prijs in de 2e hands-markt en dergelijke.
Naast het feit dat een koper van mijn motor weet dat naast de prima staat van onderhoud, de veren nog een life-time mee zouden kunnen gaan.
Ik gun de volgende bestuurder dat van harte.

En het is prettig te bemerken dat mijn motor (door de lage kilometerstand en de staat van onderhoud) goed in de markt ligt.

Langs deze weg wil ik Kenny en zijn harige (maar sexy) assistente Nina bedanken voor alle hulp, goede zorgen en vooral de goede en gouden tips.

Uiteraard zal ik weer bij Kenny een vervolgafspraak maken om mijn -1200- op- en af te tuigen. :lol:
(want ik moet toegeven, mijn -1100- was op sommige punten een beetje "over the top" _002 )

Wel moet ik zeggen, en ik denk dat Kenny dat kan be-amen, we hebben er ontzettend veel lol aan gehad om mijn -1100- toentertijd onder handen te nemen.
Ik zal met weemoed terug denken aan de bloed (letterlijk) zweet en ja, soms zelfs tranen (van vreugde, frustratie en verdriet) die de -1100- in mijn leven heeft gebracht. Dat zal ik nooit meer vergeten, en is ook een beetje de grondslag van mijn "coming out" op het RT-forum.
(lees: het uitwisselen van ervaringen en tips, het delen van lief-en-leed en dergelijke). (en dus niet "dat andere"!! ;) )
En voor mij (persoonlijk) hoort dat ook bij de "levensstijl" die motor rijden heet.

Tabee, beste -1100-, dankjewel voor alles wat je mij geboden en gebracht hebt, ik zal je nooit vergeten!

Lang zal mijn -1100- naar verwachting niet te koop staan, ook daarin blijkt Kenny een meer dan hulpvaardig en kenner.

Op naar het volgende hoofdstuk van mijn motorcarrière! _004
Paul cr

Ongelezen bericht door Paul cr »

Mooie woorden DMM !!
Beamietoo

Langs deze vette cyberweg wil ik iedereen bedanken voor alle leuke mails en pb' tjes voor mijn verjaardag. Ik moest even rekenen hoe oud ik ben geworden :O want Ik was het echt vergeten en wist even niet of ik 56 of 57 ben. Wel 56 :-)
[groet]
Kenny
Brommertje114

Ongelezen bericht door Brommertje114 »

Hey Kenny,

Misschien een beetje als mosterd na de maaltijd maar daarom nog niet minder gemeend...

Van harte gefeliciteerd man! Nog vele jaren in gezondheid toegewenst :!:

[groet]
Eric
Ton1959

Dan ben je toch weer 21 Kenny Big RT Smile

Ton
Laatst gewijzigd door Ton1959 op 24 dec 2011, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
EL SCORPIO

Hoi Kenny,

Ik wist niet eens dat je jarig was.
Maar dan alsnog van harte gefeliciteerd en hoop dat je een mooie dag hebt gehad.
Alweer 56 jaar, volgend jaar kom ik ook over de streep want dan word ik 50.
Wat gaat de tijd snel als je lol hebt.

Groeten,
RIchard
Hazeldonk
Type: R1200RT
Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Ongelezen bericht door Hazeldonk »

He Kenny, van harte gefeliciteerd man :!: Hoe oud geworden vergeten _001 :?: daar geloof ik helemaal niets van, ontkennend gedrag van iemand die ouder wordt en de zestig ziet naderen _002 dat zal het zijn. Ik wens je nog vele jaren in goede gezondheid met nog meer veilige kilometers. _004 Bij de borrel vanavond zal ik een toost op je uitbrengen enne even off topic, hij rijdt weer als vanouds hoor _004

fijne Kerst, een geweldige oudejaarsavond en een fantastisch 2012 gewenst,

Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.

Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT

Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Kenny.
alsnog van harte met je verjaardag en nog heel veel jaren er bij !
GrTz
BertL

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Korting voor forumleden bij bedrijven”