Nou dan ga je en het duurt heel lang voordat alles dan stopt met glijden... Een of andere toffe vrachtwagenbestuurder
 uit zaandam, dwars over de weg, lampen aan, rustig uitstappen en mij helpen met het bouwpakket.... Ik zelf gelukkig niks (beetje blauw, gebutst ego..). O ja de dame... die had besloten om door te rijden...... Alleen de man in de grote auto was zo bijdehand om het kenteken even te noteren.
  uit zaandam, dwars over de weg, lampen aan, rustig uitstappen en mij helpen met het bouwpakket.... Ik zelf gelukkig niks (beetje blauw, gebutst ego..). O ja de dame... die had besloten om door te rijden...... Alleen de man in de grote auto was zo bijdehand om het kenteken even te noteren.Ik dacht eerst het valt wel mee met de schade, natuurlijk de buitenkant, maar na het rechtopzetten kon ik de ene cilinder bewegen en dat was niet voordat ik erop stapte... Ben dus bang dat ik opzoek moet naar een andere motor _002

verfmuts hebt en de naam en het adres van die behulpzame vrachtwagenchauffeur (getuige)..de schade uiteindelijk toch wel vergoed zal gaan worden...
 verfmuts hebt en de naam en het adres van die behulpzame vrachtwagenchauffeur (getuige)..de schade uiteindelijk toch wel vergoed zal gaan worden...

vervolgens voegt ze een goeie 100 meter verder weer in op de rechterbaan.
 vervolgens voegt ze een goeie 100 meter verder weer in op de rechterbaan.

. Hoef je dus niet leuk te vinden en al helemaal niet je best doen om het goed te doen.
 . Hoef je dus niet leuk te vinden en al helemaal niet je best doen om het goed te doen.