Nieuw kwaliteitslabel voor gebruikte bmw-motoren
Moderator: RT_Patrick
Nieuw kwaliteitslabel voor gebruikte bmw-motoren
Je kunt je afvragen voor wie het nou goed is, voor de DealeRT of voor de (potentiële) klant;
Hoe je het went of keert, het zal geld kosten;
http://www.promotor.nl/2011/02/25/nieuw ... w-motoren/
Hoe je het went of keert, het zal geld kosten;
http://www.promotor.nl/2011/02/25/nieuw ... w-motoren/
Re: Nieuw kwaliteitslabel voor gebruikte bmw-motoren
Is dus alleen een andere naam voor de huisselectie?
Ik heb ook zo'n huisselectie motor gekocht. Was er niet speciaal naar op zoek, maar geeft wel een goed gevoel. Mijn eerste setje remschijven vóór kon ik al zonder problemen laten vervangen...
Ik heb ook zo'n huisselectie motor gekocht. Was er niet speciaal naar op zoek, maar geeft wel een goed gevoel. Mijn eerste setje remschijven vóór kon ik al zonder problemen laten vervangen...
Klopt, is inderdaad nu een andere naam;
BMW Motorrad Premium Selection.
Maar met meer Europese aspiraties, "geldig" in heel Europa, 24-uurs service in Europa, etc.
BMW Motorrad Premium Selection.
Maar met meer Europese aspiraties, "geldig" in heel Europa, 24-uurs service in Europa, etc.
Wel komisch al die leuke naampjes.
Wij hadden bij ons Mercedes dealerschap waar ik werkte ook zo'n speciale garantie die via Mercedes liep voor gebruikte auto's.
Wat hield dat nu in. Als ik de afleveringsbeurt deed en ik vond heel veel probleempjes die prijzig zijn om op te lossen dan verkocht de verkoper deze auto met de speciale Mercedes garantie. Had de klant dan binnen in jaar een klacht dan mocht Mercedes Benz alles betalen. En wat was hiervan het voordeel. De verkoper verloor niet zijn commissie. Dus de auto kostte dan wat duurder maar de klant was zo blij omdat alles werd gemaakt zonder problemen. Iedereen won behalve Mercedes met dit soort garanties. Maar de garage was wel op de hoogte van al die problemen voordat die auto naar de klant ging. Maar ja zo gaat het vaak in deze industrie. En dat is helaas gewoon omdat heel veel verkopers wel kunnen verkopen maar technisch gezien niet weten wat ze inruilen.
Ton
Wij hadden bij ons Mercedes dealerschap waar ik werkte ook zo'n speciale garantie die via Mercedes liep voor gebruikte auto's.
Wat hield dat nu in. Als ik de afleveringsbeurt deed en ik vond heel veel probleempjes die prijzig zijn om op te lossen dan verkocht de verkoper deze auto met de speciale Mercedes garantie. Had de klant dan binnen in jaar een klacht dan mocht Mercedes Benz alles betalen. En wat was hiervan het voordeel. De verkoper verloor niet zijn commissie. Dus de auto kostte dan wat duurder maar de klant was zo blij omdat alles werd gemaakt zonder problemen. Iedereen won behalve Mercedes met dit soort garanties. Maar de garage was wel op de hoogte van al die problemen voordat die auto naar de klant ging. Maar ja zo gaat het vaak in deze industrie. En dat is helaas gewoon omdat heel veel verkopers wel kunnen verkopen maar technisch gezien niet weten wat ze inruilen.
Ton

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Nieuw bericht Trend zet door: stijgende verkoopaantallen in 2021 van nieuwe en gebruikte motoren
door fransgabler » » in RT Café - 2 Reacties
- 3576 Weergaves
-
Laatste bericht door MotoCon
-
-
- 4 Reacties
- 6092 Weergaves
-
Laatste bericht door MarcelR1150RT
-
- 10 Reacties
- 7174 Weergaves
-
Laatste bericht door Johnnyd
-
-
Nieuw bericht Gezocht: gebruikte onderdelen. Wie kan me helpen?
door Hangofer » » in Overige Techniek & Mechanica - 11 Reacties
- 5127 Weergaves
-
Laatste bericht door braba
-
-
- 0 Reacties
- 9660 Weergaves
-
Laatste bericht door JOS WRSM