Scheur in buddy

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
jeroen12

Scheur in buddy

Ongelezen bericht door jeroen12 »

Verdorie, heb ik net mijn -1200- trap ik met mijn bergschoen een scheurtje in de passagier buddy bij het opstappen (ben niet zo soepel meer ;) )
Het is een verwarmd Touratech zadel. Kan deze ergens gefixt worden, of moet ik met Ducttape aan de gang? 8-)
beamer1200rt
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS 2004
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zeist

Re: Scheur in buddy

Ongelezen bericht door beamer1200rt »

Balen! _002

Dat wordt opnieuw laten bekleden. Als je op het forum met het woord "bekleden" zoekt, dan vind je al een paar referenties.

Succes en voortaan toch maar de motorlaarzen aan!
Motorverleden: 2009 R12000RT, 2005 R1200RT, 2003 R1150RT, 2001 R1150RT, 2000 R1150GS, 1997 R1100RT, 1997 K1100LT, 1996 K75
Beamietoo

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Jeroen12,

Het antwoord is altijd afhankelijk van hoe groot / lelijk dat scheur is en natuurlijk hoe jij tegen over een reparatie staat.
In iedere geval zou je over deze suggestie kunnen denken.

Je moet 2 dingen kopen nl. stevig textiel tapedie breder is dan de scheur en zwarte siliconekit die wordt gebruikt op de rubbere trim bij autos.
Snij een stuck tape die is wat groter dan de schuur en plaats je dat onder de zadelbekeding met de plakzide naar boven. dan voorzichtig de zwarte kit op de plakzide van de tape aanbregen. Druk lichtjes op de reparatie en met een natte doek de overige kit die uit het wond komt afdoeken. Laat 3-4 uren goed drogen en je scheur is degelijke dicht. Pas gedaan voor iemand en de resultaat was goed _004
Niets te verliezen, en kost weinig.

succes,

Kenny
jeroen12

Ongelezen bericht door jeroen12 »

Bedankt voor de uitgebreide handleiding _004
Voor mij hoeft het scheurtje (ongeveer 1,5 cm) niet onzichtbaar gefixt te worden. Als de boel maar weer waterdicht wordt.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”