Noorwegen, een schitterend land en zeker op de motor.
Ik ben er enkele keren geweest, 2x met de motor, Camper en Cruises, maar het is genieten van de bovenste plank.
2 weken geleden stond er een foto van de Geirangerfjord in de krant en dat heeft voor mij een mooie herinnering.
Zal enkele foto's met commentaar plaatsen, dat spreekt vanzelf.

Deze foto stond in de krant.

Dit is een plaatje uit een promotiefolder van het Noors verkeersbureau met een noorse dame in klederdracht op de uitstekende rotspunt, 350 m. hoog.

Ja, wij waren daar ook ( 4 man met de motor) en daar heb je een uitzichtparkeerplaatsje waar je de fjord kunt over- zien. Maar we zagen ook dat puntje waar die dame opstond, dus iets doorgelopen, over de hekjes door het struikgewas en dan sta je daar ook. Maar heel erg hoog, dus toch maar even gaan zitten want ik had me valhelm niet meer op.
Zo een foto van mij en ik van 1 ander gemaakt . (andere 2 durfde niet)
Toch wel uniek Bertus op de rotspunt. Doen maar weinig touristen denk ik. (zal ook wel niet mogen)

Als je daar bent moet je zeker de Trollestigen van Zuid naar Noord rijden. Schitterende weg, prachtige natuur, mooie en vele haarspelden en watervallen. Fenomenale omgeving.
Hopelijk ben ik ook nog eens in de gelegenheid om daar naar toe te gaan.
Maar een goede raad, DENK AAN JE SNELHEID EN VERKEERSREGELS. BV. niet stoppen voor een stopbord ± € 350,--.
Ze zijn daar erg streng. (en maar goed ook)
Verder wens ik de mensen die gaan heel veel plezier.
Groeten Bertus.