Zoals al op meer plaatsen te lezen is op dit forum, is het verschil ook in mijn ervaring (en bankrekening) erg groot.
Wat een rust in die fiets is er nu.....
Mijn verwachtingen waren hoog gespannen, ook al probeerde ik veiligheidshalve rekening te houden met een beetje teleurstelling.
Op de terugweg heb ik echter gelukkig vrijwel permanent met een brede glimlach zitten genieten.
Overmatig duiken bij schakelen en remmen is verdwenen, op elke snelheid onvergelijkbaar veel meer vertrouwen, heel duidelijk minder last van instabiliteit in 't stuur door turbulentie, enorm veel meer afrolcomfort, geen klappen meer in m'n rug bij korte hobbels, zelfs bij straatje keren en manoeuvreren op heel lage snelheid is er zoveel meer controle en dus vertrouwen, verbazingwekkend.
Ook al kan ik nu bedenken dat 't allemaal eigenlijk logisch is.
Ik rijd letterlijk en figuurlijk op een andere, extreem veel beter sturende fiets.
Eigenlijk volstrekt onbegrijpelijk dat BMW niet af fabriek spullen monteert die deze kwaliteit hebben, of daar meer bij in de buurt komen, ook al ken ik de reden.
Iedereen die ervaringen heeft gedeeld op dit forum bedankt, jullie hebben geen woord teveel gezegd

Het rijden met standaard veren en dempers was eigenlijk zinloos

Een absolute Must Have.....