voetsteunverlagers R1200RT

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderator: RT_Patrick

Die Hard Helmond

voetsteunverlagers R1200RT

Ongelezen bericht door Die Hard Helmond »

Ik ben een maand geleden overgestapt van een 1100 naar een 1200RT. Hij bevalt hartstikke goed. Wel ben ik nog een beetje aan het puzzelen met de zithouding. Helaas kun je niet even uitproberen of verlaagde voetsteunen prettiger rijden. En nieuw kopen is een behoorlijke uitgave voor twee stukjes aluminium. Ik vind ze sowieso erg duur € 150,=. Vraagje is dus eigenlijk of er andere oplossingen zijn, want tweedehands heb ik ze ook nog nergens kunnen vinden.
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: voetsteunverlagers R1200RT

Ongelezen bericht door HansD »

Die Hard Helmond schreef:Ik ben een maand geleden overgestapt van een 1100 naar een 1200RT. Hij bevalt hartstikke goed. Wel ben ik nog een beetje aan het puzzelen met de zithouding. Helaas kun je niet even uitproberen of verlaagde voetsteunen prettiger rijden. En nieuw kopen is een behoorlijke uitgave voor twee stukjes aluminium. Ik vind ze sowieso erg duur € 150,=. Vraagje is dus eigenlijk of er andere oplossingen zijn, want tweedehands heb ik ze ook nog nergens kunnen vinden.
Ik heb dezelfde overstap gemaakt ( -1100- naar -1200- ) en vond de kniehoek op de -1200- net te klein; ik zat gewoon niet lekker. De verlaging van de voetsteunen met (slechts) 3 cm zorgde voor een wereld van verschil. Dus, voor mij wel de moeite waard.
Ben het wel met je eens: een hoop geld voor een beetje aluminium.

Hans

PS. hangt natuurlijk ook van je lengte af: ik ben 1.87m
Die Hard Helmond

Re: voetsteunverlagers R1200RT

Ongelezen bericht door Die Hard Helmond »

thx Hans, ik heb zo net een berichtje geplaatst bij de advertenties. Misschien is er een forum lid die zoiets zelf kan maken en zijn er meer gegadigden.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Overige accessoires”