voetsteunverlagers R1200RT
Moderator: RT_Patrick
voetsteunverlagers R1200RT
Ik ben een maand geleden overgestapt van een 1100 naar een 1200RT. Hij bevalt hartstikke goed. Wel ben ik nog een beetje aan het puzzelen met de zithouding. Helaas kun je niet even uitproberen of verlaagde voetsteunen prettiger rijden. En nieuw kopen is een behoorlijke uitgave voor twee stukjes aluminium. Ik vind ze sowieso erg duur € 150,=. Vraagje is dus eigenlijk of er andere oplossingen zijn, want tweedehands heb ik ze ook nog nergens kunnen vinden.
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Re: voetsteunverlagers R1200RT
Ik heb dezelfde overstap gemaakt (Die Hard Helmond schreef:Ik ben een maand geleden overgestapt van een 1100 naar een 1200RT. Hij bevalt hartstikke goed. Wel ben ik nog een beetje aan het puzzelen met de zithouding. Helaas kun je niet even uitproberen of verlaagde voetsteunen prettiger rijden. En nieuw kopen is een behoorlijke uitgave voor twee stukjes aluminium. Ik vind ze sowieso erg duur € 150,=. Vraagje is dus eigenlijk of er andere oplossingen zijn, want tweedehands heb ik ze ook nog nergens kunnen vinden.

Ben het wel met je eens: een hoop geld voor een beetje aluminium.
Hans
PS. hangt natuurlijk ook van je lengte af: ik ben 1.87m
Re: voetsteunverlagers R1200RT
thx Hans, ik heb zo net een berichtje geplaatst bij de advertenties. Misschien is er een forum lid die zoiets zelf kan maken en zijn er meer gegadigden.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2154 Weergaves
-
Laatste bericht door Dingeman
-
- 13 Reacties