Ach, je weet het hé, je koopt een motor, trots als een pauw, zit er geen handleiding bij
Dus ga je via G00gle lezen en zoeken, en toentertijd kwam ik dus op Jos z'n weblog terecht.
Die toen nog te koop stond.
En kijk, nu is er dit

, toch wel een groot verschil, verantwoordelijkheden, en andere relaties.
Daardoor nog meer het BMW-virus gekregen, ook al was mijn dame toen nog in zeer erbarmelijk slechte staat.
Tijdens dat "endeavor", Kenny leren kennen via het forum en later ook persoonlijk, dame weer helemaal tip-top in orde, en dan is het geen virus meer, maar een "way of life", een gedraging, een stuk respect en van doen (en laten).
En heeft het mij tot op heden niet meer los gelaten.
Wel af-en-toe een deukje op gelopen (letterlijk en figuurlijk), maar dat is onderdeel van het leven, je leert en groeit, wat nimmer vermoeit.
Daarbij mogen kennis maken met Kenny, Dave, Jos, Walter, Han, Paul, en nog een Paul, Milan, Marruk, Frank, Theo, en zo een hele reeks meer.
Dat is meer dan een verdubbeling van mijn vriendenkring in 1 jaar tijd (en met mijn werktijden valt dat echt niet mee :roll: )
Kortom, boeiend, leerzaam, en zo als mijn pa altijd zegt, ervaringen rijker, illusies armer