Hoezo . . . GLAD ???
Moderator: RT_Patrick
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Hoezo . . . GLAD ???
Wow,
Dan helpen zelfs zijwieltjes op de fiets niet! Het geeft weer aan hoe onvoorspelbaar glad het kan zijn en dat mensen toch blijven rijden, tegen beter weten in. Overigens ging de BMW met winterbanden nog wel normaal door de bocht
.
P@

Dan helpen zelfs zijwieltjes op de fiets niet! Het geeft weer aan hoe onvoorspelbaar glad het kan zijn en dat mensen toch blijven rijden, tegen beter weten in. Overigens ging de BMW met winterbanden nog wel normaal door de bocht

P@

Wat een ongelooflijke knurften die Amerikanen. Winterbanden?. Wasda? En ondanks dat ze overal tegenaan knallen, rustig doorgaan!
Neem dan een voorbeeld aan deze mannen: Chris Pfeiffer en Christoph Langen (Olympisch kampioen):
[media]NiHLjW39IWA[/media]
Ondanks dat het glad is geen schrammetjes...
[media]NiHLjW39IWA[/media]
Ondanks dat het glad is geen schrammetjes...
- AGVerheij
- Type: R1200RT
- Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Utrecht
Leuk filmpje, maar volgens mij zaten er geen straatbanden onder de motor, anders had die stunt er héél anders uit gezien.
, GerbeRT
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
Wat maar weer aantoont dat je voorbereid op weg moet en je aanpassingen moet doen aan de omstandighedenAGVerheij schreef:Leuk filmpje, maar volgens mij zaten er geen straatbanden onder de motor, anders had die stunt er héél anders uit gezien.
, GerbeRT

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Nieuw bericht Klimaatverandering?...... Hoezo.
door Henk850gps » » in Over motorritten en -vakanties - 2 Reacties
- 2638 Weergaves
-
Laatste bericht door AGVerheij
-
-
- 6 Reacties
- 2351 Weergaves
-
Laatste bericht door Jos1200rt
-
- 4 Reacties