tripje Saarland
Moderator: RT_Patrick
tripje Saarland
Deel 1
[media]v-OV4QVML2s[/media]
Deel 2
[media]HljZ2KWon48[/media]
Deel 3
[media]-shYgRnuRNo[/media]
Deel 4
[media]OqowrHlawO0[/media]
Deel 5
[media]rrRDp8qd6cE[/media]
groet,
RhanRT
[media]v-OV4QVML2s[/media]
Deel 2
[media]HljZ2KWon48[/media]
Deel 3
[media]-shYgRnuRNo[/media]
Deel 4
[media]OqowrHlawO0[/media]
Deel 5
[media]rrRDp8qd6cE[/media]
groet,
RhanRT
Laatst gewijzigd door RhanRT op 07 sep 2011, 11:56, 5 keer totaal gewijzigd.
- Robin0341
- Type: R1250RT
- Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
- Land: NLD
- Woonplaats of omgeving: Ermelo
Re: tripje Saarland
Han,
Mooie beelden, met mooi weer en een mooi bochtje op 2:31 minuten
Mooie beelden, met mooi weer en een mooi bochtje op 2:31 minuten

Hoi Robin,
Beeldkwaliteit is helaas voor hier slecht (resolutie 320x240) maar dit filmpje zal in de komende dagen vervangen worden door een veel betere versie en ook veel langer.
Die bocht op 2:31 van dit filmpje lijkt verkeerd voor sommigen, echter door het hoog rijden kun je eerder tegenliggers zien en breng je niemand aan het schrikken, niet de tegenligger maar ook niet jouw motormaatje, want je hersteld jouw rijlijn en gaat gewoon even terug.
De complete film voor deze groep geeft een aantal van dit soort inhaalbochten door meerdere deelnemers en je herkend dan het hiervoor bewust kiezen van de onderlinge rijders.
Het was een mooie 4-daagse rit (zie later deel 1 en deel 2) met mooi weer maar ook een volledige bewolkte en regendag.
groet,
RhanRT
Beeldkwaliteit is helaas voor hier slecht (resolutie 320x240) maar dit filmpje zal in de komende dagen vervangen worden door een veel betere versie en ook veel langer.
Die bocht op 2:31 van dit filmpje lijkt verkeerd voor sommigen, echter door het hoog rijden kun je eerder tegenliggers zien en breng je niemand aan het schrikken, niet de tegenligger maar ook niet jouw motormaatje, want je hersteld jouw rijlijn en gaat gewoon even terug.
De complete film voor deze groep geeft een aantal van dit soort inhaalbochten door meerdere deelnemers en je herkend dan het hiervoor bewust kiezen van de onderlinge rijders.
Het was een mooie 4-daagse rit (zie later deel 1 en deel 2) met mooi weer maar ook een volledige bewolkte en regendag.
groet,
RhanRT
- Robin0341
- Type: R1250RT
- Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
- Land: NLD
- Woonplaats of omgeving: Ermelo
Ben benieuwd naar de andere filmpjes straks.
En ik heb zeker geen commentaar op je rijstijl hoor. Zat er juist vol bewondering naar te kijken
Het mooie bochtje op 2:31 was dan ook oprecht als mooi bedoeld (qua vaardigheid).
Zelf ben ik nog niet zo ervaren in zulk terrein, dus je uitleg is zeker welkom
En ik heb zeker geen commentaar op je rijstijl hoor. Zat er juist vol bewondering naar te kijken

Het mooie bochtje op 2:31 was dan ook oprecht als mooi bedoeld (qua vaardigheid).
Zelf ben ik nog niet zo ervaren in zulk terrein, dus je uitleg is zeker welkom

- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Mooie bochtjes RhanRT ! Leuke sfeerimpressie. Ga ik vast eens naar toe.
GrTz
BertL
BertL
De video is klaar, bestaat nu uit 5 delen van ongeveer 10 minuten per deel.
Han
Han
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht