Beantwoord: Topcase R1200RT slot-probleempje

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
elkedjb

Beantwoord: Topcase R1200RT slot-probleempje

Ongelezen bericht door elkedjb »

Hallo het was een lekker motoweertje vandaag. Weet er iemand hoe ik de topcase van een R1200RT moet demonteren want ik zou aan het slot moeten. Terwij de koffer in het hotel stond heeft er Iemand ( daar ben ik mee getrouwd :shock: ) hard staan duwen op het slot terwijl dit al open was dat het nu niet meer terugspringt. Ik heb het deksel al verwijdert en veertien vijzen los gemaakt maar het binnenste gedeelte wil nog steeds niet lossen. Ik vrees dat er in het midden en speciale tap zit maar als ik die moet los boren kan ik dat achteraf niet herstellen.
Wildripper
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland

Re: Topcase

Ongelezen bericht door Wildripper »

Misschien helpt dit je op weg om het slot te verwijderen.

http://www.ebbo.org/re_keying.php
Zümo XT
elkedjb

Re: Topcase

Ongelezen bericht door elkedjb »

Hai Wildripper, dat was heel interessant om te bekijken. Het slot zelf draait nog soepel maar het is heel het schuifmechanisme dat verwrongen is en stroef gaat. Als ik de koffer nu afsluit is de kans groot dat ik ze nooit meer opengaat. Het binnenste deel van de koffer zal er uit moeten om alzo het mechanisme te vervangen.Ik ga hem maandag toch maar beter binnen doen bij de motowinkel. Bedankt voor je reaktie.
Jeffrey

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”