Was deze week bij de dealer in Rijen,waar een

stond met een gat in het blok. De oorzaak wordt gehouden op metaalmoeheid in de drijfstang.Complete nieuwe motor onder garantie van BMW.De motor is 2 jr oud met zo'n 75000km op de klok. Het betreft een motor van de politie,en ik sprak deze week een motoragent uit dat korps. Die zei dat wat er stuk gaat altijd bij de zelfde collega is....En juist die ken ik,omdat ook hij bij ons de motor komt wassen en ik wel eens met hem spreek.Wat opvalt is zijn rijgedrag,altijd volgas weg en lang doortrekken.De agenten draaien dienst op verschillende motors dus niet iedereen heeft zijn eigen dienstvoertuig,zodat er net als in de truckwereld 1 chauffeur zorg draagt voor een voertuig.
Ik stond ervan te kijken,zonde van zo'n fiets! En zelfs een BMW loopt kapot.Al had ik er nog nooit van gehoord,maar als je dagelijks als een beest met je spullen omgaat is dit het resultaat.Alhoewel garantie,gaat er een hoop belastinggeld naar de kl..ten met dergelijke "motorrijdende dienders v/d burger". _003 . En er wordt zo luchtig over gedaan als je met ze praat...
Iemand al meer dit soort schades bemerkt bij een 1200?
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
,Jeroen.