Beantwoord: Verhoogd zadel BMW R1200RT
Moderator: RT_Patrick
- Wim1961
- Type: R1200RT/LC
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Eygelshoven
Beantwoord: Verhoogd zadel BMW R1200RT
Ik heb zelf ruim 2 jaar met volle tevredenheid de beschikking over een BMW R1200RT. Ik ben 2 meter lang en heb om het zitcomfort te verbeteren reeds voetsteunverlagers van Wunderlich laten aanbrengen. Hierdoor is de zithouding aanzienlijk verbeterd maar nog niet optimaal. Nu weet ik dat er verschillende leveranciers (Touratech, Hornig) ook hogere zadels te koop aanbieden.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Heeft iemand een gebruikt zadel te koop?
Alvast bedankt voor jouw reactie!
Gr. Wim
Gr. Wim
-
- Type: R1250RT
- Bijz: Geheel eigen ontwerp 1250 RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Randstad
Re: Verhoogd zadel BMW R1200RT
Hallo Wim,
Informeer eens bij Tiger Leathers in Den Haag. Ik heb daar het zadel laten aanpassen nadat ik een ritje van tien dagen naar Palermo had gemaakt. De rit werd voor tachtig procent binnendoor gereden, en de pijn in het zitvlees duurde een week of drie.
In overleg maken ze het zadel naar model en kan je het uit proberen. Is het dan goed dan maakt men het definitief. Je kan zelfs een eigen ontwerp en kleurstelling laten maken, en de prijs is heel aantrekkelijk.
Succes Hans.
Informeer eens bij Tiger Leathers in Den Haag. Ik heb daar het zadel laten aanpassen nadat ik een ritje van tien dagen naar Palermo had gemaakt. De rit werd voor tachtig procent binnendoor gereden, en de pijn in het zitvlees duurde een week of drie.

In overleg maken ze het zadel naar model en kan je het uit proberen. Is het dan goed dan maakt men het definitief. Je kan zelfs een eigen ontwerp en kleurstelling laten maken, en de prijs is heel aantrekkelijk.
Succes Hans.

Re: Verhoogd zadel BMW R1200RT
Bij Bagster passen ze je zadel naar wens aan. Je kunt het zowieso 2 cm verhogen. Kijk maar eens oo de site. Je kunt ook eigenkleuren e.d. kiezen en de stand van de ruggesteun laten aanpassen. Via de zadel configurator kun je je naar hartelust uitleven.Wim1961 schreef:Ik heb zelf ruim 2 jaar met volle tevredenheid de beschikking over een BMW R1200RT. Ik ben 2 meter lang en heb om het zitcomfort te verbeteren reeds voetsteunverlagers van Wunderlich laten aanbrengen. Hierdoor is de zithouding aanzienlijk verbeterd maar nog niet optimaal. Nu weet ik dat er verschillende leveranciers (Touratech, Hornig) ook hogere zadels te koop aanbieden.
Gr. Wim
http://www.bagster.com/en/sellerie.php
Succes
Luc
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht